קורס יועצי טיולים בבית הספר הארצי לתיירות בישראל

רוצה לדעת על לימודים בנושאי תיירות - מלונאות? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על יועץ טיולים - בית הספר לתיירות.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


 

קורס יועצי טיולים בבית הספר לתיירות בישראל
 
"תעביר את זה הלאה"
 
קורס יועצי טיולים בבית הספר הארצי לתיירות בישראל נועד לענות על הצורך ועל הדרישה "מן השטח" המופיעים בשנים האחרונות לקבלת עזרה בתכנון טיולים לחו"ל. דרישה זו מגיעה לרוב מכיוונם של מטיילים פרטיים, המבקשים ליהנות מפרי הניסיון של מטיילים אחרים. קורס הכשרת יועצי טיולים יעניק לכם את האפשרות לדבר כל היום עם כל אחד על אפשרויות הטיול הקיימות בכל מקום בעולם, להעניק לאחרים את האפשרות ליהנות מן הידע ומן הניסיון שלכם, ולעסוק במקצוע שתמיד תמצאו בו עניין והתחדשות.
 
על הלימודים
 
בקורס יועצי טיולים בבית הספר לתיירות לומדים כיצד להעניק ללקוחות כלים עצמאיים לתכנון של טיול, מסלול חוויתי או חופשה, לומדים כיצד להתאים את היעד ואת אופי הטיול למשפחה או למטייל המסוים, כיצד להציע אפשרויות לינה העונות על צרכים מסוימים של לקוחות, ואלו אטרקציות עשויות לעניין אנשים מסוגים שונים. בנוסף, בקורס לומדים כיצד להשתלב במקצוע ייחודי זה בעבודה במסגרת של סוכנויות נסיעות פעילות, וכיצד להעלות את רמת השירות בהן.
 
לשם כך, הסטודנטים מתוודעים במהלך תכנית הלימודים למגוון רחב של יעדים תיירותיים מכל הסוגים ובכל רחבי העולם, מכירים מוסדות תרבות ובילוי בכל אחד מהם, ואף רוכשים מיומנויות חיפוש באינטרנט ובמקורות נוספים לצורך איתור של אתרים חדשים לתיירות ויעדי טיול נוספים. כמו כן, הם לומדים על השירותים הנלווים שהופכים את הטיול לחוויית הנאה שלמה יותר – כגון שירותי אירוח, אפשרויות נסיעה, השכרת ציוד, הסעדה ועוד. כל זה נעשה באמצעות לימוד תיאורטי ועל ידי התנסות מעשית בנושאים השונים, וכן בעזרת סימולציות המאפשרות לתלמידים לתרגל בניית מסלולים שונים וייעוץ ללקוחות מכל קשת האוכלוסייה.
 
נושאי הלימוד
 
חלק מן הנושאים הכלולים בקורס יועצי טיולים בבית הספר לתיירות מופיעים לפניכם כאן:
 
  • הכנת פרויקט ייעוץ
  • מוזיאונים ואתרי תרבות נבחרים בכל יעד תיירותי
  • איתור ושימוש במידע תיירותי
  • יעדי תיירות באירופה, במזרח הרחוק, בדרום אמריקה ובחבלי ארץ נוספים בתבל
  • ועוד
 
מתכונת הלימודים
 
מסלול זה נלמד בהיקף של 120 שעות לימוד אקדמיות, והוא מוצע בירושלים, בתל אביב או בחיפה. כמו כן, ניתן לבחור בין מתכונת לימודי בוקר ובין מתכונת לימודי ערב, כאשר בשתי האפשרויות הלימודים נערכים אחת לשבוע.
 
קהל היעד ותנאי הקבלה
 
המסלול להכשרת יועצי טיולים בבית הספר לתיירות מיועד לאוהבי טיולים ומסעות המבקשים לעסוק בכך באופן מקצועי, לסוכני נסיעות המבקשים להתמקצע בתחום התיירות האינדיבידואלית, למדריכי טיולים בחו"ל, ועוד. לצורך הקבלה למסלול נדרשים המועמדים לעבור בהצלחה ריאיון קבלה אישי.
 
 
אפשרויות התעסוקה
 
בתום הלימודים במסלול זה ובתנאי שעמדתם בדרישותיו, תזכו בתעודת "יועץ טיולים" מטעם בית הספר הארצי לתיירות בישראל. עם התעודה תוכלו להשתלב בנישה ייחודית זו באופן עצמאי, או בעבודה כפרילנסרים או כשכירים בסוכנויות נסיעות קיימות.
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: בית הספר לתיירות בישראל

כלים שיעזרו לך לבחור