רוצה פרטים על קורסים לגמול השתלמות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורסים לגמול השתלמות

רוצה לדעת על קורסים לגמול השתלמות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורסים לגמול השתלמות

 

רבים מכירים את המושג גמול השתלמות, אך לא כולם יודעים בדיוק מהו הפירוש של המושג הזה. מדובר בתוספת לשכר אותם מקבלים מגזרים מסוימים במגזר הציבורי (למשל מורים) עבור לימודים שהם משתתפים בהם הנערכים בהיקף שעות מסוים ועל פי קריטריונים שנקבעו מראש.

 

גמול השתלמות מתקשר בדרך כלל למורים אך יש לא מעט בעלי מקצוע נוספים שיכולים ליהנות מתוספות השכר המתקבלות בזכות קורסים לגמול השתלמות (למשל מנהלים בבתי ספר, הנדסאים, מדענים ועוד). במקרים רבים נקבעות התוספות הללו במסגרת של הסכמים קיבוציים כחלק מתנאי העבודה כל עובד. אז אם אתם זכאים לקורס השתלמות, כדאי לכם לברר אילו קורסים אתם יכולים לעשות במסגרת זו. אם כבר מקבלים תוספת שכר, אז מדוע לא ללמוד משהו מעניין ורלוונטי למקצוע שלכם?

 

מי מתאים לקורס גמול השתלמות?

 

ישנם מגזרים מסוימים הזכאים לגמול השתלמות ואלה מתאימים לקורסים הללו. למשל, אנשי מקצוע העובדים בתחומים כמו חינוך והוראה, הנדסה, מדעי הטבע ועוד. אם אתם עובדים במקום עבודה בו יש הסכם קיבוצי שיש בו גם גמול השתלמות, אתם יכולים להגיש בקשת גמול השתלמות ואם היא תאושר תהיו מתאימים לקורסים הללו (ובסופו של דבר גם תזכו בתוספת לשכר).

 

מה לומדים בקורסים לגמול השתלמות?

 

יש לא מעט תחומים בהם ניתן לעשות קורסים לגמול השתלמות. כל אחד צריך לבחור את הקורס שמתאים לתחומי העניין שלו, אך לא פחות חשוב - למסגרת העבודה שלו. ניתן לעשות קורסים רבים בתחום החינוך (אלה מתאימים בעיקר למורים), אך ישנם גם קורסים בתחומים נוספים כדוגמת פוליטיקה וממשל, הורות, דיני עבודה, מחשבים, ניהול, משאבי אנוש, בריאות ועוד. לכל קורס יש את התכנים שלו ואת החומר הנלמד בו ולכן חשוב לבחור מרשימת הקורסים לגמול השתלמות, קורס בתחום שמדבר אליכם ומרתק אתכם.

 

בכירים ומועמדים לניהול יכולים ללמוד בקורסי ניהול לגמול השתלמות. מסלולים מסוג זה מתאימים למגוון אוכלוסיות כגון לעובדי מדינה, לאקדמאים מנהלים, לעובדים בסקטור הפרטי ועוד.

 

היכן לומדים?

 

ניתן להשתתף בקורסים לגמול השתלמות בכל רחבי הארץ. בין מוסדות הלימוד בהם ניתן לעשות קורסים אלו ניתן למנות את האוניברסיטה הפתוחה, המכללה לחינוך על שם דוד ילין, אורט קריירה היחידה ללימודי תעודה, ג’ון ברייס הדרכה, מישלב המכללה לחשבים ומנהלים, מכון שכטר, מכללת היי טק, סמינר הקיבוצים, סלע - יוניברסיטי, מכללת תפנית ועוד. לפרטים על עוד מוסדות לימוד וייעוץ אישי ללא תשלום תוכלו לפנות אל נציגי האתר.

 

כיצד בוחרים מוסד לימודים מתאים?

 

יש לבחור את מוסד הלימודים המלמד את הקורס שמעניין אתכם. ישנם מוסדות לימוד שמלמדים קורסים בנושאים ספציפיים (למשל מחשבים) ולכן מי שרוצה ללמוד חינוך צריך לבחור במוסדות לימוד אחרים. מומלץ לבחור מוסד לימודים בעל וותק וניסיון בתחום בו בחרתם ללמוד.

 

מהו קהל היעד והאם יש תנאי קבלה?

 

הקורסים הללו מתאימים רק לאנשים שקיבלו אישור לגמול השתלמות ממקום העבודה שלהם. אם קיבלתם אישור לכך, אין תנאי קבלה מוקדמים נוספים בדרך כלל. חשוב לציין כי ברוב המקרים הקורסים צריכים להיות קשורים לתחום המקצועי של המשתתף בקורס.

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

הקורסים המקצועיים וההשתלמויות השונות המקנות גמול השתלמות נמשכים בדרך כלל כ- ‎ 400 שעות לימוד (מספר חודשים עד שנה). יש גם קורסים קצרים יותר. יש לציין כי הקורסים הללו חייבים לענות על קריטריונים מסוימים שנקבעו על ידי המדינה או בהסכמים הקיבוציים.

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

כל מי שמשתתף בקורס שכזה משפר למעשה את שכרו אך במקביל גם משפר גם את הידע והניסיון שלו בתחום עבודתו. לעיתים הקורסים הללו פותחים את הדלת לקידום במקום העבודה. ניתן גם לנסות ולמצוא מקום עבודה חדש וטוב יותר בזכות הידע שתרכשו בקורסים לגמול השתלמות.

 

 

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורסים לגמול השתלמות?

רוצה לדעת יותר על קורסים לגמול השתלמות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימודי גמולוגיה
קורס ערבית המוכר לגמול השתלמות
מה שכר גמולוג מוסמך?
קורסים לגמול בירושלים למעט מכון סאלד ותמר
איפה הכי כדאי ללמוד גמולוגיה?
שפה זרה לגמול השתלמות
האם קורס nlp מוכר לגמול?