רוצה פרטים על קורס אסטרולוגיה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס אסטרולוגיה

רוצה לדעת על קורס אסטרולוגיה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אסטרולוגיה

 

מיליוני אנשים ברחבי העולם מאמינים באסטרולוגיה. זהו תחום עתיק שלו מסורת בת אלפי שנים, כיום הוא נפוץ בתרבויות רבות בעולם. על מנת לקבל היכרות מעמיקה עם תחום ידע עשיר זה, ניתן להשתתף בקורס אסטרולוגיה.

מדובר בתחום העוסק בחיזוי העתיד באמצעות מפת הכוכבים של האדם. כל מי שמאמין בתחום זה מאמין למעשה כי ניתן לחזות את העתיד באמצעות מפות הכוכבים וכך ניתן לעזור לאנשים להגשים את החלומות שלהם, למנוע אסונות ואף לרפא אותם מבעיות רפואיות ונפשיות. האסטרולוגים טוענים כי לא מדובר רק בחיזוי העתיד, אלא גם בניתוח יסודי ומעמיק של היכולת, האופי והתכונות של בני האדם.
 

באמצעות הידע בתחום ניתן לייעץ ולכוון אנשים, לעזור להם להגשים את עצמם וזאת בעידן בו תחום הרפואה המשלימה והעולם המיסטי תופס תאוצה גדולה. אין זה פלא, שגם התחום תפס מקום של כבוד בעולם הרוחני של המאה ה - 21.

 

 

קהל היעד

כל מי שמאמין בתחום זה, לא מפחד לגלות עולמות נסתרים ומאמין במפות הכוכבים וביכולת הניבוי שלהם, יכול להתאים לקורס זה. אין כל צורך בידע קודם אך יש צורך באמונה חזקה בתחום.

 

 

 

תכנית הלימודים

מדובר בנושא מרתק מאוד, גם אם אתם מאמינים בו וגם אם לא. בין נושאי הלימוד בקורסי אסטרולוגיה ניתן למנות את הנושאים הבאים - מבוא לאסטרולוגיה, תולדות התחום, נקודות ביטוי שלה בתרבות היהודית ובדתות נוספות, ניתוח אישיות באמצעות מפות כוכבים, הצבת מפת לידה, יסודות האסטרונומיה, אודות 12 המזלות, קריאת מפות כוכבים ומפות לידה ועוד.

 

 

היכן לומדים?

 

קורס אסטרולוגיה ניתן ללמוד במספר מוסדות לימוד בישראל כדוגמת המרכז לאסטרולוגיה יישומית וכן אצל מורים פרטיים העוסקים בתחום. 

 

כיצד בוחרים מוסד לימודים מתאים?


חשוב לוודא כי מדובר במוסד לימודים אמין ורציני העוסק בתחום זה. יש מורים פרטיים רבים בתחום זה ומומלץ לקבל המלצות עליהם לפני שנרשמים לקורסים השונים. בחלק ממוסדות הלימוד מוענקים לבוגרים תעודת סיום - מומלץ לברר זאת מראש.
 

מהם תנאי הקבלה?

 

אין דרישות קבלה לקורסים אלה והם פתוחים לקהל הרחב. כל מי שמתעניין בתחום יכול להירשם ולהשכיל. אין צורך בידע קודם וכל אדם יכול ללמוד את התחום אך רצוי שהוא יאמין בתחום.

כמה זמן נמשך הקורס?

רוב הקורסים בתחום זה נמשכים בין מספר שבועות למספר חודשים בהתאם להיקף החומר הנלמד. הקורסים הבסיסיים הם קצרים יותר ויש גם קורסי המשך למתקדמים.

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

כל מי מתעניין בתחום מרתק זה ורוצה לעסוק בו בהמשך הדרך יכול להירשם לאחד מלימודי האסטרולוגיה הקיימים בישראל. ניתן לנסות ולפתח קריירה עצמאית עם סיום הלימודים או לעבוד כשכירים במוסדות פרטיים העוסקים בתחום.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס אסטרולוגיה?

רוצה לדעת יותר על קורס אסטרולוגיה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימודי אסטרולוגיה סינית - איפה יש?
לימודי אסטרולוגיה סינית ורוחניות
קורס אסטרולוגיה סינית
לימודי אסטרולוגיה