רוצה פרטים על קורס קוסמטיקה טבעית ?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי רוקחות טבעית - קורס קוסמטיקה טבעית

רוצה לדעת על קורס קוסמטיקה טבעית ? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי קוסמטיקה טבעית

 

היום, כבימי קדם

 

הרפואה האלטרנטיבית הפכה מזמן לענף מקובל ומוכר, ומשתמשים בה בתחומים רבים יותר בחיינו בשנים האחרונות. בהתאמה, השפעתה ניכרת מאוד על ההשקפות שלנו בנוגע ל"נכון" ו - "לא נכון", ול - "טוב" ו - "רע" בתחומים מגוונים. אחד מהתחומים בהם מורגשות השפעותיה של ההשקפה ההוליסטית הוא תחום הקוסמטיקה.

 

הקוסמטיקה הייתה ידועה כבר בעבר הרחוק. בתורות עתיקות ובשבטים רבים עסקו בענף זה בשימוש בלעדי בתמציות, בצמחים, ובמינרלים טבעיים. בחלוף השנים, הפך תחום הקוסמטיקה לכזה שמושתת על כימיקלים שונים, שתהליכי הייצור שלהם אינם טבעיים. מגמה בולטת כיום היא שיבה אל הקוסמטיקה הטבעית, מתוך הבנה שהחומרים הכימיים גורמים נזק לגופנו, הן בשימוש חיצוני והן בשימוש פנימי.

 

על הקורסים השונים בתחום

 

ישנם מספר הבדלים בין מסלולי הלימוד לקוסמטיקה טבעית, אולם בכולם לומדים את יסודות הענף ואת הרציונל העומד מאחוריו. כמו כן, ברוב התכניות נלמדת רקיחת תכשירים  מחומרים טבעיים, תוך הבנת מהות החומרים והשילובים ביניהם, והתאמתם לסוגי עור שונים.

 

חלק מהקורסים כוללים הקנייה של ידע טיפולי, ומעניקים למשתתפים בהם את הכלים לאבחן סוגי עור ולטפל בבעיות עור שונות – החל במחלות עוד, דרך אקנה, ועד טיפולים למניעת הזדקנות (אנטיאייג'ינג) – כל זאת תוך שימוש בתכשירים טבעיים, מתוך הסתמכות על גישות הקוסמטיקה הטבעית. הקורסים משלבים בין ידע עיוני לבין התנסות פרקטית מעשית בבפרקטיקה הטיפולית ובמלאכת הרוקחות. כמו כן, רוב הקורסים מקנים לבוגריהם תעודת גמר מטעם מוסד הלימוד.

 

 

בין הנושאים הנלמדים במסלולים השונים

 

להלן חלק מן הנושאים הנלמדים בתחום זה:

 

  • טיפולי פנים למגוון סוגי עור
  • מחלות עור
  • שיווק לעסקים
  • טיהור רעלים בתהליכים טבעיים
  • סוגי עור ואבחונם
  • התאמת חומרים לסוגי עור שונים
  • חומרי גלם ממקור טבעי
  • קוסמטיקה קונבנציונלית לעומת קוסמטיקה טבעית
  • הכרת מבנה העור ותכונותיו
  • מתכונים להכנת תכשירים קוסמטיים מחומרים טבעיים
  • מהותה של הקוסמטיקה הטבעית
  • תמיכה בעור הפנים בעזרת צמחי מרפא ותוספי תזונה
  • ועוד

 

קהל היעד

 

לימודי קוסמטיקה טבעית מתאימים לכל המגלים עניין בנושא, ומבקשים להכיר אותו לעומק כדי לעסוק בו בצורה מקצועית. כמו כן, מסלולים אלה עשויים להועיל במיוחד למטפלים מן הרפואה המשלימה, במגוון גישות, כמו למשל למטפלים בארומתרפיה. נוסף על כך, קוסמטיקאיות אשר הוכשרו בשיטה הקונבנציונלית יכולות ללמוד רבות מהקורסים, וכך להעשיר את היצע השירותים ללקוחותיהן.

 

 

מוסדות לימוד אפשריים

  

  • מכללת מדיסין (פרישה ארצית): במכללה אפשר ללמוד בקורס רוקחות וקוסמטיקה טבעית, שבו לומדים על דרכים להכנת שלל תכשירים, משחות ומוצרי טיפוח מן הטבע. היקף הקורס כשלושה חודשים והוא משלב עשייה מעשית רבה.

 

  • מכללת מדיטבע (פתח תקווה) – מקיימת לימודי קוסמטיקה טבעית לתעודה שאורכו שנה. הקורס נערך בפתח תקווה והוא עוסק בכלל הנושאים בתחום – כטיפולי אנטיאייג'ינג, טיפול במחלות עור, טיהור באמצעים טבעיים, ועוד.

 

  • Lilac – נגיעה של טבע (תל אביב) – לילך נאור מקיימת מסלול ללימודי קוסמטיקה ורוקחות טבעית. הקורס מתקיים בתל אביב והוא כולל 24 שעות לימוד, הנפרשות על פני 8 מפגשים, באפשרות של מתכונת לימודי בוקר, או של לימוד ערב – לבחירתכם.

 

  • מיכל לזרוביץ – נטורופתיה ורפואה טבעית (תל אביב) – נטורופתית מוסמכת המציעה קורס "קוסמטיקה טבעית ואורגנית". הקורס נלמד בהיקף של 56 שעות לימוד אקדמיות, והוא נפרש על פני 14 מפגשים, אחת לשבוע במתכונת של לימודי בוקר או במתכונת של לימודי ערב. הלימודים מתקיימים בתל אביב.

 

לסיכום

 

בשנים האחרונות שמים דגש רב על האופן שבו מופשע עורנו מהחומרים שאיתם הוא בא במגע, וכן מחומרים שאנחנו מכניסים לגופנו דרך התזונה. מכאן, שמדובר בתחום שנמצא בהתפתחות מואצת, ומסיבה זו קיים ביקוש רב רב למטפלים מוסמכים. בסיום לימודי קוסמטיקה טבעית יכולים הבוגרים לאבחן מטופלים דרך הכנת תכשירים המופקים מחומרים טבעיים. הלימודים מהווים פתח לעיסוק בתחום מבוקש והם יכולים גם ולסייע להגברת המודעות והחשיבות שלו לצורך בטיפול בעור. הם מאפשרים עבודה כעצמאיים כמו גם השתלבות במכוני יופי ורפואה טבעית.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס קוסמטיקה טבעית ?

רוצה לדעת יותר על קורס קוסמטיקה טבעית ?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס קוסמטיקה טבעית
שאלות הגולשים בנושא
מתי נפתח קורס קוסמטיקה טבעית ברידמן?
קורס קוסמטיקה טבעית עם כוסות רוח