קורס אנגלית במכללת אור יהודה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי שפות? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על אור יהודה - קורס אנגלית.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אנגלית מדוברת במכללת אור יהודה


שולטים בשפה האנגלית


השפה האנגלית היא חיונית מאוד בכל מישורי החיים. היא נחוצה בעולם העסקי, וגם בחיי היום יום קשה להסתדר בלעדיה, כך למשל הפעלתם של מכשירים כמו טלפונים סלולריים או גלישה ברשת האינטרנט תהיה מסובכת למי שאינם שולטים באנגלית ברמה בסיסית. אנגלית יכולה להיות גם כלי יעיל ליצירת קשרים עסקיים במקום העבודה או סגירת עסקאות מוצלחות.


במכללת אור יהודה מתקיים קורס אנגלית, אשר בא לאפשר למשתתפים לרכוש מיומנויות יסוד בשפה ולשפר את ההתבטאות המילולית. התכנית, במתבצעת בכמה רמות קושי, היא פרי שיתוף פעולה בין המכללה לבין בית הספר "ברליץ" ללימוד אנגלית. הקורס מתבסס על גישה טבעית ללימוד השפה, בדומה לאופן בו אנשים ששוהים במדינות זרות מסתגלים לשפה המדוברת סביבם. דרך השמיעה וההתבטאות בעל פה יכולים התלמידים לרכוש כלי חשוב לחיים.

 


תכנית הלימודים


המשתתפים בקורס אנגלית למתחילים רוכשים כלים חשובים לשיפור השליטה בכל היבטי השפה האנגלית, כך הם מבססים את כישורי הביטוי בעל פה, השמיעה, הכתיבה והקריאה של טקסטים ברמות שונות. הם מרחיבים את אוצר המילים שלהם ולומדים באופן חווייתי מילים חדשות בתחומים שונים בחיים. כמו כן, הם מקבלים מיומנויות המסייעות להתנהלות בעסק ולטיפוח של קשרי עבודה עם לקוחות מרחבי העולם.


מתכונת הלימוד


קורס אנגלית מדוברת במכללת אור יהודה מתפרש על פני כ - 40 שעות לימוד אקדמיות המחולקות ל - 13 מפגשים. השיעורים נערכים אחת לשבוע, בשעות אחר הצהרים והערב. בהתאם לרמות הלימוד, עשויים להתווסף שיעורים נוספים לתגבור. התכנית משלבת בין למידה עיונית בכיתה, תרגול מעשי בקבוצות קטנות ותרגול עצמאי של המשתתפים מהבית. זו מתבצעת דרך ערכת ספרי לימוד, שיעורים מקוונים ואפליקציות המאפשרות לתרגל בהתאם לצרכי התלמידים גם מחוץ לשעות הקורס. בנוסף לכך, מתרגלים התלמידים את כישורי השיחה שלהם דרך פעילויות ומפגשים חווייתיים, בהם צופים בין היתר בסרטים ומשוחחים על סוגיות אקטואליות.


נושאי הלימוד


הנושאים שנלמדים בקורס אנגלית מדוברת מותאמים אישית לרמה של כל לומד, וביניהם:

 

  • הרחבת אוצר המילים
  • פיתוח שיחה באנגלית
  • מיומנויות הקשבה באנגלית
  • אנגלית ברשתות החברתיות
  • פיתוח יכולות קריאה 
  • כתיבה באנגלית 
  • כתיבת חיבורים
  •  ועוד

 


על מוסד הלימוד


מכללת אור יהודה הוקמה לפני 18 שנים ונערכות בה תכניות שונות לקבלת תעודת מקצוע, וכן מסלולים ללימודי תואר ראשון ושני של האוניברסיטה הפתוחה. הקורסים עוסקים בנושאים כמו מנהל, טיפול, חשבונאות ומסחר, והם נערכים בשיתוף ובפיקוח של גופים ממשלתיים וארגונים שונים.

 


תנאי קבלה


הקורס אינו מציב תנאי קבלה כלשהם ויכולים ללמוד בו כל המעוניינים לשפר את כישורי השיחה שלהם בשפה האנגלית. בתחילת התכנית, עורכים התלמידים מבחן פנימי לקביעת רמת האנגלית ועל פי תוצאותיו ממוינים למסלולים השונים בקורס.

 


תעודה


משתתפים המסיימים בהצלחה את לימודיהם בתכנית זכאים לקבל תעודת גמר קורס, המוענקת מטעם מכללת אור יהודה ובית הספר "ברליץ".

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת אור יהודה

כלים שיעזרו לך לבחור