תואר ראשון בתקשורת במכללת עמק יזרעאל

שירות אישי - צור קשר
תואר ראשון בתקשורת במכללת עמק יזרעאל

תואר ראשון בתקשורת במכללה האקדמית עמק יזרעאל

במכללה האקדמית עמק יזרעאל הנמצאת בלב עמק יזרעאל ניתן ללמוד מגוון רחב של תחומים. אחד מהמבוקשים שבהם הוא תואר בתקשורת, אשר הפך בשנים האחרונות לאחד מהפופולאריים ביותר בקרב ציבור הסטודנטים.

 

ההשפעה של אמצעי התקשורת היא גדולה מאוד ובשנים האחרונות, עם כניסתה של רשת האינטרנט לחיינו, עולם התקשורת השתנה והתפתח. לאחרונה נפתח במכללה מרכז גדול ללימודי תקשורת הגדול בו מרוכזים כל פעילויות החוג לתקשורת. המרכז כולל בין היתר, אולפן טלוויזיה, חדרי בקרה, חדרי עריכה, אולמות הקרנה, אולפני רדיו, מערכת חדשות, משרד פרסום, וכיתות לימוד מודרניות.

 

הלימודים מכינים בצורה מושלמת את הסטודנטים ל"עולם האמיתי" ולשוק העבודה הפרטי (והתחרותי) עם סיום מסלול הלימודים.

 

לתוכנית הלימודים של חוג לתקשורת שתי מטרות מרכזיות - הענקת עיוני רחב וניסיון במגוון של נושאים מעולם התקשורת, ולא פחות חשוב - הקניית ידע וניסיון מעשי בתחומי התקשורת השונים. במהלך הלימודים יתנסו הסטודנטים בתחומים רבים ויוכלו להחליט מהו ענף התקשורת המועדף עליהם בו הם רוצים להתמחות ולעסוק.

מה לומדים?


הלימודים העיוניים חושפים את הסטודנטים למגוון פלטפורמות הניו מדיה לרבות רשתות חברתיות, טלפונים חכמים, עיתונות מקוונת, ועוד, לצד המדיה המסורתיים כגון רדיו, טלוויזיה ועיתונות. המרצים חושפים את הסטודנטים לתחומי התמחותם הכוללים פסיכולוגיה של התקשורת, התנהגות צרכנים, תקשורת שיווקית, תרבות דיגיטלית, ועוד.


נוסף על כך, מתקיימים לימודים מעשיים במסגרת סדנאות. הסדנאות חושפות לתחומי עשייה מגוונים כגון עיתונות, צילום, עריכות וידאו, תקשורת דיגיטלית, ועוד. הסטודנטים יכולים לבחור סדנאות מתחום ההתמחות שלהם, אשר מועברות על ידי אנשי מקצוע.

 

התמחויות


הסטודנטים יכולים לבחור מבין ההתמחויות הבאות:

  • תקשורת שיווקית – ההתמחות במארקום מכשירה את הסטודנטים לקריירה בתחומים פרסום, שיווק דיגיטלי, ויחסי ציבור. הסטודנטים לומדים על תהליכי בניית קמפיין, מיתוג ומיצוב, קופירייטינג, דוברות, ועוד.
  • ניהול תוכן – בהתמחות זו לומדים כיצד ליצור, להפיק ולנהל תכנים במגוון פלטפורמות לרבות שידור וניו מדיה. הלימודים חושפים לז'אנרים שונים בעידן הדיגיטלי וכוללים התנסות מעשית.
     

תנאי קבלה

תנאי קבלה לתואר ראשון במכללה הם תעודת בגרות (או תעודה שוות ערך) ועמידה בבחינה הפסיכומטרית ברמה הנדרשת על ידי המסלול המבוקש. בנוסף לכך, נדרש ציון סף בפרק האנגלית בבחינה הפסיכומטרית או ציון מספק במבחן אמי"ר. כמו כן, בתהליך המיון נלקח בחשבון ציון הסכם המורכב מן ההישגים בבחינה הפסיכומטרית ומממוצע מקצועות הבגרות, או לחילופין - מתחשבים בציון בחינות הבגרות (ללא בונוסים). אפשרות נוספת היא להתקבל על סמך ציון הבחינה הפסיכומטרית בלבד (במידה והוא גבוה במיוחד) בכפוף לזכאות לתעודת בגרות.

סגל המרצים

המרצים בחוג הם חוקרים ואנשי מקצוע, המומחים בתחומי התקשורת השונים. ד"ר ירון אריאל הוא ראש החוגף ואליו מצטרפים מרצים איכותיים נוספים, בעלי ניסיון נרחב הן באקדמיה והן בעשייה בתעשיית המדיה הישראלית.

 

סטאז'


הלימודים כוללים סטאז' במגוון פלטפורמות בתעשיית התקשורת, החוג מקיים קשר רב שנים עם התעשייה מתוך מטרה לסייע לסטודנטים להשתלב בתעסוקה. חברות רבות פותחות דלת לתעסוקה עבור הסטודנטים המבצעים בהן את הסטאז'. בין אפיקי הסטאז' נכללים חדשות והפקה בטלוויזיה ובדיגיטל, שיווק ופרסום דיגיטלי, רשתות חברתיות, מחלקות שיווק של ארגונים, דוברות, יחסי ציבור ויזמות, ועוד.


שכר לימוד ומלגות

גובה שכר הלימוד במכללה זו נקבע מדי שנה בהתאם להחלטות שיתקבלו על ידי הוועדה הציבורית לקביעת גובה שכר לימוד במוסדות להשכלה גבוהה. מדי שנה מעניקה המכללה מלגות לאוכלוסיות מגוונות על פי קריטריונים המשתנים מעת לעת.
 

עוד מסלולי לימוד - המכללה האקדמית עמק יזרעאל
חוות דעת של סטודנטים על מכללת עמק יזרעאל - תואר ראשון בתקשורת
התקבלו 36 דירוגיםבציון ממוצע: 3.9 מתוך 5
ראמי

ראמי

12/02/2019
5/ 3

המכללה האקדמית עמק יזרעאל

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אוהב את המרצים, את הנוף והחלק המעשי בלימדוים. לא אוהב קורסים מיותרים שהם חובה במסלול הלימודים כשאנ קרא עוד...

על הקמפוס

הקמפוס תמיד נקי, מלא ירוק, סביבה שכיף להיות בה. הסגל בחוג לתקשורת מקצועי מאוד, תמיד זמין עבור הסטו קרא עוד...

טיפים

תאמינו בעצמכם ותציבו בפניכם מטרות ויעדים להשגה. לא להיפחד לקחת סיכונים וללמוד רק את מה שאתם אוהבים.  קרא עוד...

אמרץ

אמרץ

30/11/2018
5/ 4

המכללה האקדמית עמק יזרעאל

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

שאין מענה לפעמים במזכירות הדבר שאני אוהבת זה היחס שרוב המרצים נותנים

על הקמפוס

אחלה קמפוס יש דברים לשפר האוויר מאוד טובה וכולם חברותיים מאוד ורוצים לעזור

טיפים

המקום עצמו ממש בסדר גמור וגם רוב המרצים בסדר גמור רק שלפעמים אין מענה מהמזכירות

אלמוג

אלמוג

07/11/2017
5/ 5

המכללה האקדמית עמק יזרעאל

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

הקמפוס תמיד נקי והתחזוקה ברמה מאד גבוהה, יש אחלה קפיטריה במחירים סבירים ויש המון המון אנשים מדהימים  קרא עוד...

על הקמפוס

יש המון מדשאות ומקומות לשבת בהם, התחזוקה והניקיון ברמה מאד גבוהה.

טיפים

אם אתם מתלבטים אם ללמוד בעמק יזרעאל או לא, אל תתלבטו, באמת שהמקום מדהים, הצוות מדהים והאנשים שתלמדו  קרא עוד...


לכל חוות הדעת