קורס נומרולוגיה קבלית בקריה האקדמית אונו

רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורס מיסטיקה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס נומרולוגיה קבלית - הקריה האקדמית אונו.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס נומרולוגיה קבלית הקריה האקדמית אונו

 

** המסלול אינו פעיל

 

הקריה האקדמית אונו נוסדה בשנת 1995 ושמונה שנים לאחר מכן קיבלה את ההכרה מהמועצה להשכלה גבוהה והפכה למוסד אקדמי רשמי. מיום היווסדה המכללה חרטה על דגלה מצויינות לצד מתן תשומת לב לצרכיהם של הסטודנטים. משום כך, היא מתחייבת בפני כל התלמידים לעשות כמיטב יכולתה על מנת לאפשר לכל אחד ללמוד את תחומי הלימוד המעניינים אותו תוך שימוש בכל התנאים העומדים לרשותה. המכללה מקדמת ערכים של מחויבות כלפי הקהילה ואף פתחה את שעריה בפני אוכלוסיות שונות המעוניינות לרכוש השכלה.

 

קיראו עוד על: קורסי מיסטיקה

 

היחידה ללימודי תעודה והמשך

 

היחידה ללמודי תעודה והמשך של הקריה האקדמית אונו נוסדה על מנת להעניק תעודות מקצוע במגוון של תחומים כגון: ניהול כספים, מיסים, מחשבי, חברה וכדומה. היחידה פועל במספר מישורים ביניהם לימודי תעודה, תוכנית הדרכה וקורסים מובנים ולימודי העשרה לכל המבקשים להעמיק את ידיעותיהם במגוון של תחומים. חלק מתוכניות הלימוד ביחידה מעניקות נקודות זכות למבקשים להשלים את לימודיהם לקראת תואר אקדמי. המרצים ביחידה הינם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בעלי ניסיון פרקטי ואקדמי רב.

 

לימודי נומרולוגיה קבלית

 

נומרולוגיה קבלית הינה שיטה עתיקת יומין אשר מאפשרת לבחון את גורלו וייעודו של אדם בעזרת המספרים השזורים בשמו. ההנחה הבסיסית עליה מבוססת הנומרולוגיה הקבלית היא שחייו של כל אדם קבועים וידועים מראש וניתנים לפענוח על ידי ניתוח תאריך לידתו, שמו ועוד. מכאן שהנומרולוגיה הקבלית היא כלי בעל עוצמה רבה וביכולתה לאפשר לאדם לחקור את חייו, את ההיסטוריה שלו ואף את מה שצופן לו העתיד.

 

אנשים רבים נעזרים בשיטה זו על מנת לקבל החלטות חשובות בחייהם ולממש את הפוטנציאל הטמון בהם. בעבר הרחוק השיטה לא הייתה ידועה לרבים והייתה נחלתם של מעטים שהכירו וידעו כיצד ניתן להשתמש במספרים השזורים בחייו של האדם. תורה זו נשמרה כסוד. כיום הנומרולוגיה הקבלית הרבה יותר נגישה לציבור וכמעט כל אדם יכול לקבוע לעצמו תור אצל נומרולוג על מנת לפתור בעיות וסוגיות שונות המעסיקות את כולנו.

 

קורס נומרולוגיה קבלית מעניק למשתתפים ידע נרחב ומקיף בנומרולוגיה בכלל ושיטה הקבלית בפרט. במהלך השיעורים המשתתפים לומדים כיצד לייעץ באמצעות הנומרולוגיה, להכין מפות נומרולוגיות ובנוסף, רוכשים ידע בסיסי בתורת כף היד ובתורת הפנים על מנת שיוכלו לבצע הצלבות בין תוצאות שונות ולאבחן אנשים בצורה יסודית ומעמיקה יותר. הקורס מועבר על ידי משה גולדברד, נומרולוג בעל שם עולמי המספר ייעוץ זוגי ועסקי. הקורס משלב בין עבודה שיעורים עיוניים לעבודה מעשית על מנת לשם תרגול.

 

נושאי לימוד

 

הקורס כולל מגוון רחב של נושאי לימוד כגון:

 

  • סוד כוח האותיות הא"ב העברי
  • פסגות ואתגרים
  • שנה אישית, חודש אישי, יום אישי,
  • פרשות השבוע
  • מבואות- נומרולוגיה קבלית מהי
  • תאריך הלידה העברי
  • שמות האדם על פי תורת הקבלה
  • מישורים והרמוניה במפה
  • נומרולוגיה, בריאות ורפואה קבלית
  • ועוד.

 

משך הלימודים ותעודות

 

הקורס כולל 56 שעות לימוד אקדמיות המתפרסות על גבי 14 מפגשים חד שבועיים. קיימת אפשרות ללמודים במסלול בוקר או לימודים במסלול ערב. בוגרי הקורס שעמדו בכל הדרישות יקבלו תעודת גמר של היחידה ללמודי תעודה והמשך של הקריה האקדמית אונו.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: לימודי תעודה והמשך בקריה האקדמית אונו

עוד מסלולי לימוד - הקריה האקדמית אונו - לימודי תעודה והמשך

כלים שיעזרו לך לבחור