קורס רייקי במרכז זמן שלווה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי רפואה משלימה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על לימוד רייקי - זמן שלווה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי רייקי בבית זמן שלווה
 
יפני מקורי
 
בבית זמן שלווה מציעים לימוד של שיטת הרייקי היפנית המקורית, כפי שלימד אותה מיקאו אוסואי. ישנם קורסים למתחילים וקורסים בדרגות לימוד גבוהות יותר, עד לדרגת המאסטר. בית זמן שלווה הוא מרכז לרפואה משלימה הממוקם בבית הכרם בירושלים. במרכז זה פועלת קליניקה לטיפולים הוליסטיים בשיטת הרפלקסולוגיה ובשיטת הרייקי. בכל שבוע מוענקים בו גם טיפולים בעלות סמלית לחולי סרטן ולאנשים המחלימים ממחלה זו.
 
אפשרויות הלימוד
 
לפניכם הקורסים המוצעים במרכז זה:
 
קורס רייקי דרגה 1
 
הקורס ערוך בהיקף של ארבעה עד חמישה מפגשים, והשיעורים מתקיימים פעם אחת בשבוע בשעות הבוקר או בשעות הערב. כל מפגש אורך שלוש שעות בממוצע. במהלך הקורס המשתתפים רוכשים ידע בתיאוריות המלוות את הרייקי המעשי ובשיטות טיפול, ומתנסים בפועל בטיפול עצמי ובמתן טיפול לאחרים. בנוסף, בכל שיעור מתחברת הקבוצה לאנרגיית הרייקי בעזרת המאסטר. הקורס פותח ומלווה תהליך רצוף של שינוי לטובה בחיי כל אחד מן המשתתפים.
 
הידע העיוני הנרכש בקורס כולל לימוד של מקורות ועקרונות השיטה והיבטים מעשיים של הרייקי כדרך טיפולית וכדרך חיים, התומכת באיזון, בבריאות ובשמחה. המשתתפים לומדים גם על השדות והמרכזים האנרגטיים לפי האמונה היפנית, דנים בנושא של התחברות לרייקי אצל ילדים ומודרכים בשיטה של ריפוי בצבעים בליווי רייקי.
 
קורס רייקי דרגה 2
 
לימודי רייקי דרגה 2 בזמן שלווה נמשכים לאורך חמישה עד שישה מפגשים בני שלוש שעות כל אחד. המשתתפים מקבלים חוברת הדרכה, שבה מצויים סיכומי החומר המועבר בקורס. בכל מפגש מועצם החיבור של התלמידים לאנרגיית הרייקי באמצעות המאסטר ועל ידי עבודת מדיטציה. התלמידים מתנסים בטיפולי רייקי קצרים וממושכים, הנעזרים בסמלים למיקוד האנרגיה ומתבצעים על מיטה. בקורס דרגה 2 המשתתפים לומדים להתחבר לסמלי הרייקי ולשלוח אנרגיית ריפוי למרחקים. הם לומדים על גורמי מחלות המצויים בשדה הרגשי והנפשי של בני אדם, ועל הדרכים בהם ניתן לטפל בהם.
 
קורס רייקי מאסטר
 
קורס זה אורך עשרה מפגשים, המתקיימים אחת לשבוע, כשכל מפגש נמשך שלוש שעות. דרגת המאסטר משלבת שתי דרגות מתקדמות בלימודי רייקי. מטרת הקורס להכשיר מורים וחונכים לשיטה זו. במהלך המפגשים מתחברים המשתתפים לסמל "האור הגדול" של המאסטר, מתאמנים לחיזוק היכולת לראות הילות ולחוש בשדות אנרגטיים, ומתרגלים את השילוב של דמיון מודרך וקריסטלים בטיפול הרייקי. משתתפי הקורס מקבלים חוברת הדרכה ומבצעים סטאז', שבסיומו הם זוכים בתעודת מאסטר רייקי – מטפל ומורה.
 
מפגשי רייקי בזמן שלווה
 
בבית זמן שלווה נערכים מפגשים להטענה אנרגטית, המיועדים לאנשים שלמדו רייקי הן במרכז עצמו והן בכל מרכז לימודי אחר. המפגשים מתקיימים בירושלים, והם כרוכים בעלות סמלית ובהרשמה מראש. המפגשים משלבים תרגול של טיפול ברייקי יחד עם דמיון מודרך. כל מפגש אורך כשעה ומתקיים אחת לחודש.
 
לסיכום
 
לימודי רייקי בבית זמן שלווה מוגשים לכל המעוניין בקבוצות קטנות, המודרכות על ידי מאסטר ומוטענות באמצעותו באנרגיית החיים. הלימודים מוצעים למי שרק מתחיל את דרכו בהתפתחות הרוחנית, כמו גם למי שכבר נטען פעם באנרגיה המיוחדת ולמד רייקי, ולמי ששואף להגיע לדרגת המאסטר ולחבר אחרים לדרך חיים אנרגטית, מאוזנת ובריאה. בבית זמן שלווה פועלת קליניקת טיפולים, הנעזרת בשיטת הרייקי ובשיטת הרפלקסולוגיה, וכן מתקיימים בו מפגשי רייקי חודשיים. התלמידים והבוגרים לא מפסיקים לשתף זה את זה בגילויים חדשים, בחוויות והתנסויות, בספרים מומלצים, ואפילו בשירים פרי עטם.  
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.
התאמה לתפקיד מרפא/ת אלטרנטיבי/ת
מאת: ד"ר ענת רפופורט

לפנייך מספר אמירות, יש לדרג אותן בסולם של אחד עד שלוש. כאשר 1 מדורג כנמוך ביותר (האמירה לא מאפיינת אותך) ו - 3 כגבוה ביותר (מאוד מאפיינת אותך).
נותרו לך עוד 20 שאלות
  • (מ: 1 - במידה מועטה, עד 3 - במידה רבה)
  • (מ: 1 - במידה מועטה, עד 3 - במידה רבה)
  • (מ: 1 - במידה מועטה, עד 3 - במידה רבה)
  • (מ: 1 - במידה מועטה, עד 3 - במידה רבה)