קורס מתקיני גגות סולאריים במטריקס גרינטק קולג'

רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורסים? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס מתקיני גגות סולאריים - מטריקס גרינטק קולג'.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מתקיני גגות סולאריים - מטריקס גרינטק קולג'

 

מטריקס גרינטק קולג' עוסקת בהכשרת כוח אדם מיומן למקצועות הקלינטק. מסלולי ההכשרה המתקיימים במכללה מקנים לסטודנטים את הידע והכלים הנדרשים להשתלבות במקצועות עתידיים משמעותיים שמסייעים ותורמים לשמירה על הסביבה ולפיתוח טכנולוגיות ירוקות. המכללה מאמינה כי ביכולתם של תחומים אלה לשנות אתי פני הסביבה ולהוות את התשתית הנדרשת ליצירת תשתית לעצמאות אנרגטית,לחיזוק הכלכלה ולשימור המשאבים העתידיים.

 

בארבעת הקמפוסים הפועלים במדינה מתקיימים מגוון רחב של קורסים בתחומי הקלינטק והיא מקיימת שיתופים עסקיים עם ארגונים כמו: Green agenda-sustainability solutions, Matrix- North Academy והתאחדות התעשיינים בישראל.

 

מה לומדים?

 

קורס מתקיני גגות סולאריים המכונה גם קורס להכשרת מתקיני מערכות משולבות לאנרגיה מתחדשת נועד להכשיר את בוגריו להשתלבות מוצלחת בתחום. מקצוע זה נחשב כיום למבוקש הן בארץ והן בעולם ובמהלך הקורס המשתתפים רוכשים את כל הידע הנדרש להשתלבות מוצלחת בתחום.

 

נושאי לימוד

 

מטרת הקורס היא להכשיר את הלומדים להתקנה ולתחזוקה של מערכות אנרגיה מתחדשת: טורבינות רוח ביתיות ומיזוג אוויר סולארי, PV-PhotoVoltaics, Solar Thermal, BIPV – Building-Integrated Photovoltaics. לצורך כך, הם נחשפים לנושאים עיוניים ומעשיים שונים וביניהם: מרכיבי המערכות הסולאריות, המשבר הסביבתי, אנרגיה והחיסכון באנרגיה, כלים מעשיים ליישום מערכות אנרגיה מתחדשת ועוד. בנוסף לכך, המשתתפים בקורס משתלבים בעבודה מעשית על מערכות פוטו-וולטאיות אמיתיות ועם תום הקורס הם ניגשים לבחינות הסמכה עיוניות ומעשיות שמזכות אותם בתעודת הסמכה מתאימה כמתקינים מוסמכים של תאים פוטו-וולטאיים.

 

אפשרויות תעסוקה

 

בוגרי קורס מתקיני גגות סולאריים יוכלו לעסוק כמתקיני מערכות משולבות לאנרגיה סולארית וכמתקיני מערכות אנרגיה סולארית בטכנולוגיה פוטו וולטאית, סולאר תרמית, מערכות משולבות ומיזוג סולארי.

 

משך הלימודים

 

הלימודים בקורס מתקיני גגות סולאריים מתפרסים על פני 400 שעות לימוד אקדמיות.

 

תנאי קבלה

 

בעלי רקע טכני או רקע הנדסי מוכח (חשמלאים, הנדסאים, טכנאים)
השכלה של 12 שנות לימוד לפחות.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת מטריקס גרינטק קולג` - המכללה למקצועות הקלינטק

כלים שיעזרו לך לבחור