רוצה פרטים על קורס חידוש רהיטים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס שחזור וחידוש רהיטים

רוצה לדעת על קורס חידוש רהיטים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס שחזור רהיטים

 

מחזירים רהיטים לחיים

 

מעשה השחזור מפגיש בין עולם העיצוב לבין מלאכת היד, בתהליך שהוא גם בעל חשיבות סביבתית. במקום להפוך לפסולת ולהיזרק, מקבלים הרהיטים הישנים חיים חדשים כפריט ממוחזר ומלא חן. כמעט כל סוגי הרהיטים יכולים לעבור חידוש, בין היתר שולחנות, כסאות, ארונות, שידות ושרפרפים. לעיתים מסתכם השחזור בשינויים קטנים כמו צביעה מחדש, ובמקרים אחרים נדרשת עבודה יסודית ומקיפה יותר.

 

חידוש טוב ואיכותי יכול להעלות את ערכו של הפריט, בייחוד כאשר מדובר ברהיטים עתיקים, שדורשים עבודה מיוחדת של מומחים בענף. קיימים קורסים רבים דרכם ניתן להכיר את התהליך המהנה הזה, המיועדים גם לחסרי ניסיון.

 

למי מיועדים הלימודים

 

קורס זה מתאים לבעלי רקע בלימודי אמנות או בעיצוב, כמו למשל לאדריכלים, לסטייליסטים, לנגרים, למעצבי פנים ולאמנים.

 

תכנית הלימודים

 

המשתתפים מתחילים בהתוודעות קצרה להיסטוריה של ענף שחזור הרהיטים והתפתחותו לאורך השנים, וכן סוקרים את היתרונות הסביבתיים של התהליך. לאחר מכן הם מכירים את הטכניקות המסורתיות והחדשניות שנמצאות בשימוש בתחום, וכן לומדים על שיטות מגוונות ליצירת מרקמים וסגנונות שונים בתוצר המוגמר. הם עוברים מביצוע עבודות תיקון נקודתיות לתהליכי שחזור מקיפים הכוללים הרכבה מחדש של חלקי הרהיט והחלפת ריפוד. בנוסף, הם משפרים את מיומנויות בשימוש בציוד המקצועי דרך תרגול עצמאי בסטודיו, בין היתר על פריטים שבחרו והביאו בעצמם.

 

 

מתכונת הלימודים

 

הקורסים מתקיימים במרביתם במתכונת קצרה, והם מתפרשים לרוב על פני תקופה של מספר שבועות עד חודש. בדרך כלל, מתקיימים המפגשים בשעות הערב, אך מוסדות מסוימים מאפשרים למשתתפים לבחור גם בלימודים בשעות הבוקר ואחר הצהרים. השיעורים כוללים התנסות מעשית מרובה, ועבודה בסדנאות עם כלי העבודה והציוד, לצד צפייה בהדגמות חיות של הטכניקות השונות.

 

נושאי הלימוד

 

  • כלים ידניים וחשמליים
  • סוגי פרזולים וחיבורים
  • חומרי גלם שונים
  • טכניקות לחידוש ריפוד
  • תיקוני צבע וגימור
  • פיגמנטים וצבעים טבעיים
  • שיפוץ רהיטי ילדים   
  • הרכבה מחדש של חלקי רהיטים
  • עיצוב בסגנון וינטג'
  • הדבקות משטחי פורניר ופורמייקה    
  • ועוד

 

תנאי קבלה

 

באופן כללי, הקורס אינו מציב תנאי קבלה למשתתפים, והוא פתוח לכל המעוניינים להתנסות בשחזור ושיפוץ של רהיטים, ללא צורך בידע קודם. עם זאת, מוסדות מסוימים מגבילים את הגיל המינימלי להשתתפות, והתלמידים נדרשים להיות בני מעל 18 שנה.

 

מוסדות לימוד אפשריים

 

  • בית טמבור (בני ברק): זהו קורס קצר, הכולל מפגשים בודדים, הנערכים בשעות הערב. במהלכם, משלבים התלמידים בין טכניקות מסורתיות וחדשניות, ולומדים על עבודה חסכונית ובטוחה עם חומרי הגלם. הסדנא כוללת סיור חווייתי בשוק פשפשים, במסגרתו מאתרים פריטים עתיקים וייחודיים שלאחר מכן יעברו שחזור.

 

  • סטודיו לשחזור רהיטים ירמי זטלנד (בני ציון): הקורס מתקיים פעם בשבוע בשעות הערב או בימי שישי בשעות הבוקר. בסטודיו מציעים סדנא קצרה בת 4 מפגשים, או מסלול אינטנסיבי יותר ובו 9 מפגשים. כמו כן, קיימים קורסי המשך בשחזור למתקדמים. העבודה מתבצעת בשיטות מסורתיות ובכלים ידניים, בשילוב עם דבקים וצבעים טבעיים.

 

  • סטודיו לאומנויות העץ חי פלח (בית ינאי): קורס זה כולל בסך הכל כ - 24 שעות, המחולקות לשמונה מפגשים חד שבועיים, בשעות הבוקר או הערב, לבחירת התלמידים. במהלך השיעורים, דנים המשתתפים בעיבוד עצים טבעיים למול עבודה עם חומרים סינטטיים כמו פורמייקה. המפגשים מלווים בהדגמות חיות שמבצע המרצה. המשתתפים מתרגלים את כל שלבי הרסטורציה, מבחירת הפריט ועד לגימור הסופי באמצעות לכה. 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס חידוש רהיטים?

רוצה לדעת יותר על קורס חידוש רהיטים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
איפה הכי כדאי ללמוד עיצוב גרפי?
לימודי עיצוב באישור משרד התמ״ת
מכללת קונספט
שנקר- מבחן ברישום וצבע
לימודי תעודה עיצוב גרפי
קורס ראומפלן Raumplan
לימודי קניינות אופנה