רוצה פרטים על לימודי סאונד והפקה באולפן ביתי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס הפקה מוסיקלית באולפן ביתי

רוצה לדעת על לימודי סאונד והפקה באולפן ביתי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי מוסיקה, סאונד והפקה באולפן ביתי

 

מקצוענות, מתוך הבית

 

ציוד האולפן המוסיקלי הביתי מורכב בעיקרו מן התוכנה המתקדמת Cubase 6.5 (קיובייס) ומציוד הפקה משלים כאוזניות, כרטיס קול, מיקרופון ומוניטורים. יוצרים מוסיקליים מספרים, כי אולפן ביתי מאפשר להם הרבה יותר חופש יצירתי. האולפן אוצר בתוכו את כל הסקיצות, תוצאות הניסוי והטעייה הבלתי מוגמרות, שיכולות לשמש את היוצר כחומרי גלם חיוניים. כשהכל בבית, שום דבר לא הולך לאיבוד או נשכח. כל החומרים זמינים, וגם - הציוד הטכני לעבודה על הסאונד נגיש תמיד, ושעות היצירה הן בלתי מוגבלות.

 

על הקורס

 

לימודי הפקה מוסיקלית באולפן הביתי מעניקים למשתתפים בהם ידע מעמיק על תעשיית המוסיקה ועל הציוד הנדרש ליצירת מוסיקה איכותית ומקצועית, והם גם מקנים כלים להובלת תהליך יצירה עצמאי באולפן, משלב ההקלטה ועד לשלבי הגימור. בקורסים השונים לומדים המשתתפים כיצד מקימים אולפן ביתי, שיעמוד בסטנדרטים גבוהים וישרת מטרות שונות של אומנים. הם לומדים על פורמטים אנאלוגיים ודיגיטליים, על אמצעי הגברה ועל אפקטים. הם מתרגלים את שימושי הקיובייס, עובדים על הקלטות של נגינה ושירה ועל עריכה מוסיקלית ועריכת סאונד, ומפנימים עקרונות באקוסטיקה ובחשמל. לימוד שלב הפוסטפרודקשן כולל הכשרה ליצירת אפקטים, למיקס ומאסטרינג ולסינתזה.

 

תנאי הקבלה

 

ההשתתפות בקורס זה מיועדת למועמדים מגיל 18 ומעלה בלבד. מועמדים המעוניינים להתקבל ללימודי סאונד והפקה באולפן הביתי ב – BPM צריכים לבוא עם רקע מוסיקלי בסיסי וניסיון כלשהו ביצירה או בכתיבה. כמו כן, עליהם לדעת להשתמש במחשב ובאינטרנט ברמה בסיסית, לפחות. המועמדים יגיעו לראיון אישי בפני ועדת קבלה.

 

  • רוצים להשתלב גם בענפי הטלוויזיה, האינטרנט והפרסומות? קראו על קורס הפקת מדיה

 

תכנית הלימודים

 

להלן מעט מן הנושאים הכלולים בתכנית ללימודי סאונד והפקה באולפן הביתי:

 

  • הכנת המחשב לעבודה עם אודיו
  • אקוסטיקה
  • מעבדים
  • תורת הגלים
  • הקלטת שירה
  • הכרת כלי העבודה באולפן
  • עבודה בקיובייס
  • סינתזה חיסורית
  • תיאורית הצליל 
  • הקלטות של כלי נגינה שונים: תופים, בס, גיטרות
  • ועוד

 

מוסדות לימוד אפשריים
 
  • LFO בית הספר ליצירת מוסיקה, סאונד והפקה – מציע מסלול Producer מלא באזור חיפה והצפון, המכיל 84 שעות הדרכה ו – 60 שעות נוספות של תרגול מעשי מונחה. הלימוד והתרגול מתקיימים בכיתות קטנות ומאובזרות בציוד אולפני.

 

  • Muzik בית ספר גבוה ליצירה והפקת מוזיקה – מציעים מסלול של שנה, הכולל 224 שעות לימוד. המסלול נפתח מחדש בכל סמסטר (כל ארבעה חודשים). הלימודים מתקיימים פעמיים בשבוע בשעות הערב, וכל מפגש אורך ארבע שעות. בית הספר מאפשר לתלמידים לבוא ולהתאמן אחרי שעות הלימודים באולפנים, ללא עלות נוספת.

 

  • סטודיו Class A – בסטודיו מציעים קורס אישי להקמה ותפעול של אולפן ביתי, בעבודה של מדריך ותלמיד, אחד על אחד. הקורס כולל עשרה מפגשים של חמש שעות, הכוללות לימוד ועבודה מעשית באולפן.

 

  • קולות - המכללה החרדית למקצועות הסאונד והמוסיקה - מפעילה קורס של 80 שעות לימוד, הנפרשות לאורך חמישה חודשים. השיעורים מתקיימים פעם בשבוע, למשך ארבע שעות בכל פעם, וניתן ללמוד בבוקר או בערב. הקורס כולל לימוד של שפת MIDI ושימוש בתוכנת קיובייס 5.
  
קהל היעד ותנאי הקבלה
 
קורסים אלה מתאימים לכל מי שמעוניין להקים אולפן הקלטות ביתי, ולפתח יכולות הפקה עצמאיות. בתי ספר מסוימים אינם מציבים כל דרישות מוקדמות להשתתפות בקורס. לעומתם, ישנם מוסדות לימוד שדורשים גיל שמעל 16 או 18, רקע מוסיקלי בסיסי וניסיון כלשהו ביצירה או בכתיבה, מיומנויות בסיסיות בשימושי מחשב ומעבר של ראיון אישי. חלקם אף דורשים מעבר של בחינות כניסה, הבודקות יכולות מוסיקליות ומיומנויות מחשב.
 
שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי סאונד והפקה באולפן ביתי?

רוצה לדעת יותר על לימודי סאונד והפקה באולפן ביתי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד לימודי סאונד והפקה באולפן ביתי
שאלות הגולשים בנושא
קורס טכנאות אולפן הקלטות