לימודי פרסום

תצליח/י לשלוף עשרה רעיונות טובים בשעה אחת? - מקומך בעולם הפרסום. אנחנו ריכזנו בשבילך מידע על תכניות שונות ללימודי פרסום בבתי הספר בישראל.

 

תוכל/י לקרוא על חוויית הלימודים בחברות הפקה ופוסט פרודקשן, בבתי ספר ידועים למקצועות הקריאייטיב, במכללות אקדמיות ובאוניברסיטאות. למה תתחבר/י יותר – לקופירייטינג או לארטדיירקשן? רצית להתמקד בפרסום באינטרנט? – כתבות התוכן שלנו כוללות מסלולים לכל סוגי הפרסום.

 

באפשרותך גם לשלוח לנו מסר באתר, אם ברצונך לקבל פרטים נוספים או לשאול שאלה. המסר יתקבל במוקד השירות שלנו, שבו יושבים נציגים שישמחו לדבר איתך בטלפון ולתת לך את כל המידע הדרוש לך.


לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף.
המידע באתר הועיל ל88% מהגולשים.
 
רוצה פרטים על
פרסום?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי פרסום, להיות פרסומאי  - למי זה מתאים? כמה זה עולה?
איך מתחילים?


בכל כיוון אליו נפנה את ראשינו, ניתקל בשלטי חוצות, מסכי ענק בצמתים, שלטי כביש, מודעות בעיתונים ובמגזינים, פרסום בטלוויזיה, באינטרנט וברדיו ועוד.
 
המטרות המרכזיות של הפרסום הן: יידוע, שכנוע, אזכור, חיזוק עמדות והנעה לפעולה. הוא נכלל בתמהיל התקשורת השיווקית של החברה. אשר כולל גם נושאים כמו קידום מכירות, שיווק, מכירה אישית, שיווק ישיר. פרסום יעיל הוא פרסום היוצר תהודה וגורם ללקוחות רבים לבצע רכישה.
 
 
אמצעי הפרסום לסוגיהם, נבחרים בהתאם לנושא המפורסם ולאופי קהל היעד, תוך התחשבות באפשרויות התקציב העומדות ברשות המפרסם. האמצעים הנפוצים לפרסום הם : עיתונות, פרסום סלולארי, רדיו - ארצי ומקומי, טלוויזיה , תחבורה ציבורית, קולנוע, שילוט חוצות, וכמובן האינטרנט. מעבר לדרכי הפרסום הנ"ל , ישנן דרכים אחרות כמו: עלוני פרסום – פליירים, קטלוגים, פרסום בבתי שימוש , גלויות, , הפצת שמועות, ספאם, שלטים בלונים, דיילים ועוד.
 
מסלולי לימוד
 
את תחום הפרסום ניתן ללמוד במסגרת לימודי תעודה אשר מציעים קורסים בפרסום , שיווק או קופירייטינג וכן במסגרת לימודי תואר ראשון ושני. התוכניות האקדמאיות בהן מגמות פרסום כוללות : לימודי תקשורת, לימודי מנהל עסקים, או לימודי ניהול ושיווק.
 
מה לומדים?
 
לפרסום היכולת לשנות ולקבוע את הרגלי הצריכה והתפיסות בקרב הציבור. ענף הפרסום בארץ ובעולם הוא מהמובילים ומהמשפיעים ביותר במשק. ולכן אנשי המקצוע בתחום הפרסום נדרשים להתמודד עם משימות מורכבות, הדורשות יכולות גבוהות, בתחומים שונים, הן בהיבט היצירתי והן בהיבט המקצועי של הפרסום.
 
לימודי פרסום מכשירים את המשתתפים להתמחות במכלול דרישות המקצוע. בוגרי המסלול, יוכלו לספק מענה פרסומי כולל במדיות השונות, להוביל מסעות פרסום, על כל שלביהם, החל משלב הרעיון והחשיבה הקריאיטיבית ועד סיום תהליך הפקתו והוצאתו לפועל. לשם כך, לימודים אלה מתמקדים בהקניית ידע ופיתוח כלים ומיומנות אשר יאפשרו לבוגרים ליצור קמפיינים פרסומים וליישמם ,תוך התייחסות לניהול התקציב.
 
התכנים במסלול הלימודים מותאמים לדרישות הענף המשתנות והם כוללים נושאים מתחום השיווק והפרסום, וכן מתחומים משלימים, הקשורים לעולם התוכן הרלוונטי.
 
נושאי לימוד
 
נושאי הלימוד בתחום הפרסום הם רבים ומגוונים וכוללים בין השאר לימודי שיווק, פיתוח דרכי חשיבה רעיונית ויצירתית , כתיבה שיווקית מוכוונת , תקשורת על כל סוגיה, לרבות טלוויזיה רדיו ועיתונות , כתיבה עיתונאית ,כתיבה יוצרת, קולנוע, תסריטאות, לימודי רדיו וטלוויזיה, חשיבה אינטואיטיבית, החדרת מוצרים, סיעור מוחות, תכנון קמפיינים, אסכולות בפרסום ובשיווק , מולטימדיה, מושגים בקולנוע, מהו מוצר, מהו תמחור, ניתוח שוק, התנהגות צרכנים, מחקרי שוק, פילוח שווקים, מיצוב Positioning, גיבוש אסטרטגיה פרסומית, פיתוח כישורים אומנותיים, קריאייטיב פרסומי, זהות תאגידית, מיתוג, יחסי ציבור, אינטרנט כמדיה שיווקית ,קידום מכירות, תקציבאות וכיוצא בזה. 
 
קהל יעד
 
לימודים אלה מיועדים לאנשים יצירתיים ובעלי חוש פרסומי מפותח, המעוניינים להשתלב בתחום הפרסום והשיווק.
 
משך לימודים
 
במשרד פרסום, העבודה נעשית בצוותים ובשיתוף פעולה מלא בין העוסקים במלאכה. לימודי הפרסום כאמור כוללים תחומים רבים, ולפיכך יוכלו הבוגרים להשתלב בהתמחויות שונות במשרדי הפרסום.
 
 
בין נושאי המשרות במשרדים ניתן לציין את:
אנשי טראפיק - האחראים על התקשורת בין המחלקות ולהעברת המידע והחומרים
מדיה באייר - הקניינים, המבצעים של תכנון הרכש שנקבע על ידי אנשי המדיה פלאנר
גרפיקאים - האמונים על תוכנות הגרפיקה
ביצועיסטים - האחראים על הגרפיקה המעשית
פלאנרים - המבצעים את מחקרי השוק ומנהלים את המסר הפרסומי
מידענים - אשר אוספים מידע רלוונטי לפרויקט הפרסום
אנשי קריאטיב - האחראים על הצוות הרעיונאי
רעיונאיים - הקופירייטרים, מנסחי המודעה
ארט דירקטורים - האחראים על התוכן העיצובי
תקציבאים אשר מנהלים משא ומתן עם הלקוח ומציגים לו את התוכניות העסקיות לפרסום. 
  
מהו משך זמן הלימודים?
 
מסלולי הלימוד לתואר בתקשרות או מנהל עסקים נמשכים כשלוש שנים. לימודי תעודה בתחום הפרסום מתפרסים על פני חצי שנה לשנה.
 
היכן לומדים?
 
 ניתן ללמוד קופירייטינג ופרסום במגוון מכללות, להלן רשימה חלקית.
 
  • מכללת תילתן -  המכללה לעיצוב ולתקשורת בעיר חיפה. נמצאת בקמפוס הנמל החדש הנבנה בעיר. המוסד מציע לימודי אמנות, עיצוב ותקשורת חזותית במגוון גדול של מסלולי לימודים, כול לימודי קופירייטינג ופרסום.
 
  • המכללה למינהל - למכללה שלוחות בכל רחבי הארץ ובין מסלולי לימודיה גם לימודי פרסום.
 
  • עבודי קריאיטיב - בית ספר וותיק לפרסום וקופירייטינג והוא מהווה חלק מחברת 'עבודי' - חברת הענק הוותיקה העוסקת בתחומי הפרסום  בישראל. מציע קורסים, סדנאות, לימודי תעודה, הכשרות ולימודי העשרה בתחומי פרסום.
 
  • ACC תרצה גרנות -  בית הספר המתמחה בלימודי פרסום וקופירייטינג
 
  • הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום - מוסד לימודים זה מתמקד בלימוד מקצועות הפרסום במסגרת מבחר מסלולים וקורסים, המקנים תעודות מקצועיות. בין אלה נזכיר את המסלול לקופירייטינג, הקורס לפרסום באינטרנט והתכנית המיוחדת לציבור החרדי.

עזרנו לך? דרג אותנו:

שירות אישי חינם

צריך פרטים על פרסום?

רוצה לדעת יותר על פרסום?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד פרסום
מחשבון תנאי קבלה תתקבל או לא?

לחיצה על חשב תוצאות
תציג בפניך מוסדות שעשויים להתאים

חוות דעת של סטודנטים:
פרסום
(10) 4.7
נדב

נדב

07/01/2018
5/ 5

מכללת ACC תרצה גרנות

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אם אתם רוצים ללמוד קריאייטיב - זה המקום. אם זה היחס החם והאישי של המרצים והצוות שהם מנטורים של ממש קרא עוד...

על הקמפוס

קטן, חברתי, תמיד מתקבלים בברכה אם רוצים לשבת וללמוד. יש האב שבנוי בשביל זה, מאוד באים לקראת התלמידים קרא עוד...

טיפים

תבואו עם ראש פתוח, הרבה סבלנות ומוטיבציה. תפנו הרבה זמן במהלך השבוע כדי ללמוד בבית - זה פקטור מאוד ח קרא עוד...

טל

02/07/2021
5/ 5

הקריה האקדמית אונו

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אני אוהב את הנכונות לעזור לכל אחד שמתקשה, ואת ההקשבה לבקשות הסטודנטים

על הקמפוס

קמפוס חדש ויפה

טיפים

תרצו והתאהבו את מה שאתם לומדים וזה יעזור ויתן לכם כוח לסיים בהצלחה

נתן

08/01/2018
5/ 5

מכללת ACC תרצה גרנות

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

ראש פתוח. יודעים לדבר על הכל והכל נלקח בהומור. קלילים ומקבלים

על הקמפוס

מקום חם ונעים. מלא השראה ותוכן. מומלץ לכל מי שיצירתי ורוצה לפתח את זה

טיפים

תבואו פתוחים להכל. והכי חשוב, תבואו יצירתיים ומוכנים להפתעות

שאלות הגולשים בנושא
איזה תואר הכי טוב בשביל תחום השיווק פרסום?
איך נכנסים אל עולם השיווק והפרסום?
מבקש חוות דעת לקורס בפתוחה: ניהול שיווק ופרסום
לימודי שיווק ופרסום תנאי קבלה
קורס שיווק ופרסום מקאן-אריקסון
לימודי ניהול מותג - שיווק פרסום
האם כדאי להיכנס לתחום הפרסום והשיווק?