רוצה פרטים על טיפול והתמודדות עם שכול?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי טיפול והתמודדות עם שכול

רוצה לדעת על טיפול והתמודדות עם שכול? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי טיפול והתמודדות עם שכול

 

לצערנו, פרידה מאנשים הקרובים לנו ומוות הם חלק בלתי נפרד ממעגל החיים בעולם. למרות זאת, הידיעה הקשה הזאת אינה מקלה על תחושתנו בזמן האובדן ובטח לא על ההתמודדות היומיומית עימו. מטרת הלימודים בקורס טיפול והתמודדות עם שכול הינה הכשרת בעלי מקצוע מתחומים טיפוליים וחברתיים שונים בכדי לעזור, לתמוך ולטפל באנשים שחוו אובדן וללוות משפחות בהתמודדות עמו בחברה הישראלית.

 

 

קורס טיפול וליווי שכול מכשיר מטפלים מוסמכים הטיפול באבל ובאובדן, על סוגיו השונים. הלימודים בקורס זה מקנים למשתתפי הקורס ידע תיאורטי וידע מעשי-פרקטי לשיפור יכולות הענקת העזרה למטופלים אשר חוו אירועים אלו. אומנם להחזיר את הזמן אחורה לעבר איננו יכולים, אך לשפר את ההווה והעתיד בעזרת תמיכה דווקא כן.

 

למי מיועד הקורס?

 

לימודי טיפול והתמודדות עם שכול מיועדים לכל בעלי המקצוע העוסקים בתחומים טיפולים- חברתיים אשר מעוניינים להרחיב את הבנתם ויכולתיהם לתמוך באנשים שחוו אובדן.

 

מה לומדים?

 

תכני הלימוד בלימודי טיפול והתמודדות עם שכול משתנים בהתאם להיקף הקורס ולמוסד המעביר אותו. יחד עם זאת מרבית הקורסים כוללים תכנים כגון: תהליך ההודעה על האובדן, תפיסת אבל על פי הדתות השונות, תפיסת על פי תיאוריות פסיכולוגיות שונות, השכול בספרות, תיאוריות ומודלים בנושא האבל וההתמודדות עימו, מצבי אובדן שונים: אובדן בן זוג, אובדן הורה, אובדן ילד, הכלים הטיפוליים להתמודדות עם הכאב, האבל, היבטים אתיים ומשפטיים של מוות, התמודדות באמצעות פסיכודרמה, התמודדות באמצעות אומנות, הנחיית קבוצות תוך שימת דגש מירבי על תמיכה, תקשורת בין אישית ואינטימיות, דרכים להתמודדות עם תחושות כעס, חוסר אונים ותסכול ועוד.

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

משך הקורס משתנה בהתאם למוסד הלימוד המעביר את הקורס ובהתאם לתוכנית הלימודים. בדרך כלל נפרשים הלימודים בקורס זה על פני כ- 25 מפגשי לימוד הכוללים התנסות מעשית ופרקטיקום.
 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך
זמן, כאבי ראש וכסף.

 

מהו קהל היעד והאם יש תנאי קבלה?

 

תנאי הקבלה ללימודי טיפול והתמודדות עם שכול משתנים בהתאם למוסד הלימודים. מרבית לימודי טיפול וההתמודדות עם שכול מתאימים למטפלים מוסמכים, לפסיכולוגים ולעובדים סוציאלים פסיכיאטרים, אחיות. כמו כן הלימודים מיועדים גם לאנשים אשר עובדים עם אוכלוסיות שחוו אבל ואובדן כגון: רופאים, יחידות בצה"ל ועוד.

 

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

במהלך לימודי טיפול והתמודדות עם שכול, בעלי המקצוע השונים רוכשים מיומנויות רבות ודרכים ייחודיות לתמיכה ולמתן עזרה לאוכלוסיות שחוו אובדן. בתום הלימודים בקורס זה בוגרי הקורס יכולים ליישם את השיטות והכלים האלו בכדי לשפר, ולו במעט, את הרגשתם של האנשים שחוו אבל או אובדן. 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על טיפול והתמודדות עם שכול?

רוצה לדעת יותר על טיפול והתמודדות עם שכול?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימודי טנטולוגיה מדעי השכול