לימודי נטורופתיה במכללת רידמן – המכללה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית

 מכללת רידמן - לימודי נטורופתיה 

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס נטורופתיה במכללת רידמן – המכללה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית

טבע הריפוי

הנטורופתיה היא גישה בריאותית המבוססת על תפיסות הוליסטיות על שימוש מודע במרכיבים שונים שמקורם בטבע. מאחורי גישה זו עומדת התפישה כי תזונה טבעית ושימוש מושכל בשמנים, צמחי מרפא, תמציות באך ועוד יכולות לרפא ולמנוע מחלות באופן טבעי.

על פי עקרונות הנטורופתיה, לגוף יש את היכולות לרפא את עצמו, כאשר חוסר האיזון בין המודעות והתת מודעות אשר יכול להיגרם בעקבות חשיפה למזיקים חיצוניים או תזונה קלוקלת ניתנים לריפוי באמצעות אפיקים טבעיים. הנטורופתיה משתמשת באבחון על ידי כלים פשוטים וטבעיים המצויים בסביבת האדם. כף הרגל, מבנה הלשון והתנוך ועוד יכולים להעיד על מצבו הבריאותי של האדם. בנוסף, הנטורופת נותן הכוונה וייעוץ לסיגול אורח חיים בריא ועל הצורך להתמיד בשמירה על בריאות כללית.


קורס נטורופתיה ND במכללת רידמן – המכללה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית נועד להכשיר נטורופתים בתחומים שונים מהרפואה הטבעית כגון: תזונה טבעית, פרחי באך, רפואת צמחים מערבית ועוד. תוכנית הנטורופתיה כוללת שיעורים עיוניים המקנים ידע תיאורטי מקיף בהיסטוריה ובהתפתחות של הנטורופתיה במהלך השנים.

 

 

תכנית הלימודים

 
מבנה מגמה זו מבוסס על יסודות בתחום הנטורופתיה כגון תזונה טבעית, צמחי מרפא, שיטות טבעיות לאבחון ורפואה מעברית וכן מלימודי התמחות בתחומים שונים ברפואה הטבעית.


משתתפים בקורס נדרשים לבחור מבין ההתמחויות: קידום בריאות ואורח חיים בריא, הרבליזם או מקצועות מגע שכוללים עיסוי אינטגרטיבי, רפלקסולגיה וג'ין שין.

 

מתכונת הלימוד

 

מגמה זו נפרשת על פני כארבע שנים וכוללת בין 3,089 - 3,171 שעות לימוד. הלימודים כוללים התנסות מעשית בקליניקות השונות המצויות במכללה שמאפשרת להם להכיר מקרוב את טכניקות הטיפול והאבחון המשלימות.

 

נושאי הלימוד

 

  • פרחי באך
  • אירידולוגיה
  • מדעי החיים    
  • ועוד

 

 

סגל הוראה

 

מנהל בית הספר לרפואה טבעית והמגמה לנטורופתיה הוא נטורופת והרבליסט קליני מנוסה. מנהלת עמיתה של בית הספר ומנהלת המגמה לתזונה טבעית ייעוץ אורח חיים בריא היא נטורופתית, מאמנת אישית ומטפלת הוליסטית.

 

על מוסד הלימוד

 

מכללת רידמן – המכללה לרפואה משלימה ואינטגרטיבית נוסדה בשנת 1987 ובה מתקיימות תכניות לימודי תעודה רבות בתחום הרפואה האלטרנטיבית. בין המגמות במכללה נכללות רפואה סינית, תזונה בריאה, עיסוי אינטגרטיבי ואימון הוליסטי. המכללה מקיימת שיתופי פעולה עם גופים בתחומי הרפואה המשלימה והקונבנציונאלית כדי לסיים לבוגריה בהשתלבות בתעסוקה.

 

תעודות

 

החל מסיום השנה הראשונה בתכנית הסטודנטים מקבלים תעודות הסמכה מקצועיות. בשנה א' ניתנת תעודת סיום קורס ארומתרפיה ותעודת סיום בתחום פרחי באך. בתום שנה ב' מקבלים תעודת סיום לימוד תחום האירידיולוגיה או הקינסיולוגיה ותעודת סיום קורס כלים לאבחון אינטגרטיבי.

 

בוגרי שנה ג' מקבלים תעודת רפואת צמחים מערבית, תעודת יועצים לאוריח חיים בריא בתום לימודי תזונה טבעית וייעוץ אורח חיים בריא. בסיום שנה ד' ניתנת תעודת סיום דמיון מודרך או מיומנויות NLP, תעודת סיום המסלול הארבע שנתי בנטורופתיה בציון התמחויות שנבחרו ותעודות נוספות לפי מסלולי ההתמחות.


אפשרויות תעסוקה

הבוגרים יכולים להשתלב כנטורופתים מוסמכים בבתי חולים, בקופות חולים, בחברות ורשתות שיווק של תרופות ומוצרי מזון טבעיים ובמסגרות אלטרנטיביות נוספות. הם יכולים להיעזר ביחידת ההכוונה לתעסוקה של המכללה.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת רידמן - לימודי רפואה משלימה

עוד מסלולי לימוד - מכללת רידמן - רפואה משלימה
חוות דעת של סטודנטים על לימודי נטורופתיה - מכללת רידמן
התקבלו 10 דירוגיםבציון ממוצע: 4.6 מתוך 5
אביטל

אביטל

05/09/2017
5/ 5

מכללת רידמן - רפואה משלימה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אני מאוד אוהבת את האוירה ואת המסלול שבחרתי. אני נהנית מהמרצים, מהידע ומכך הלימודים מדברים אליי באופן קרא עוד...

על הקמפוס

זהו קמפוס יחסית קטן, מכללת רידמן ירושלים. אין לנו קפיטריה. אך יש שם אוירה כללית ממש טובה, משפחתית. ו קרא עוד...

טיפים

לבחור מקצוע שאתה אוהב ומחובר אליי באופן אישי. שמעניין אותך ומדבר אליך ונוגע ללב שלך!

סוניה

05/09/2023
5/ 5

מכללת רידמן - רפואה משלימה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אוהבת שיטת הלימוד יחס הצוות וסגל המרצים התייחסות אישית לכל סטודנט נונים מענה לכל שאלה

על הקמפוס

הקמפוס נמצא במקום מדהים עם אווירה נעימה. יש מבחר קורסים וחוגים

טיפים

מאוד ממליצה על המכללה ועל המקצוע במיוחד. אפשרות לעבוד ישר אחרי הלימודים.

אביטל

11/01/2019
5/ 4

מכללת רידמן - רפואה משלימה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אני אוהבת את מסלול הלימודים עצמו, את המרצים ואת התוכן. קשה לי שהבטיחו לנו הרבה דברים שאין

על הקמפוס

מקום קטן מאוד, אבל חם, ביתי ונעים. יש בית קפה ממש חמוד מתחת למכללה. הכיתות נוחות, בחלקן לומדים על מי קרא עוד...

טיפים

לבדוק טוב את מסלול הלימודים ולהבין מה הבטיחו שיקרה ולא יקרה.


לכל חוות הדעת