מלגות בקריה האקדמית אונו

מעל 1,000 מלגות, לא תמצא/י אחת בשבילך?

 

למעבר ללוח מלגות לחץ/י מלגות לסטודנטים 
המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מלגות לסטודנטים בקריה האקדמית אונו


סיוע כלכלי - למען ההשכלה


הקריה האקדמית אונו הוקמה לפני כ - 20 שנה, ומתקיימות בה מגוון תכניות לימודים לתואר ראשון ושני, במקצועות כמו משפטים, חינוך, מנהל עסקים וענפי הבריאות. בנוסף, כולל מוסד הלימוד יחידה ללימודי תעודה והמשך, שבה נערכים קורסים שונים לקבלת תעודת מקצוע. הקריה האקדמית שמה דגש על קידום הסטודנטים מבחינה לימודית וקהילתית, וכחלק מפעילותה מספקת ללומדים בה מגוון מלגות. אלו מוענקות על סמך הצטיינות בלימודים או נזקקות כלכלית מטעמה או בשיתוף עם קרנות שונות.


מלגות פנימיות


מלגות לתושבי הערים קריית אונו ואור יהודה: מלגה זו מיועדת לסטודנטים במכללה, אשר מתגוררים מזה 5 שנים לפחות בקריית אונו או באור יהודה. כדי לקבל את המלגה הם נדרשים להציג את כתובת רישום המגורים שלהם מטעם משרד הפנים, וכן אישור על המשך כוונה להתגורר באזור.


מלגה למשרתים בכוחות הביטחון: ב"אונו" מעניקים מלגה זו לסטודנטים המשרתים בכוחות הביטחון, בתמורה לפעילות חברתית למען הקהילה במסגרות שונות. בין היתר יכולים לקבלה סטודנטים שמשרתים בצבא הקבע, בשירות בתי הסוהר, בשב"כ ובמשטרה. כתנאי לקבלת המלגה, עליהם להציג תעודה רשמית שמעידה על שירות.


מלגת סיוע על רקע כלכלי: הקריה האקדמית אונו מאפשרת לסטודנטים שמגיעים מרקע סוציואקונומי נמוך לקבל מלגות סיוע כלכלי, כדי להקל עליהם בתשלום שכר הלימוד. ועדה מיוחדת בוחנת את הזכאות למלגה לפי היבטים שונים כמו נזקקות כלכלית ומצב משפחתי. כדי לקבל מלגה זו, נדרשים הסטודנטים להשתתף בפרויקט התנדבות למען החברה שכולל כ - 20 שעות.

 


מלגה לקצינים בתכנית "אופק": הקריה האקדמית אונו מעניקה תמיכה כלכלית וליווי מיוחד לסטודנטים שמשתייכים לתכנית "אופק" של צה"ל. תכנית אופק היא יוזמה בשיתוף הצבא ומשרד הביטחון, אשר נועדה לקידום קצינים במערכת הביטחונית. הקצינים לומדים במסלול ללימודי משפטים וללימודי מנהל עסקים במכללה. במסגרת המלגה, הם זוכים לסיוע החל מרגע הרישום ללימודים ועד לסיומם. עליהם להציג אישור רשמי מטעם צה"ל שמעיד על השתייכותם לתכנית, כתנאי לקבלת המלגה.


מלגה למנהיגות בעיירות פיתוח: מלגה זו מוענקת לסטודנטים שמגיעים מעיירות פיתוח ומאזורי פריפריה, אשר לוקחים חלק בפעילות חברתית וביוזמות מנהיגות שונות. מטרת המלגה היא עידוד מנהיגות באזורי עיירות הפיתוח. כדי לקבל את המלגה, על הסטודנטים להגיש מכתב המלצה מתכנית "הישגים", ולקבל אישור מטעם ועדת המלגות של הקריה האקדמית אונו.


מלגות הצטיינות פנימיות


הקריה האקדמית אונו מעניקה מלגות הצטיינות מטעמה לסטודנטים שמפגינים הצטיינות יוצאת דופן בלימודיהם. בין המלגות:


מלגה לסטודנטים מצטיינים במנהל עסקים ובמשפטים: מלגה זו מוענקת מדי שנה למועמדים ללימודי משפטים ומנהל עסקים בקריה האקדמית. כדי להיות זכאים אליה, הם נדרשים להיות בעלי תעודת בגרות מלאה בממוצע ציונים של 100 לפחות, וציון של 600 ומעלה בבחינה הפסיכומטרית. כמו הן, עליהם לעבור מבחני מיון פנימיים שעורכת המכללה, בציון של 70 לפחות. כמ וכן, עליהם להציג עדויות לפעילות חברתית ומצוינות קהילתית במסגרת תכניות שונות. סטודנטים בשנים מתקדמות ללימודים יכולים גם הם להגיש בקשה למלגה זו, והם נדרשים לממוצע ציונים של 85 ומעלה.


מלגת "פרויקט תמיר" על שם תמיר עצאמי ז"ל: מלגה ללוחמים או לתומכי לחימה שמצטיינים בלימודים, אשר שירתו במתכונת מלאה בצה"ל. זוהי מלגה לסטודנטים לתואר ראשון, אשר מביאה בחשבון ממוצע ציונים של 85 ומעלה בלימודים, כמו גם את מצבם הכלכלי של הסטודנטים.


מלגת "סגל הזהב" למצטיינים: מלגה זו מוענקת כחלק מתכנית המצטיינים של הקריה האקדמית אונו, ששואפת לטפח כישורי מנהיגות ומחקר בקרב סטודנטים בתחילת לימודיהם. המלגה, שסכומה עומד על כ - 3,000 שקלים, מוענקת מדי שנה לחמשת הסטודנטים בעלי הציונים הגבוהים ביותר בכל מסלול לימודים. הם נדרשים לעבור סדרת ראיונות קבלה שנערכים מול דיקני מוסד הלימוד. בנוסף לתמיכה הכלכלית, מציעה התכנית גם שלל פעילויות, כמו קבוצות התדיינות וקורסי העשרה, במטרה להקנות ערך מוסף ללימודים ולקדם את הסטודנטים גם מבחינת מקומות עבודה.


מלגות מטעם גופים חיצוניים


סטודנטים בקריה האקדמית אונו יכולים להגיש מועמדות למגוון מלגות, המוענקות בשיתוף פעולה עם קרנות וארגונים חיצוניים, ביניהן:


מלגות קרן ענבר: מלגה זו מוענקת לסטודנטים אשר מבצעים עבודות מחקר או תורמים מבחינה חברתית בנושא ההתמודדות עם טרור. גובה המלגה עומד על כ - 7,500. העבודות והפרויקטים נבחנים על ידי ועדת שופטים מנוסים בנושאי הביטחון, שממליצים על המחקרים אשר זוכים בכל שנה בפרס. המלגות מחולקות אחת לשנה בטקס שמארגנת הקרן.


קרן לעולים "ארצי שלי": מלגה לסטודנטים עולים מאתיופיה או מחבר העמים המתגוררים בעיר נתניה. התמיכה הכלכלית מוענקת על סמך מספר גורמים, בין היתר נזקקות כלכלית של הסטודנטים ושל בני משפחתם, והישגים לימודיים שהם מפגינים בלימודים.


מלגת אירתיקא: זוהי מלגה לסטודנטים מהחברה הערבית, הצ'רקסית והדרוזית, שלומדים לתואר ראשון. גובה מלגה זו הוא כ - 10,000 שקלים לכל שנת לימודים. התמיכה מוענקת לסטודנטים שלומדים במתכונת מלאה, וכן מובאים בחשבון היבטים כמו מצב כלכלי ומקצוע הלימוד הנבחר.


מלגת התמחות "המכללה החברתית כלכלית": המלגה מוענקת בשיתוף עם ארגון "שתיל" ותכנית "עמיתי אברט" למען צדק חברתי. הקרן שמה למטרה לקדם ערכי הצטיינות חברתית ומנהיגות צעירה בקהילה, והיא מאפשרת לסטודנטים להתמחות במסגרת ארגונים שונים. אחד מהם הוא "המכללה הכלכלית חברתית", ארגון שמקדם ערכי שוויון וצדק חברתי. על מנת לקבל את המלגה נדרשים הסטודנטים לתרום כ - 8 שעות שבועיות במסגרת הפרויקט, ולהשתתף במפגשים ובסיורים. סכום המלגה הוא כ - 9,000 שקלים.

שאלות הגולשים מהפורום: מלגות בקריה האקדמית אונו
כניסה לפורום מלגות
יוסי
קבלת מלגת לימודים
1082 צפיות
היבה דיאב
מלגה לבני 30 פלוס
299 צפיות
הינד
מלגות לתלמידי מכללת קרית אונו
446 צפיות
רים אבוגוש
עזרה במלגה בלימודים תואר שני
527 צפיות
יובל נועה טל
מלגה לתואר ראשון במוזיקה במכללה האקדמית אונו
354 צפיות
רויטל
מלגה ללימודי וידאו תרפיה
272 צפיות
אילנית מרים
מלגות ללא התנדבות באקדמית אונו
404 צפיות
חנה חזן
בקשה למלגה לתואר בחינוך ומדעי החברה בקריית אונו
427 צפיות
גומאנה מחאמיד
מלגות לימוד לסטודנטית לתואר ראשון
398 צפיות
נור
מלגות לאם ל4 ילדים
351 צפיות
לינא חטיב
הגשת מלגת הסתדרות המורים
834 צפיות
שוהם
מלגה ללימודי חינוך וספורט בקריה האקדמית אונו
449 צפיות
טל
מלגה לסטודנטים לרפואה בצפת
951 צפיות
אמארה
מלגה לסטודנטים בקריה האקדמית אונו על סמך מצב סוציואקונומי
793 צפיות
ליאת דבש
מלגה לבעלי נכות נפשית ואי כושר עבודה
1687 צפיות
ליאת דבש חנה
מלגה לשנה א במשפטים לסובלים מנכות
968 צפיות
מאיה דוידי
מלגה לתושבי צפת הלומדים בקריה האקדמית אונו
751 צפיות
אוחנה הלנה
מלגה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו לשנת הלימודים תשעט
805 צפיות
שירלי אלמסי
מלגה להורים חרדים בלימודי משפטים
742 צפיות
עוידאת עאידה
מלגה לדרוזים - תואר שני באונו
1160 צפיות
עביר סמארה
איזה מלגה מתאימה לתואר שני בייעוץ ארגוני?
983 צפיות
יעל
מלגות לקריה האקדמית אונו - תואר שני במנהל עסקים לחרדיות
1120 צפיות
לינא חמאדה
מלגה לחינוך - הקריה האקדמית אונו בירושלים
776 צפיות
כפא טאהא אחמוד
אי יכולת לשלם את שכר הלימוד
1026 צפיות
אלאא
תואר ראשון בקריה האקדמית אונו - עזרה בשכר הלימוד
1072 צפיות
שאלות הגולשים בנושא
שנה ראשונה חינם - מלגה ללימודי תואר ראשון
מלגות טלדור משרד החינוך
מלגת משרד החינוך - מס' הטלפון
איך לכתוב בקשה למלגה
יצירת קשר טלפוני עם אימפקט
מענה לגבי זכאות מלגת משרד החינוך
מתי מקבלים תשובה לגבי זכאות למלגת משרד חינוך?