מישל מרסייה קולג' - עיצוב שיער

רוצה לדעת על לימודים בנושאי מקצועות יופי? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על מישל מרסייה קולג' לעיצוב שיער.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מישל מרסייה קולג’- Michel Mercier college

מכללת מישל מרסייה קולג’ להכשרת מעצבי שיער מקצועיים, הוקמה בשנת 1998 על ידי מישל מרסייה. המכללה הוקמה במקביל להתפתחות רשת המספרות שלו ברחבי הארץ.

 

מישל מרסייה הבין את הצורך בעובדים המבינים את חשיבותה של הופעה ייצוגית, אסתטית ונאה, באנשי מקצוע מיומנים ויצירתיים עם תודעת שירות גבוהה. מכללת מישל מרסייה ממוקמת במתחם הדיזינגוף סנטר, בצמוד לשער מס’ 4 .המכללה מסוגננת מאוד, בעלת עיצוב ייחודי, סביבת לימודים נעימה ומודרנית, הן בציוד והן בטכנולוגיה.

להלן היצע מסלולי הלימוד המגוונים שמציעה מכללת מישל מרסייה בתחום עיצוב השיער:

מסלול עיצוב שיער רב תחומי: סוג 1: מטרת הלימודים בקורס זה היא הסמכה של מעצבי שיער סוג 1, בפיקוח משרד התמ"ת. הלימודים מפתחים מודעות לאסתטיקה ועיצוב בתלמידים, ומתאימים לקהל הרחב.

מסלול בסיסי לתסרוקות כלה וערב: מטרת הלימודים בקורס זה היא הכשרת מעצבי שיער להתמקצעות מיוחדת בתסרוקות ערב ונשף, בתסרוקות לכלות, בעיצוב שיער מיוחד ועוד. הלימודים בקורס זה מתאימים למעצבי שיער סוג 1 או למעצבי שיער מקצועיים בעלי נסיון.

 

מסלול כימיה : Kolor Expert מטרת הלימודים בקורס זה היא להקנות מיומנויות של שילוב הכימיה במספרות והענקת התמחות ספציפית למעצבי השיער השונים. הקורס המתאים למעצבי שיער מסוג 1 ומעלה, לבעלי נסיון המעוניינים להתמקצע בהתאמת הכימיה לסוגי השיער השונים.

 

המסלול הפתוח: מסלול זה הינו מסלול לימודים ייחודי למכללת מישל מרסייה. הלימודים מקנים בסיס לעולם עיצוב השיער הנרחב. מטרת הקורס היא להכשיר אנשים יצירתיים וחסרי נסיון בעיצוב שיער ותסרוקות בסיס לגבר ואישה.

מסלול עיצוב שיער גברים: טכניקות מתקדמות: מסלול לימודים זה נחשב ללימודי המשך. מדובר בקורס התמחות לבוגרים מהמכללה שמטרתו היא הקניית מיומנויות ושיטות מקצועיות בעיצוב שיער לגברים. הקורס מיועד לבוגרי מסלול עיצוב שיער סוג 1 או לבעלי נסיון של שנה ומעלה.

מסלול תספורות ותסרוקות למתקדמים: "אוונגארד": מסלול זה הוא מלימודי ההמשך וההתמחות במכללת מישל מרסייה. המסלול מיועד למעצבי שיער סוג 1 או לבעלי נסיון בתחום עיצוב השיער של שנה ומעלה. מטרת הקורס היא הקניית שיטות ומיומנויות עבודה מתקדמות בעיצוב שיער לגברים ומכוון לתספורות פורצות דרך.

מסלול "בראש אחר": מסלול זה הינו תוכנית ההעשרה הבכירה ביותר של מכללת מישל מרסייה. מישל מרסייה בעצמו מעביר את התוכנית, שמטרתה היא פיתוח הידע, המיומנויות, היצירה והסגנון האישי של כל אחד ואחד מתלמידי התוכנית. הלימודים בתוכנית זו משדרגים את הידע של התלמידים, מקנים להם נסיון רב ומעשירים את ידיעותיהם בתחום עיצוב השיער.

 


מסלול תסרוקות כלה ונשף למתקדמים: מטרת הלימודים במסלול זה היא הכשרה של מעצבי שיער בעלי מיומנות וטכניקות עדכניות וחדישות בתחום תסרוקות השיער ועיצוב השיער המיוחד. הלימודים מקנים לתלמידים ידע מקצועי רב בסוגי התסרוקות המגוונות וכמו כן, בתכנון, בנייה והתאמת תסרוקת בהתאם לאירוע, לבוש, לקוח וכו’. הלימודים במסלול זה מתאימים למעצבי שיער סוג 1 או למעצבי שיער מקצועיים.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.
טיפים ממומחים בנושא מקצועות יופי
רוית אסף
רוית אסף, מנהלת רשת בתי ספר למקצועות היופי, מאמינה שקורסים באיפור ומקצועות היופי הם מקפצה חשובה לקריירה, בעיקר בגלל למידה מעשית ואפשרות ליצור קשרים בתעשייה ובמדיה. "אין מחיר לחשיפה שתלמידים מקבלים דרך הקורסים באיפור. התלמידים יוצאים לשטח וצוברים ניסיון, נפגשים עם סלבס ואנשי מפתח בתעשייה."
למי שחולמים להפוך ליזמים בתחום היופי, היא ממליצה על רב תחומיות. "בעולם היופי יש מגוון גדול של תחומים ורבים בתעשייה עוסקים בתחום מרכזי ותחום נוסף. בפני צעירים שמגיעים עם המון אהבה למקצוע נפתחת קשת רחבה של אפשרו קרא עוד...
רוית אסף
מנכ"לית בית ספר איפור מקצועי