רוצה פרטים על קורס הומור וצחוק?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס הומור וצחוק

רוצה לדעת על קורס הומור וצחוק? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס הומור וצחוק

 

לא מעט נאמר על חשיבותם של ההומור ושל הצחוק כמתכון לחיים בריאים ונעימים יותר. הצחוק העז נחשב לכלי עזר מוכר וידוע המקל בכאבים פיזיים-גופניים, עוזר בהפגת מתחים ולחצים, משחרר כעסים, מפיג שעמום, בונה חברויות ומקרב לבבות. בקורס הומור וצחוק דוגלים בתפיסות עולם אלו ומטרותיו העיקריות הן יצירת חוויה ייחודית ומהנה, הקניית כלים להתמודדות עם חיי היום יום בעזרת מעט צחוק ואופטימיות בכדי להגיע לחיים שלווים, נעימים ומצחיקים יותר.
 

 

למי מתאימה התכנית?

קורס הומור וצחוק הינו קורס הפתוח לקהל הרחב ומיועד לכל האנשים אשר מבינים את חשיבותם של ההומור והצחוק בחיינו. קורס זה מתאים לכל המעוניינים לשפר את איכות חייהם ולשלב בהם צחוק וחיוכים. קורס צחוק מתאים לאנשים הרוצים לעשות שימוש בהומור ובצחוק בכדי לשפר תקשורת בין אישית ויחסים בין אישיים, לשפר יחסים בעבודה, ליצור עבודת צוות או סתם לשפר את ההרגשה הנפשית והפיזית ולרומם את מצב הרוח.

 

קיימים קורסים לאוכלוסיות וקהלים שונים כגון לאנשי הוראה, לתרפיסטים, למנחי קבוצות וליועצים. ניתן למצוא הכשרות ייעודיות ליזמים, אנשי עסקים ומנכ"לים הממוקדות בסוגיות בעולם העסקי. כמו כן מתקיימים קורסים המותאמים לעוסקים בתחומי האירועים, הסטנד אפ והקומדיה.

מה לומדים בקורס?

הקורס כולל לימוד תיאורטי לצד התנסות אישית אמיתית ומרובה בפיתוח היכולות לצחוק, להצחיק ולשחרר מתחים. מטרת הלימודים היא לרכוש מיומנויות ליצירת איכות חיים תוך שימוש בצחוק ושמחה כאמצעי לתקשורת בין אישית וככלי מרכזי להתמודדות עם החיים.

 

קיימים קורסים המיועדים למנהלים ולבכירים ובהם עוסקים בסוגיות של הגדלת מכירות והעלאת רווחים דרך שימוש בכלים של תקשורת חיובית. המשתתפים דנים כיצד ניתן להשתמש בצחוק ואופטימיות בתרחישי מכירה ובסגירת עסקאות, ובמקביל בשימוש באותם כלים לפיתוח מוטיבציה בקרב צוותים, להנעת עובדים ולגיבוש.

 

מסלולים אחרים הם ייעודיים למטפלים ולמחנכים. הדגש באותן תכניות הוא על העצמה של התלמידים והמטופלים, בניית הביטחון העצמי ופיתוח דפוסי תקשורת יעילים ואיכותיים יותר. המשתתפים דנים בדרכים להתמודדות עם התנגדויות ולסיוע במצבי חרדה, מתחים וחששות.


כמה זמן נמשך הקורס?

משך זמן קורס צחוק משתנה ממוסד למוסד. מרבית הקורסים בתחום זה נפרשים על פני מספר שבועות עד חודשיים או שלושה חודשים. כמו כן מתקיימות הכשרות קצרות ומרוכזות, כגון השתלמויות למורים או לאנשי מקצוע, שנערכות לרוב ביום אחד או מספר ימים רצופים.

 

הקורסים מתקיימים במתכונת מעשית והם כוללים הרצאות המשולבות בדוגמאות ולצידן תרגולים פרקטיים. המשתתפים מתנסים בניתוח מקרי בוחן, במשחקי תפקידים, בצפייה בסרטונים ובמטלות נוספות שדרכן לומדים כיצד ליישם את החומר הנלמד בחיי היום יום.

 

נושאי לימוד

 

  • הנעת עובדים
  • טיפול בהתנגדויות
  • חיזוק ביטחון עצמי
  • חשיבות הצחוק בחיים
  • הפחתת מתחים וחרדות
  • תקשורת חיובית ומעצימה
  • הבדלים בין הומור לציניות
  • פיתוח יצירתיות והבעה אישית
  • תכנים חיוביים בקמפיין שיווקי
  • ועוד

 

מהו קהל היעד והאם יש תנאי קבלה?

הלימודים בקורס הומור וצחוק פתוחים לקהל המתעניינים הרחב ואינם כוללים תנאי קבלה כלשהם, מרביתם מתאימים לכל האנשים שרוצים לצחוק ולפתח את יכולות הצחוק ולכל אלו המבינים את חשיבותו העצומה של הצחוק כמפתח לחיים טובים יותר.

קיימים קורסי צחוק והומור מסוימים המיועדים למקומות עבודה, לקהילות, אירגונים או מסגרות הרוצים לשפר את האווירה בתוכם ועוד.

 

מסלולים מסוימים מיועדים לקבוצות כגון אנשי הוראה, אנשי עסקים, מטפלים או יועצים. באותן הכשרות התכנים מותאמים לעולם התוכן של העובדים והדוגמאות לקוחות מתוך הנעשה בתחום.

 

היכן לומדים?

 

קורסים אלה מתקיימים במוסדות שונים וכן במרכזי הדרכה והשתלמויות לאנשי מקצוע.

 

נוסף על כך ניתן למצוא קורסים אונליין בתחום, שמוצעים על ידי חברות וארגונים שונים. קורסים אלה מיועדים בעיקר ליזמים ואנשי עסקים ומטרתם ללמוד כיצד להשתמש בהומור לשיפור תוצאות עסקיות ולהעלאת הכנסות. מסלולים אלה מתבססים על שיעורים מוקלטים וספרות לתרגול.

 

המכון לאינטגרציה - אוניברסיטת בר אילן: המכון לאינטגרציה הוא מוסד לימודי תעודה לפיתוח מקצועי. במכון מציעים קורס פיתוח והעצמה בעזרת הומור שמיועד למנחים ויועצים. היקף התכנית 40 שעות. במוסד זה נלמדות הכשרות בענפים נוספים כגון חוסן חברתי, ייעוץ תעסוקתי, הנחיית קבוצות, אימון ועוד.

 

ארגון המורים: בארגון המורים מציעים מדי שנה השתלמויות לאנשי הוראה. בין המסלולים הללו ניתן למצוא לעיתים קורס העצמה למורים באמצעות כלים בהומור. המסלול כולל 12 מפגשים והוא נערך במגוון מיקומים בארץ. חשוב להדגיש כי הקורס אינו מוצע בכל שנה וחשוב לוודא את זמינות ההשתלמויות מול ארגון המורים.

 

שמחת הלב: ארגון זה מכשיר אנשי מקצוע בתחום הליצנות הרפואית. כמו כן, מתקיימות הכשרות וסדנאות לארגונים ולאנשי מקצוע שבהן ניתן ללמוד כיצד לשלב צחוק בשגרת העבודה ככלי לקידום תקשורת חיובית.
 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.
 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

במהלך קורסים אלו רוכשים המשתתפים כלים מעשיים להתמודדות עם קשיים בהמשך החיים, בעזרת צחוק. חלק מן ההכשרות מותאמות במיוחד לאנשי מקצוע כגון מורים, יועצים, מנחי קבוצות או מטפלים, לאחר תום הקורס יכולים הבוגרים ליישם טכניקות אלה בעבודתם השוטפת עם מטופלים, תלמידים או לקוחות.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס הומור וצחוק?

רוצה לדעת יותר על קורס הומור וצחוק?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס הומור וצחוק