קורס ניהול שירות לקוחות
רוצה לדעת על קורס ניהול שירות לקוחות? אנחנו רוצים לעזור לך!
דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד.
לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
עזרנו גם לך? דרג אותנו:
קורס ניהול שירות לקוחות
בעידן בו מתן מענה אפקטיבי ללקוחות מהווה את אחת מאבני היסוד המרכזיות להצלחת החברה או האירגון, ניהול נכון של העובדים בתחום הינו מפתח להבטחת מתן שירות טוב יותר. מנהל שאחראי על עבודת צוות מקצועית מאפשר לבצע אופטימיזציה של התחום, הן בפנייה כלפי חוץ, ללקוחות מסוגים שונים, והן בתוך הארגון עצמו.
קורס זה מציע פתרון המאפשר ניהול שירות טוב יותר ומתן שירות איכותי ומכוון יותר עבור הלקוח. מטרת הלימודים בקורס הינה שיפור מערך השירות בחברות ואירגונים. זאת בכדי לענות על ציפיות לקוחות האירגון, ולאפשר השגת יתרון על אירגונים דומים או חברות המציעות מוצרים דומים בשוק התחרותי המאפיין את תקופתנו.
במהלך הלימודים בקורס זה, המרצים עושים שימוש בשיטות הדרכה אינטראקטיביות, סימולציות ועבודות בקבוצות. שיטה זו מאפשרת למשתתפים לשפר את תיפקודם כמנהלים, להתמודד עם דילמות ומקרים אמיתיים.
קהל היעד
הלימודים בקורס זה מתאימים במיוחד לאנשים מתחום השירות בתעשייה, בחברות מענפי עיסוק מגוונים במשק. יכולים להשתתף מי שמעוניינים להתקדם לתפקיד ניהולי בארגונים בהם הם פועלים, כאשר הלימודים מתאימים גם למנהלים שונים המעוניינים בהעשרת ידיעותיהם בתחום.
- קראו גם על קורס ניהול ושיווק קמעונאי
תכנית הלימודים
הנושאים הנלמדים בקורס ניהול שירות לקוחות משתנים בהתאם להיקפו של הקורס ולמוסד הלימוד. במהלך הקורס יועברו הרצאות פרונטאליות, ייערכו סיורים לימודיים ופרוייקטים לשם התנסות מעשית.
הלימודים בקורס כוללים תכני לימוד תיאורטיים ורכישת פרקטיקה מקצועית. בין הנושאים המועברים בקורס זה: תפקיד המנהל, ניהול תהליכים שונים באירגון, אסטרטגיות שירות - פיתוח ויישום, ניהול מערך השירות באירגון, דילמות של מנהל בתחום זה, עריכת סקרים של שביעות רצון הלקוח, תגמול בשירות, טיפול בלקוחות בעיתיים ובתלונות ועוד.
היכן לומדים?
בין מוסדות הלימוד האפשריים, בהם מוצע קורס זה, ניתן למנות: המי"ל - מבית המרכז הישראלי לניהול, צוות רז ועוד.
כמה זמן נמשך הקורס?
מרבית הקורסים בתחום זה משתרעים על גבי 8-10 מפגשי לימוד.
האם יש תנאי קבלה?
הלימודים בקורס מתאימים למנהלי מחלקות שונים, מנהלי מחלקות מכירה, שירות לקוחות ושיווק העובדים בתעשייה ובאירגונים שונים, נותני שירות ללקוחות המעוניינים להתקדם לתפקיד ניהולי בתחום ועוד. תנאי הקבלה משתנים ממוסד למוסד איך בדרך כלל נדרש רקע מתחום הניהול או מתחומי השיווק והמכירות.
מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?
בוגרי הקורס יוכלו להשתלב בתום לימודיהם בחברות ואירגונים שונים כמנהלים מקצועיים המייעלים את איכות מתן המענה עבור הלקוח וגורמים להשבחת החברה.
למיטב ידיעתי כלל הקורסים בשירות לקוחות עוסקים גם במכירות, אך בעיקר בכל הנוגע למתן שירות מצוין ללקוח ועבודת שירות לקוחות יעילה.
לגבי מחירים ועלויות הם מאוד תלויים היכן תרצה ללמוד את הקורס, שכן הגעת לפורום לימודים כללי שאינו שייך למוסד לימודים מסוים ולכן אין באפשרותי לדעת מהי עלות הקורס או תאריך הפתיחה המיודע. אני מציעה לכן, שתפנה את השאלה שלך לאנשי השירות של האתר. השירות ניתן בחינם ותוכל לקבל מידע מדויק לגבי המסלול בו אתה מתעניין. צירפתי לך קישור ליצירת קשר.
בברכה,
שני
צור קשר