קורס הכנה לבגרות ברועי קריב - המרכז להוראה פרטית

רוצה לדעת על לימודים בנושאי הכנה לבגרות? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס הכנה לבגרות - רועי קריב.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס הכנה לבגרות רועי קריב – המרכז להוראה פרטית

 

בגרות מלאה?

 

תעודת הבגרות מוענקת לבוגרי בית ספר תיכון או לנבחני אקסטרני אשר עמדו בהצלחה בדרישות הלימודיות של משרד החינוך. הקבלה לשוק העבודה מותנית פעמים רבות בהצגת תעודה בגרות, וכידוע, היא אף גורם לא מבוטל בסיכויי הקבלה ללימודים גבוהים במוסדות השונים להשכלה גבוהה. הזכאות לתעודת בגרות מותנית בעמידה בכל בחינות הבגרות, ובצבירה של 20 יחידות לימוד לפחות – כאשר כדאי לדעתי כי מרבית האוניברסיטאות והמכללות דורשות 21 יחידות לימוד.

 

מכאן, השלמת בגרויות היא שלב משמעותי לקראת הקבלה ללימודים גבוהים או לצורך הגשמת מטרות אחרות. ברועי קריב – המרכז להוראה פרטית – מבינים את חשיבות ההכנה הראויה להשלמת הבגרויות, ומודעים לעובדה כי בעבור מרבית בוגרי בתי הספר, החזרה לספסל הלימודים היא קשה עד מאוד. לכן, מרכז זה מציע קורס הכנה לבגרות מקצועי ואיכותי המותאם בדיוק לצרכי התלמידים ולקצב התקדמותם; קורס הכנה לבגרות ברועי קריב אינו מגדיר מראש את היקף שעות הלימוד, אלא מתאים את כמות השעות לקצב הלימוד האישי של התלמידים, ולרמת שליטתם בחומר הנלמד – ובכך בעצם ניכרת ייחודיותו.

 

 

יתרונות הלימוד בקורס הכנה לבגרות ברועי קריב

 

  • ניסיון עשיר של 12 שנים בהגשה לבחינות הבגרות.
  • תוצאות מרביות בזמן למידה קצר – התלמידים נהנים מהכנה מיטבית לבגרות גם בתוך תקופה קצרה מאוד.
  • קבלת ליווי והנחיה אישית וצמודה לכל אורך התהליך, החל מפגישת הייעוץ הראשונה ועד לבחינת הבגרות האחרונה.
  • תכנית מותאמת אישית – המרכז מתאים את שעות הלימוד ואת היקף הלימוד לאילוצים ולצרכים של התלמידים בקורס.
  • במרכז רועי קריב אין התחייבות – התלמידים משלמים בעבור מה שהם לומדים. כך, אם החליט תלמיד לשנות כיוון באמצע הקורס או שנבצר ממנו להמשיך בלימודים, הוא לא יחויב בתשלום בעבור כל תקופת הלימודים, אלא רק על השיעורים שנלמדו בפועל.

 

בבית הספר רועי קריב מתקיימים גם קורסי הכנה לקראת הפסיכומטרי.

 

לסיכום

 

כולנו מבינים את חשיבותה של בחינת הבגרות, המהווה כרטיס כניסה לעולם התעסוקה ולעולם האקדמיה. ובכל זאת, אנשים רבים לא הפיקו את המרב מיכולותיהם במהלך תקופת התיכון ולא הגיעו להישגים הרצויים לצורך קבלה לחוג הלימודים הגבוהים שבו הם חפצים, או לתפקיד המקצועי שהם מבקשים. אנשים אלה נדרשים לשוב אל ספסל הלימודים, ולהשלים או לשפר את תוצאות בחינות הבגרות במקצועות שונים. משימה זו אינה קלה, בייחוד בעבור אלו שעברו כברת דרך מאז ימי התיכון ומתקשים להביא עצמם ללמוד כמויות של חומר בתקופה מוגבלת. המרכז להוראה פרטנית רועי קריב מבין את מורכבות הדבר, ולכן – פיתח תכנית הכנה ייחודית לבחינת הבגרות, המתחשבת באילוצי התלמיד ובצרכיו המשתנים. במרכז זה מבינים כי לכל תלמיד קצב התקדמות משלו ורמת לימודים אחרת, ולכן מציעים תכנית לימודים ייחודית בהתאמה אישית, לכל תלמיד בנפרד. הלימודים בקורס הם מקצועיים ומקיפים, והם מתמקדים במתן יחס אישי וליווי צמוד לכל אורך הדרך, עד להשגת הצלחה מרבית בבחינה.

 

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: רועי קריב - קורס פסיכומטרי

כלים שיעזרו לך לבחור