רוצה פרטים על קורס CQE למהנדסים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס CQE, רוצה להיות מהנדס מומחה באיכות?

רוצה לדעת על קורס CQE למהנדסים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס CQE למהנדסים והנדסאים

 

מהנדסי האיכות אחראים על בדיקת איכות המוצר המשווק לשוק. ארגונים רבים כבר השכילו להבין את החשיבות שבהבטחת איכות למוצרים השונים ועל כן מדובר בתחום מבוקש בשוק העבודה. בכדי להטמיע במוצר או בשירות את כל התכונות הנדרשות על מנת לעמוד בציפיות ובצרכים של הלקוח יש צורך בבדיקות רבות על מנת להבטיח את איכות המוצר.

 

הלימודים בקורס להנדסת איכות מכשירים את הסטודנט לזהות את הטעויות בתהליכי התכנון והייצור, תוך ביצוע בדיקות שוטפות לאורך כל תהליכי הפיתוח הייצור והתחזוק של המוצר. הלימודים בקורס מכינים את הסטודנט לקראת בחינת ההסכמה שמעניקה את תעודת מהנדס איכות מוסמך (CQE). במהלך הקורס נלמדות שיטות שונות לבקרת והבטחת האיכות באמצעות תוכניות דגימה ובחינה לאבחון תקלות ותיקונן.

 

למי מיועד הקורס?

 

תוכנית הלימודים ללימודי הנדסת איכות מיועדת למהנדסים והנדסאים בעלי ניסיון המיועדים לעסוק בהבטחת אמינות ואיכות.

 

 

תנאי קבלה

 

תנאי הקבלה לקורס הם למהנדסים והנדסאים הרשומים בפנקס המהנדסים והאדריכלים או לחילופין בפנקס ההנדסאים והטכנאים, ובעלי ניסיון בתחומם. בנוסף, על המועמדים לעבור וועדת קבלה ללימודים בקורס.

 

נושאי לימוד

 

  • מערך הבטחת איכות המוצר
  • סטטיסטיקה והסתברות
  • התפלגויות דגימה
  • עקרונות הנדסת איכות
  • בקרת איכות סטטיסטית
  • הגורם האנושי באיכות
  • מידע איכות ושימושיות
  • ועוד...

 

משך הלימודים

 

התוכנית מתפרסת על פני שנה וכוללת כ-320 שעות לימוד בממוצע.

 

היכן לומדים?

 

  • מכללת ארז (שלומי) - קורס הנדסת איכות ICQE של מכללת ארז כולל 75 מפגשים והוא מאפשר לרכוש ידע מקיף אודות תהליכי איכות בארגונים. הקורס מתקיים בחסות האיגוד הישראלי לאיכות.

 

  • הטכניון, היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ - התוכנית ללימודי הנדסת איכות של הטכניון הינה תוכנית לימודים הכוללת שלוש מאות ועשרים שעות לימוד אקדמיות והמפגשים מתקיימים פעמיים בשבוע. בוגרים שעמדו בכל דרישות תוכנית הלימודים זכאים לתעודת סיום מטעם הטכניון ובנוסף יוכלו הבוגרים לגשת לבחינות ההסמכה לתעודת Certified Quality Engineer מטעם האיגוד הישראלי לאיכות ומטעם האיגוד האמריקאי לאיכות.

 

  • תל חי הנדסאים - היחידה ללימודי תעודה - ביחידה ללימודי תעודה של תל חי הנדסאים ניתן ללמוד בקורס הנדסת איכות, אשר נפרס על פני כשלושה חודשים וחצי. במוסד הלימוד אפשר לקחת חלק במגוון של תכניות ללימודי תעודה בתחומי התעשייה, המינהל, המחשבים, הרכב והעיצוב. כמו כן, נלמדים בו מסלולים ללימודי הנדסאי.

 

  • מכללת ALD - המכללה מתמחה בהדרכות בתחומי ניהול, איכות, אמינות, איכות הסביבה ובטיחות. לימודי הנדסת איכות כוללים מאתיים חמישים שעות לימוד והמפגשים מתקיימים אחת לשבוע. בסיום הקורס יוכלו הבוגרים לגשת לבחינות ההסמכה של האיגוד האמריקאי לאיכות בשפה האנגלית ו/או לבחינות ההסמכה של האיגוד הישראלי לאיכות בשפה העברית.
     
  • המכללה להנדסה ירושלים - במכללה תוכנית אשר מיועדת למהנדסים והנדסאים בתחומים השונים ומציעה מסלול של 304 שעות לימוד (פעמיים בשבוע). בסיום הלימודים יקבלו הסטודנטים תעודה מטעם המכללה להנדסה ירושלים בשיתוף הטכניון. בנוסף, התוכנית מאפשרת לבוגריה לגשת לבחינות בתחום הבטחת איכות לתעודת Certified Quality Engineer מטעם האיגוד הישראלי והאיגוד האמריקאי לאיכות.

 

אפשרויות תעסוקה

 

בוגרי הקורס ללמודי הנדסת איכות יכולים להשתלב במגוון רחב של אפשרויות תעסוקה בתחום התפעול והניהול של מערכות, בתחום המלאי, הניתוחים הכלכליים, ניתוח בעיות בהנדסת אנוש, פיתרון של בעיות תפעוליות מורכבות באמצעות שימוש במודלים אנליטים, במערכות השינוע ובכל המקצועות המשיקים בענף הציבורי ובענף הפרטי.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס CQE למהנדסים?

רוצה לדעת יותר על קורס CQE למהנדסים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס מהנדס איכות מוסמך CQE
קורס הנדסת איכות - האם מקבלים תעודת מהנדס?
קורס מהנדס איכות CQE
קורס מהנדסי איכות ICQE
קורס הנדסת איכות CQE במכללת מסד האיכות
היכן לומדים קורס CQE?
קורס הנדסת איכות - ימים ושעות לימוד