קורס מבקר איכות + XYZ במכללת מלט"ש

רוצה לדעת על לימודים בנושאי טכנאי? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס מבקר איכות + XYZ - מכללת מלט"ש.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מכללת מלט"ש - קורס מבקר איכות+ XYZ

 

מכללת מלט"ש (המכללה ללימודי טכנולוגיה) מוכרת כמוסד לימודים מוביל אשר מתמחה במתן הכשרות מקצועיות בנושאים טכנולוגיים שונים, מזה כעשרים שנה. המכללה הוקמה בכדי להכשיר טכנאים ואנשי שרות מקצועיים להשתלבות מיידית בשוק העבודה, בענף הטכנולוגיה השימושית. המקצועות אשר נלמדים במלט"ש הינם מהנדרשים ביותר בעולם העבודה ולכן ההתמקצעות בהם נחשבת לחיונית יותר מכל.

 

הלימודים במכללת מלט"ש למעשה מתבצעים בשלוחות של המכללה ברחבי הארץ ובכך מאפשרים גם למשתתפים שגרים רחוק, ללמוד במכללה.סניפי מכללת מלט"ש ממוקמים בערים חיפה, ירושלים, ובאר שבע. הקורסים מתנהלים באווירה לימודית נינוחה וטובה, המעבדות הינן משוכללות ואילו תכני הקורסים פותחו בעזרה ובייעוץ מקצועי של חברות מיומנות ומובילות בישראל, כגון: סוני, קריסטל, כללית הנדסה רפואית, פימה וכדומה. כל קורס מועבר על- ידי צוות מקצועי של מורים בעלי ניסיון רב- שנים, הן כאנשי הוראה והן כבעלי מקצוע. יתרה מכך, מכללת מלט"ש חברה באיגוד לשכות המסחר, ולכן מסייעת לבוגריה להיקלט באופן איכותי בשוק העבודה.

 

 

מיהו טכנאי השירות?

 

טכנאי השירות המסיים את לימודיו במכללת מלט"ש הינו בעל מקצוע אשר מוסמך לתקן ולטפל במגוון דברים, בתחומים רבים. הקורסים הייחודיים של המכללה מתבצעים ברמה הגבוהה ביותר ובאופן שכזה מכשירים את המשתתפים כטכנאי שירות מיומנים בתחומים מהמבוקשים במשק הישראלי.

 

תוכנית לימודים

 

קורס מבקר איכות+ XYZ של מכללת מלט"ש מתקיים בפיקוח של המרכז הישראלי לאיכות. הלימודים כוללים הקניית ידע תיאורטי מעמיק לצד רכישת פרקטיקה מעשית גבוהה ומועברים על- ידי טובי אנשי המקצוע מהתחום ומהנדסים מיומנים ומנוסים. שיטת הלימוד הייחודית מורכבת מהרצאות פרונטאליות, שיעורי בית, מבחנים ותרגול יישומי במעבדות החדשניות של מכללת מלט"ש. כך יכולים תלמידי המסלול לרכוש מיומנויות עבודה פרקטיות בתכנות ובעבודות בענפי תכנון הפלסטיק, המתכת והאלקטרוניקה, שיכולות לעזור להם כמבקרי איכות בהמשך דרכם המקצועית.

 

מה לומדים?

 

להלן הנושאים העיקריים אשר נלמדים בקורס:

 

  • ציפויים
  • מיקום אמיתי
  • טיפולים תרמיים
  • מטול פרופילים
  • סיבולת גיאומטרית
  • תרגול מעשי ХYZ
  • שימוש במכשירי מדידה
  • ועוד.

 

משך הלימודים

 

הלימודים בקורס נפרשים על- פני 5-6 חודשי לימוד. קורס זה מתקיים במתכונת דו- שבועית בשעות הערב, אם כי קיים גם מסלול מרוכז המתקיים בימי ו´.

 

  • רוצים ללמוד עוד כישורים חשובים? קראו על קורס תיב"מ

 

תנאי קבלה

 

המועמדים אשר מעוניינים ללמוד בקורס מבקר איכות + XYZ לסיים להציג אישור או תעודת סיום 11 שנות לימוד ממוסד לימודים מוכר.

 

סיום הלימודים וקבלת התעודה

 

עם סיום הלימודים בקורס מבקר איכות+ XYZ של מכללת מלט"ש, הבוגרים אשר סיימו את כל החובות ועמדו בדרישות המסלול, זכאים לתעודת גמר מטעם המכללה ומטעם האיגוד הישראלי לאיכות.

 

להלן התנאים לקבלת תעודה זו: הפגנת נוכחות פעילה בלפחות 80% ממפגשי הקורס, הכנת עבודות בית והגשתן, מעבר כל המבחנים בציון 60 ומעלה.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת מלט"ש - לימודי טכנולוגיה | קורסים מקצועיים | קורס טכנאי

כלים שיעזרו לך לבחור