קורס התמודדות בתנאי לחץ ביחידה לביטחון לאומי

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי ביטחון? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס התמודדות בתנאי לחץ - היחידה לביטחון לאומי.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס התמודדות בתנאי לחץ ביחידה לביטחון לאומי

 

החיים בעידן המודרני, המתאפיינים ברמת אינטנסיביות גבוהה, עשויים להסב לחץ נפשי רב על בני האדם. פעמים רבות נסיבות החיים והשגרה היומיומית מחייבות בקבלת החלטות חשובות, החלטות שנעשות לעיתים תחת לחץ. קורס התמודדות בתנאי לחץ של היחידה לביטחון לאומי פותח במטרה לספק את הידע והכלים הנחוצים להתמודדות במצבים אלה. המשתתפים בקורס לומדים מהם המקורות ללחץ, כמו גם מה קורה לגוף האדם כאשר הוא שרוי בתנאי לחץ וכיצד לחץ מסוג זה עשוי להשפיע על הגוף לאורך זמן.

 

קיראו עוד על: קורסים

 

מטרת הקורס

 

הקורס שואף להקנות למשתתפים את הכלים הנחוצים להתמודדות בתנאי לחץ ומפגיש אותם עם נושאים רבים ובהם:

מקורות סובייקטיביים ללחץ כמו לחץ בעבודה, לחץ מהמשפחה ולחצים חברתיים.

מקורות אובייקטיביים ללחץ היכולים לנבוע מאסונות טבע, ממצב ביטחוני וממצבי חירום.

ילדים ולחץ: איך עוזרים לילדים להתמודד עם הרגשת לחץ ודוחק.

מושגי יסוד בפסיכולוגיה: תהליכים הכרתיים ומאפייני התנהגות בזמני לחץ, הקניית הבנה בסיסית של תהליכים פיסיולוגיים הקשורים ללחץ: המערכת ההורמונלנית, מערכת הדם, ותפקודן במצבי לחץ.

 

בנוסף לכך, הקורס משלב את המשתתפים בסדנת התמודדות מעשית, במסגרתה הם נדרשים לבנות סדרי עדיפויות ולהתמודד עם מצבי לחץ וסטרס תוך שימוש בדמיון מודרך ובכלים להרפיה.

 

קהל היעד

 

קורס התמודדות בתנאי לחץ של היחידה לביטחון לאומי מיועד לכלל הציבור. הקורס עשוי להתאים לדמויות מפתח בארגונים הנדרשים להתמודד עם מצבי לחץ, להורים, למדריכים ועוד.

 

תנאי הקבלה

 

לקורס זה יתקבלו מועמדים שסיימו 12 שנות לימוד ושעברו את הראיון האישי ביחידה לביטחון לאומי.

 

משך הלימודים

 

הלימודים בקורס מתפרסים על פני 40 שעות לימוד ומתקיימים פעם בשבוע, בשעות אחר הצהריים.

 

לסיכום

 

הקורס פועל במסגרת המכללה למקצועות הביטחון אשר שייכת ליחידה לביטחון לאומי ונוסדה לפני 15 שנים במטרה לספק מענה לצרכיהם של גופים ביטחוניים, מוסדיים ופרטיים. מכללה זו מקיימת הכשרות שונות בתחום הביטחון ובהן קורס מנהלי ביטחון, קורס מנהלי אירועי ספורט, קורס מנהלי ביטחון באירועי ספורט, קורס חוקרים פרטיים ועוד. הקורסים מתקיימים בסניפים השונים הפרוסים ברחבי הארץ ועם סיומם זוכים הבוגרים בתעודת גמר.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.