קורס מאלפי כלבים במכללת אנימה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורס ספורט? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס אילוף כלבים - אנימה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אילוף כלבים במכללת אנימה
 
שיטת הגזר
 
מכללת אנימה מתמחה בשיטות חיוביות לאילוף כלבים ובטיפול בבעיות התנהגות בקרב בעלי חיים. אלה המכירים את התחום, יודעים כי שיטת הגזר אינה נפוצה אצל מאלפי הכלבים. בכל קורס מאלפי כלבים מלמדים, בין השאר, שיטות חינוכיות של איום וענישה על מנת להשיג משמעת וקבלת מרות מבעל החיים. במכללת אנימה מלמדים אחרת, ובמסלול לאילוף כלבים מדריכים את המשתתפים בשיטת אילוף, שעוד לא נלמדה באף בית ספר אחר בארץ.  
 
על הקורס במכללת אנימה
 
קורס אילוף כלבים במכללת אנימה נערך על ידי המכללה בשיתוף עם קמפוס שיאים של אוניברסיטת תל אביב. הקורס מתקיים בהנהגתה של נגה רונן, שייבאה את השיטה לארצנו, והיא מוסמכת מטעם "האקדמיה לאילוף בעלי חיים של קארן פראיור". שיטות הטיפול והאילוף הנלמדות בקורס זה מבוססות על גישה הומנית ותומכת, והטכניקה מושתתת בעיקרה דווקא על חיזוקים חיוביים. הקורס מכשיר בוגרים, מאלפי כלבים שיוכלו להעביר הלאה את עקרונות השיטה ולאפשר מענה מסוג אחר לבעלי חיים. מאלפים אלה אף יוכלו להדריך את בעלי הכלבים בשיטות החיוביות של האילוף, ויהיה באפשרותם גם לטפל באמצעות שיטות אלו בבעלי חיים. אחד מיתרונותיה של שיטה זו, היא התחושה הנעימה שהיא מעניקה לכלב ולבעליו, תחושה המחזקת את הקשר בין האדם לידידו הנאמן.
 
מתכונת הקורס
 
מדובר במסלול לימודים מעמיק הנלמד בהיקף של 300 שעות לימוד, ונפרש על פני 29 מפגשים. מתכונת הלימודים היא דו שבועית, כאשר באמצע השבוע מתקיימים הלימודים בשעות אחר הצהריים והערב, וביום שישי - בשעות הבוקר. הלימודים נערכים באמצעות הרצאות פרונטליות, תרגולים וצפייה מודרכת בתהליכי אילוף. כל משתתף בקורס מתאמן באמצעות כלב המלווה אותו לאורך כל המסלול, כאשר המשתתפים נדרשים להתאמן גם באילוף של חיות אחרות מלבד כלבים. בנוסף, חשוב לדעת כי הלימודים מתקיימים בקבוצה קטנה, שאינה כוללת יותר מששה משתתפים בכל מחזור קורס.
 
פרטים נוספים
 
קורס אילוף כלבים במכללת אנימה מיועד לבוגרים מעל גיל 18, הנדרשים לעבור ריאיון קבלה אישי עם גב' נגה רונן, מנהלת הקורס. כל תלמיד בקורס זוכה בערכת מאלף מקצועית, וכן בהטבות נוספות הניתנות לו במכללה במהלך תקופת הלימודים.
 

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.
טיפים ממומחים בנושא קורס ספורט
"החומר שספורטאים אלופים עשויים ממנו הוא קודם על עבודה קשה והתמדה יום יומית. אין דבר אחד שבונה ספורטאים כי להיות הכי טוב זה מכלול של הרבה דברים. חשוב להקשיב לאחרים שרוצים בטובתך. צריך גם לדעת לקבל הפסדים כמשהו זמני. לא מעט פעמים בחיים קרה שכמעט ויתרתי, אתה חייב לפתח תכונה של ווינר – כמו לוחם, או אריה."
אורי ששון
ג`ודוקא ישראלי, זוכה מדליית ארד