רוצה פרטים על קורס אבני מרפא?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס אבני מרפא

רוצה לדעת על קורס אבני מרפא? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אבני מרפא וקריסטלים 

 

אבני המרפא הן מינרלים אשר התגבשו במשך מיליוני שנים בתהליכים גיאולוגיים בקליפת כדור הארץ. בדתות רבות משתמשים בהן לצורכי הגנה וריפוי, והן מוזכרות גם בתנ"ך ובתלמוד, כגון בחושן של הכהן הגדול. שיטת ריפוי זו נשענת על התפישה הרווחת ברפואה המשלימה כי בכל גוף קיימת אנרגיית החיים, כאשר היא נחסמת מסיבה כלשהי, מופר האיזון האנרגטי, והפרה זו עלולה לפתח מחלה בגוף. הטיפול באמצעות אבני מרפא יכול לתרום לשינויים רגשיים, פיזיים, ורוחניים, ולתמוך בתהליכי התמודדות עם מחלות וקשיים. לרוב הטיפול מתבצע בשילוב עם גישות נוספות מן הרפואה המשלימה, כגון צמחי מרפא, הילינג, תזונה טבעית, ועוד.

מטפלים ברפואה המשלימה יכולים להכיר את שיטת הטיפול באבני מרפא, הידועה גם כטיפול בקריסטלים, במסגרת סדנאות וקורסים ייעודיים. הקורסים מתקיימים במתכונת יישומית ובמהלכם מתנסים בפועל בשיטות האבחון והטיפול, ולומדים כיצד לשלב את השיטה עם טכניקות נוספות מן הרפואה ההוליסטית.
 

מה לומדים?

 

קורס להכשרת מטפלים באבני מרפא מעניק למשתתפים את הידע הדרוש לטיפול תוך היכרות עם סגולותיהם האנרגטיות והטיפוליות של הקריסטלים. במהלכו לומדים המשתתפים על מרכזי האנרגיה הראשיים בגוף (הצ'אקרות), ועל מצבי עודף וחוסר של המרכזים הללו. נוסף על כך, לומדים כיצד לאזן את הגוף באמצעות אבני המרפא, כיצד להשתמש בהן לצורך אבחון ואיתור בעיות בריאותיות, וכן כיצד לשלבן עם טיפולים נוספים בקליניקה. הקורסים משלבים הדגמות ותרגולים מעשיים, שמטרתם לתרום להטעמת החומר הנלמד.

 

נושאי הלימוד

  • גוף ונפש.
  • אבני החושן.
  • שילובי אבנים.
  • טיהור קריסטלים.
  • מרכזי האנרגיה בגוף.
  • ביטחון והרמוניה פנימית.
  • מרידיאנים ושחרור אנרגטי.
  • ועוד.

 

מה משך הלימודים?


היקף הקורסים נע בין כחודש לחצי שנה, עם זאת, ניתן למצוא גם סדנאות ממוקדות בתחום זה, שמרוכזות במספר ימים רצופים, או ביום לימוד אחד. ניתן לבחור בין מפגשים בשעות הבוקר לבין מפגשים בשעות הערב, וכך לשלב את הלימודים עם שגרת העבודה והטיפול.
 

היכן לומדים?

  • מכללת כרכור: ניתן להתמקד בתחום זה במסגרת קורס הילינג אנרגטי, הכולל 30 מפגשים להסמכת מטפל מוסמך, ו - 30 מפגשים נוספים להסמכת מטפל בכיר. הקורס משלב עבודה אנרגטית בקריסטלים, בצבע, ובצלילים, לצד טכניקות נשימה מודעת ומדיטציה.

 

  • המרכז ללימודי רוחניות (תל אביב): במרכז זה מתקיימים מגוון קורסים במקצועות כגון תטא הילינג, רייקי, וטיפול אנרגטי, וכן ניתן לקחת חלק בסדנה מרוכזת בתחום הטיפול בקריסטלים, המתאימה למטפלים המעוניינים להעשיר את סל הכלים שברשותם.

 

  • לימוד אצל מורים פרטיים: ישנם מורים פרטיים המתמחים בשיטה זו, ומציעים סדנאות ממוקדות להתמקצעות בה, לעיתים בשילוב עם שיטות טיפול משלימות נוספות כגון רפלקסולוגיה, הילינג, ועוד. הלימוד מתבצע במתכונת "אחד על אחד", בהתאם לידע הקודם וללוח הזמנים המקצועי.

 

מה עלות הקורס?


עלות הקורסים משתנה בין המוסדות, ובממוצע נעים המחירים בין 1,700 - 3,000 שקלים, אולם עשויים להיות גבוהים מטווח זה. הקריטריונים המשפיעים על עלויות הלימודים כוללים את משך ההכשרה, מתכונת פרטנית או קבוצתית, לימודים היברידיים או פרונטליים, ועוד. 

 

אפשרויות תעסוקה ולימודי המשך

 

בסיום הקורס, יכולים המשתתפים להשתלב כמטפלים בקליניקות קיימות, בבתי טבע, ובמרכזים טיפוליים, או להקים קליניקה משלהם ולהציע שירותי אבחון וטיפול. בוגרים שכבר עוסקים בתחומי הרפואה המשלימה, יכולים ליישם את הכלים הנלמדים במסגרת עבודתם, ולשלבם עם גישות כגון הילינג, רייקי, עיסוי, ועוד. בוגרים המעוניינים להמשיך ולהרחיב את השכלתם, יכולים ללמוד בקורסים נוספים בענפי הרפואה המשלימה והאינטגרטיבית, ובאופן זה להרחיב את סל הכלים המוצע בקליניקות שלהם ולתרום להגדלת קהל לקוחותיהם.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס אבני מרפא?

רוצה לדעת יותר על קורס אבני מרפא?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס אבני מרפא