המכללה הישראלית לביטחון וחקירות ICSI

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי ביטחון? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על המכללה לביטחון וחקירות ICSI.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


המכללה הישראלית לביטחון וחקירות .I.C.S.I
 
יריית הפתיחה
 
המכללה הישראלית לביטחון וחקירות .I.C.S.I היא מהותיקות והמקצועיות ביותר בישראל. היא נוסדה לפני 27 שנים, וכיום היא מנהיגה את תחום ההכשרה וההסמכה למקצועות הביטחון בארץ. מוסד הלימודים מציע את מגוון הקורסים הרחב ביותר בתחום, והוא מספק לתלמידיו תשתית הולמת ותומכת ללמידה. לימודי הביטחון המוצעים במכללה עוסקים בתחומי החקירות, האבטחה הפיזית ואבטחת המידע, המודיעין ועוד.
 
תשתית הלמידה כוללת, בין השאר – סגל מרצים מנוסה, בסיס ידע יציב ומעודכן וקשרים רציפים עם גופי האבטחה במגזרים שונים. רשימת המרצים במכללה כוללת מרצים מומחים ומנוסים שמילאו מגוון רחב של תפקידים בכירים בשירות הביטחון הכללי (שב"כ), במשטרת ישראל ובצה"ל. המכללה רשמה זה מכבר את המספר הגבוה ביותר של בוגרים בתחומים אלו, והיא נהנית מהיקף נרחב של לקוחות ממשלתיים, ציבוריים ופרטיים.
 
מסלולי ההכשרה המקצועית במכללה
 
ההכשרה המקצועית במכללה הישראלית לביטחון וחקירות .I.C.S.I נחלקת לקורסים ממוקדים, להכשרות לתפקידים בדרגים שונים, ומוסד זה אף מציע מסלול לימודים לתואר אקדמי. בוגרי הקורסים השונים במכללה, העומדים בדרישות החובה בקורס, זכאים לקבל תעודת גמר מוכרת מטעם המכללה, והם מקבלים גם תעודה בינלאומית המוכרת ביותר ממאה מדינות. אלה יוכלו למלא תפקידים כחוקרים, מאבטחים, קציני ביטחון, מנהלי אבטחה ועוד.
 
המסלול לתואר אקדמי
 
שיתוף פעולה בין המכללה הישראלית לבטחון וחקירות .I.C.S.I לבין אוניברסיטת יורק (York University) בארה"ב הוליד את המסלול לתואר האקדמי; תכנית זו היא למעשה תכנית לימודים מרחוק, המציעה לימודים לתואר ראשון, לתואר שני ולתואר שלישי במדעי ההתנהגות, במנהל ציבורי, במשאבי אנוש ובמנהל עסקי. הלימודים במסלול האקדמי מאפשרים לסטודנטים לבחור מבין מגוון התמחויות בנושאי ביטחון, וזאת בהתאם לתחומי העניין שלהם. בין נושאי ההתמחות ניתן למצוא נושאים כגון: ביטחון לאומי וטרור, מודיעין אסטרטגי, ביטחון פנים, אכיפת החוק ואומנויות לחימה.
 
מלחמה בתאונות הדרכים
 
מעבר למסלולי ההכשרה המקצועית שמציעה המכללה לביטחון וחקירות .I.C.S.I, היא מבצעת גם מגוון פרויקטים, וביניהם, למשל, ביצוע של חקירת תאונות דרכים. חקירות אלו מבוצעות על ידי צוות מומחים בראשותו של מנהל המגמה לחקירה ולשחזור תאונות דרכים, ומטרתן העיקרית היא לאתר ולציין את מכלול הכשלים שהביאו להתרחשותן של תאונות הדרכים הקטלניות.
 
לסיכום
 
סטודנטים שבוחרים ללמוד במכללה הישראלית לביטחון וחקירות .I.C.S.I נהנים מהניסיון רב השנים ומן המוניטין של המכללה, אשר נצבר והתגבש במשך 27 שנות פעילותה. מכללה זו נוסדה מתוך מטרה להעניק לציבור הכשרה והסמכה מקצועית ולשלב בוגרים מיומנים, אמינים ומהימנים במקצועות מאתגרים ומבוקשים בתחומי הביטחון והאבטחה, החקירות והמודיעין, הניהול והפיקוד. המכללה מקפידה לספק לתלמידים מערך לימודים תומך ומקצועי, כך שאלה נהנים מהכשרה מקצועית המונחית על ידי מיטב המרצים בתחום ומתכניות לימוד מעודכנות ואיכותיות המבוססות על ניסיון מקצועי ועשיר. 
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.