מלגות במכללת תל חי

מעל 1,000 מלגות, לא תמצא/י אחת בשבילך?

 

למעבר ללוח מלגות לחץ/י מלגות לסטודנטים 
המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מלגות לסטודנטים במכללה האקדמית תל חי


מי יכולים לקבל מלגה במכללת תל חי?


סטודנטים במכללה האקדמית תל חי שמתקשים בתשלום שכר הלימוד יכולים להסתייע במגוון מלגות לימוד שמוענקות במכללה. חלקן ניתנות מטעם המכללה עצמה ואחרות על ידי עמותות, קרנות וגורמים חיצוניים. אפשר לזכות במענק על סמך הצטיינות בלימודים, רקע סוציו אקונומי נמוך, שירות צבאי משמעותי או פעילות חברתית.


הנה כמה ממלגות הלימוד שיכולים לקבל סטודנטים במכללת תל חי:


לתשומת לבכם: המלגות יכולות להשתנות מעת לעת. כדי לקבל תנאים מדויקים מומלץ מאוד לפנות למוסד הלימוד.


מלגות הצטיינות


מלגת מצטיינים: במכללת תל חי מעניקים מלגת הצטיינות למועמדים לתואר הראשון שלהם ציון של 730 ומעלה בפסיכומטרי. גובה המלגה הוא כשכר הלימוד של השנה הראשונה, כאשר הנתמכים נדרשים להתחייב לסיים את הלימודים במכללה במלואם כתנאי לקבלת המענק.


מלגת הצטיינות: מלגה לסטודנטים בשנה השנייה והשלישית ללימודים, אשר ניתנת בתמורה לחונכות של תלמידים מתקשים בסך של כ - 64 שעות מדי שנה. את המלגה מקבלים סטודנטים שממוצע הציונים שלהם הוא מהגבוהים בחוג הלימוד. גובה המלגה הוא כ - 50 אחוזים משכר הלימוד לשנה.


מלגות על סמך מצב סוציו אקונומי


מלגות סיוע: סטודנטים במכללת תל חי שמגיעים ברקע סוציו אקונומי נמוך יכולים להסתייע במלגה פנימית זו. הוועדה בוחנת נתונים כמו הכנסתם החודשית, מצב משפחתי, מקום מגורים ושירות צבאי וקובעת בהתאם את גובה המלגה לכל אחד מהמועמדים. בתמורה לקבלת המענק צריכים הסטודנטים לקחת חלק בפרויקט חונכות, במסגרת פרויקט פר"ח, או בפעילויות חברתיות אחרות. לא ניתן לקבל את המלגה כאשר מקבלים מימון של שכר הלימוד מגורמים חיצוניים כמו צה"ל, ביטוח לאומי או מקום עבודה.

 

מלגת מפעל הפיס: מלגה לתואר ראשון לסטודנטים נזקקים כלכלית. היא ניתנת לסטודנטים שמתחילים את השנה הראשונה ללימודים, ומותנית בהשתתפות ב - 130 שעות פעילות התנדבותית בשנה. גובה המלגה הוא כ - 10,000 שקלים לשנה והיא ניתנת לפרק זמן של עד שלוש שנים.


מלגת קרן "אלרוב": מלגה לסטודנטים נזקקים כלכלית שלהוריהם אין השכלה אקדמית או שהם עולים חדשים. הטבה זו ניתנת לסטודנטים משנת הלימוד השנייה ואילך, כאשר הועדה בוחנת גם נתונים כמו שירות צבאי או לאומי, הישגים בלימודים ותמיכה ממלגות נוספות. גובה המלגה הוא כ - 10,000 שקלים וכדי לקבלה יש לתרום סך של כ - 56 שעות בשנה בפעילות חברתית וגם לשמור על ממוצע של 70 ומעלה בלימודים. בנוסף למענק זה מקבלים גם סיוע לימודי במהלך השנה.


מלגות לחיילים משוחררים


מלגת הקרן לעידוד הכלה גבוהה בפריפריה: מלגה לחיילים משוחררים שמתחילים את שנתם הראשונה לתואר הראשון, אשר סיימו שירות סדיר מלא או שירות לאומי. מדובר במלגת פריפריה שניתנת למתגוררים באזורי פיתוח בגליל ובנגב במהלך חמש שנים לפני הלימודים לפחות. גובה המלגה הוא כ - 10,000 שקלים.


מלגת קרן אימפקט: מלגה לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם עד לדרגת סגן, אשר מתחילים את לימודיהם עד ארבע שנים לאחר השחרור. בקרן מתחשבים גם במצבם הסוציו אקונומי של המועמדים בעת ההחלטה. גובה מלגה זו הוא כ - 4,000 דולרים בכל שנת לימוד. קבלת המלגה מותנית בהתנדבות בארגונים חברתיים בסך של כ - 150 שעות בשנה.


מלגות על פי מוצא אתני


מלגת קרן מגבית קהילת יוצאי פרס בלוס אנג'לס: הקרן מעניקה מלגה לסטודנטים יוצאי פרס, שסיימו שירות צבאי או שהנם עולים חדשים, ומתקשים בתשלום שכר הלימוד מסיבות כלכליות. גובה המענק הוא בין 1,000 - 2,500 דולרים לשנה וקבלתו מותנה בפעילות חברתית.


מלגת קרן רש"י - קציר קלאסי: מלגה לסטודנטים יוצאי אתיופיה שמתחילים את השנה הראשונה ללימודים. כמו כן, מוענקות מלגות לסטודנטים דרוזים וליוצאי עדות הקווקז. בנוסף למענק כספי של כ - 5,000 - 6,000 שקלים, זכאים הנתמכים גם לשיעורי עזר ולמלגת קיום. בתמורה, הם צריכים לקחת חלק בפעילות קהילתית ולעמוד ברף הציונים שדורשת הקרן.


מלגת ארגון עולי מרכז אירופה: מלגה לעולים חדשים או לצאצאי עולים ממדינות דוברות גרמנית, כמו למשל אוסטריה, גרמניה, שווייץ וצ'כיה. המלגה ניתנת החל משהנה השנייה לתואר הראשון וגם לסטודנטים לתואר שני והיא מוענקת פעם אחת בלבד. תמורת עמידה בסך שעות התנדבות למען יוצאי אירופה, מקבלים מלגת ארגון עולי מרכז אירופה בסכום שנע בין 3,000 - 7,000 שקלים בערך.


מלגת העמותה הדרוזית למדעים, מנהיגות ומצוינות: מלגה לסטודנטים דרוזים שמצטיינים במקצועות המדעים, בעלי ממוצע של 80 ומעלה בלימודיהם. את המלגה לסטודנטים למדעים יכולים לקבל סטודנטים ללימודי פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, הנדסה, כלכלה ומנהל עסקים. הקרן מעניקה גם מלגות לתואר שני.

 

מידע נוסף על המכללה האקדמית תל חי

 

שאלות הגולשים מהפורום: מלגות לסטודנטים במכללת תל חי
כניסה לפורום מלגות
אורית כהן
מלגה הצטיינות בתואר ראשון לקראת תואר שני בעבודה סוציאלית
338 צפיות
דניאל מ
מלגות קיום על רקע סוציו אקונומי
1144 צפיות
הילה כהן
בירור התאמה למלגות לחינוך מיוחד
1024 צפיות
אורית
מלגות לתל חי לבת 43
410 צפיות
שיר צמח
מלגות לסובלים מדיסלקציה והפרעות קשב וריכוז
777 צפיות
מלכה סייביץ
מלגה למדעי התזונה במכללת תל חי
519 צפיות
שגיא דדוש
סיוע בשכר לימוד לסטודנט בתל חי
478 צפיות
מרב גן-פרקל
מלגות לחינוך מיוחד ואומנות בתל חי
566 צפיות
ירין
מלגת התנדבות לקידום בני נוער
541 צפיות
אלחנן
קושי במציאת מלגה מתאימה
947 צפיות
ב
מלגת קרן דלק למסלול קדם רפואה
1551 צפיות
מריאנה
הטבת חיילים משוחררים - בדיקת זכאות
1355 צפיות
מעיין
מלגות לשנה הבאה במכללת תל חי
1311 צפיות
בר
מלגה לתואר ראשון רב תחומי בפריפריה
1236 צפיות
אלינור
מלגות לתושבי הגליל העליון
1073 צפיות
צליל שגיב
מלגות לסטודנטים בלימודי קולנוע לתעודה
890 צפיות
בוריס
מלגה לסטודנטים בתל חי
781 צפיות
דניאל
אישור של 50% מימון שכר הלימוד לשלוש שנים
837 צפיות
ליזה
מלגות לסטודנטים בקריית שמונה
942 צפיות
אילנית חניא
מלגה ללימודי השלמה לתואר שני
842 צפיות
יע
מלגות בצפון ללימודים במכללת תל חי
904 צפיות
ענת
מלגה עבור לימודי תזונה שנה ג'
1166 צפיות
ולרי דולגנקו
עזרה במימון הלימודים לעולה מאוקראינה
1587 צפיות
לירון
מלגה במדעי התזונה תל חי
1040 צפיות
יפעת פרץ
מלגות לאימהות סטודנטיות
1370 צפיות
שאלות הגולשים בנושא
מלגות טלדור משרד החינוך
מלגות על רקע מצב סוציו אקונומי נמוך
מלגות ללימודי הסבת אקדמאים לסיעוד
מלגות לתואר ראשון - הרצוג ונוות ישראל
מלגות לאמהות חד הוריות ללא התנדבות
מלגות לאברכים במשרד החינוך
פתיחת מלגות לשנת לימודים תשע"ה