תואר בחינוך במכללת בת ים

רוצה לדעת על לימודים בנושאי חינוך והוראה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על מכללת בת ים - חינוך.


איפה ללמוד חינוך? לחצו כאן למוסדות המובילים 

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר ראשון בחינוך במכללת בת ים

לימודים לתואר ראשון בחינוך הופכים עם השנים ללימודים מבוקשים למדי, בעיקר בקרב אקדמאים הרוצים לעשות הסבה. אך גם בקרב סטודנטים צעירים, המחפשים תחום לימודים חשוב ומרתק להתמחות בו, לימודי חינוך הם מבוקשים למדי. חשוב לזכור כי למרות שהביקוש לתחום זה עדיין נמוך מהביקוש לתחומים כמו מחשבים, משפטים או מנהל עסקים למשל, לכולם ברור, כי אין זה אומר דבר על חשיבותו של התחום.

 

תחום החינוך הוא אחד מהתחומים החשובים בחייה של כל חברה או מדינה, ורצוי מאוד שהטובים ביותר יפנו ללימודים בתחום זה. ניתן כיום ללמוד חינוך במספר הולך וגדל של אוניברסיטאות ובמכללות ייעודיות, העוסקות בהכשרת מורים. גם באוניברסיטה הפתוחה ניתן ללמוד חינוך באחד ממרכזי הלימוד של אוניברסיטה זו.

 

מדוע כדאי ללמוד חינוך דווקא במכללת בת ים?

 

מכללת בת ים, אשר פועלת במסגרת אגף החינוך בחטיבת הקהילה של עיריית בת ים, הוקמה על מנת לשרת את תושבי האזור, אך גם מועמדים מאזורים נוספים לומדים בה. המדובר במכללה איכותית בה ניתן ללמוד עשרות שילובים שונים ובהם גם שילובים שונים של לימודי חינוך עם חוג נוסף כמו כלכלה, ניהול, סוציולוגיה ועוד.

 

רבים פונים ללימודים במכללה זו, מכיוון שלימודים במסגרת האוניברסיטה הפתוחה מאפשרים שילוב של עבודה במשרה מלאה, תנאי הקבלה הם נוחים יותר וניתן לפרוש את הלימודים על פני תקופה ארוכה. במכללה זו, ניתן ללמוד חינוך ברמה גבוהה, ולהשתלב עם סיום הלימודים במערכת החינוך או בבתי ספר פרטיים ברחבי הארץ.

אז אם תחום החינוך מרתק אתכם ואתם לא רוצים ללמוד במסגרת רגילה, לימודים במכללת בת ים יכולים להיות פתרון מושלם עבורכם.

מה לומדים?

על מנת לסיים תואר ראשון בחינוך במכללה זו, יש לצבור 108 נקודות זכות לקבלת התואר. בין הנושאים הנלמדים - מבוא לחינוך, הוראה יחידנית, סוציולוגיה של החינוך, ליקויי למידה, פעילות גומלין בכיתה, פסיכולוגיה בחינוך, סוציולוגיה ועוד.

תנאי קבלה

למכללת בת ים יכול להירשם למעשה כל אחד, ללא כל תנאים מוקדמים. במכללה זו, אין כל צורך בהצגת תעודת הבגרות או הציון הפסיכומטרי. אפשר פשוט להירשם ולהתחיל לצבור נקודות לקראת התואר. חשוב לזכור כי המטרה העיקרית של האוניברסיטה הפתוחה היא לאפשר לאוכלוסיות נוספות (ולעיתים חלשות יותר) לרכוש תארים אקדמיים מבוקשים.

סגל המרצים

סגל המרצים במכללת בת ים הוא עשיר ואיכותי ומשתנה על פי הקורסים השונים.

שכר לימוד ומלגות

שכר הלימוד במכללה הוא אוניברסיטאי ולכן צמוד לשכר הלימוד באוניברסיטאות.שכר הלימוד נקבע על ידי רשויות המדינה, ומשתנה מעת לעת. באוניברסיטה הפתוחה, הסטודנטים משלמים עבור כל קורס באופן נפרד ולא עבור שנות לימודים מלאות. ניתן לשלם באמצעות מלגות לימוד שונות, הניתנות על ידי גורמים רבים מדי שנה.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת בת ים - האוניברסיטה הפתוחה בת ים

כלים שיעזרו לך לבחור