מיקי בוגנים - בית הספר לאיפור וסטיילינג

רוצה לדעת על לימודים בנושאי מקצועות יופי? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורסי איפור וסטיילינג - מיקי בוגנים.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


בית הספר לאיפור וסטיילינג מיקי בוגנים

 

צבעים אמיתיים

 

איכות מעל הכול, זהו לא רק משפט אלא הקו המנחה באקדמיה לאיפור של מיקי בוגנים. איכות וחוויית הלימוד באקדמיה הינה המובילה מבין בתי הספר לאיפור. הלימודים בבית הספר, הממוקם ברמת גן במגדלי בורסת היהלומים, נערכים בקבוצות קטנות ואינטימיות המונות כ - 16 משתתפים. התלמידים מקבלים תשומת לב אישית וידע מקצועי עשיר בתחום הטיפוח. סגל ההוראה כולל מאפרים מובילים, המעניקים מהידע והניסיון המצטבר שלהם לתלמידים.

 

מסלולי הלימוד

 

בבית הספר של מיקי בוגנים ניתן להשתתף בקורס איפור למתחילים (BASIC), במסלול מקצועי (PROFFESIONAL), בהשתלמויות המיועדות למאפרים מקצועיים ובסדנאות איפור. הקורסים השונים המתקיימים בבית הספר למקצועות האיפור של מיקי בוגנים אורכים בין חודשיים וחצי לחצי שנה. המפגשים נערכים בתדירות של פעם בשבוע, כשכל מפגש אורך ארבע שעות. יש אפשרות ללמוד במסלול בוקר או בתכנית ערב. בנוסף בבית הספר מציעים גם סדנאות חד יומיות וסדנאות של כמה מפגשים בודדים.

 

המסלולים בבית הספר

 

להלן הקורסים המרכזיים המוצעים בבית הספר:

 

קורס סטיילינג

 

התכנית מחולקת לשני פרקים, פרק סטיילינג אישי ופרק סטיילינג לאופנה ולטלוויזיה. המסלול כולל עבודה על פרויקט גמר להפקת אופנה, והכנה של תיק עבודות מקצועי. בנוסף, במהלך התכנית מאורגנים שני ימי צילום וסיור שטח. אורך המסלול הוא כארבעה חודשים, וכלולים בו 18 מפגשים, הנערכים אחת לשבוע בבוקר או בערב. במהלכם המשתתפים לומדים לעצב מראה כללי באמצעות התאמה נכונה של תסרוקת, איפור, לבוש ואקססוריז. כמו כן, הם לומדים לסגנן מראה בהתאם למטרות שונות, כגון - הכנת כלה לחתונה, עבודה עם דוגמניות בסטודיו לצילום אופנה והלבשה לטלוויזיה ולקולנוע.

 

קורס איפור מקצועי

 

בקורס זה הסטודנטים מכירים חומרי איפור וצבעים, ולומדים לעבוד איתם לצרכים שונים כאירועים חגיגיים, צילומי סטודיו וטלוויזיה. הקורס נמשך כשישה חודשים וחצי, והוא מונה 25 מפגשים, כשכל מפגש אורך חמש שעות אקדמיות ומחולק להסבר מילולי פרונטאלי, להדגמה ולתרגול. השיעורים מתקיימים אחת לשבוע בבוקר או בערב. במהלכם הסטודנטים לומדים סגנונות שונים וטכניקות עבודה, ביניהן גם שיטות חדשות שפותחו על ידי מיקי בוגנים. המסלול כולל גם הגשת פרויקט גמר ביום צילום, וכן סטאז' בהפקת שטח. בסיום הקורס הבוגרים מקבלים תעודת מאפר מקצועי בינלאומי מטעם בית הספר ותעודה מטעם משרד התמ"ת. הסטודנטים זוכים גם בכרטיס מאפר המקנה הנחות ברשתות איפור, בתיק איפור בשווי אלפי שקלים, בכרטיס סטודנט ובהטבות נוספות.

 

קורס איפור יופי

 

קורס איפור יופי (או - איפור ביוטי) מיועד לאנשים שחושקים בידע אישי ובכלים בסיסיים באיפור, ורוצים ללמוד לאפר לאירועים חגיגיים או לימים שגרתיים. המשתתפים מכירים את המוצרים השונים, לומדים להתאים טכניקת עבודה וצבע לסוג העיניים, להדביק ריסים, לעצב גבות ולאפר כלות. הם אף נחשפים לשיטות חדשות פרי פיתוחו של מיקי בוגנים. הקורס מסתיים בהכנה לקראת יום צילום, שבו מתועדים התוצרים של עבודת הסטודנטים בסגנונות איפור מגוונים. התמונות מצטרפות יחד ליצירת בוק מקצועי. המסלול נמשך כשלושה חודשים ומקיף 44 שעות ב - 11 מפגשים, הכוללים הסברים, הדגמות ותרגולים. הכיתה נפגשת אחת לשבוע בבוקר או בערב. הסטודנטים מקבלים תעודת מאפר מקצועי, כרטיס מאפר המעניק הנחות ברשתות חנויות איפור, מזוודת איפור השווה אלפי שקלים, כרטיס סטודנט ועוד.

 

בבית הספר מוצעות גם - סדנת איפור אישי וסדנת השתלמות למאפרים.

 

תנאי קבלה

 

לימודי האיפור מגוונים ומתאימים למתעניינים ללא רקע קודם בתחום ועד למאפרים מקצועיים הרוצים להתעדכן ולהתפתח מקצועית.

 

מה מקבלים?

 

אלה הנרשמים לקורס האיפור זוכים בערכה מקצועית, הכוללת חומרי איפור, תוצרת חברות ידועות. ערכה זו תשמש את התלמידים במהלך הקורס, ותוסיף לשמש אותם גם בהמשך. הם נהנים גם מכרטיס סטודנט סטנדרטי, המקנה להם מגוון הטבות בחנויות, בתי קולנוע, מסעדות, בתי מלון ועוד. בוגרי הקורס המקצועי מקבלים תעודת מאפר/ת, והם יוצאים לשוק התעסוקה תיק עבודות מקצועי, בו יופיעו צילומים מקצועיים של הדוגמנים אותם איפרו במהלך הלימודים. בנוסף, הם יהנו מהנחות בקנייה של חומרי איפור בחנויות ידועות ובחנות בית הספר.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.
טיפים ממומחים בנושא מקצועות יופי
רוית אסף
רוית אסף, מנהלת רשת בתי ספר למקצועות היופי, מאמינה שקורסים באיפור ומקצועות היופי הם מקפצה חשובה לקריירה, בעיקר בגלל למידה מעשית ואפשרות ליצור קשרים בתעשייה ובמדיה. "אין מחיר לחשיפה שתלמידים מקבלים דרך הקורסים באיפור. התלמידים יוצאים לשטח וצוברים ניסיון, נפגשים עם סלבס ואנשי מפתח בתעשייה."
למי שחולמים להפוך ליזמים בתחום היופי, היא ממליצה על רב תחומיות. "בעולם היופי יש מגוון גדול של תחומים ורבים בתעשייה עוסקים בתחום מרכזי ותחום נוסף. בפני צעירים שמגיעים עם המון אהבה למקצוע נפתחת קשת רחבה של אפשרו קרא עוד...
רוית אסף
מנכ"לית בית ספר איפור מקצועי