רוצה פרטים על לימודי אופנה בחו"ל?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי עיצוב אופנה בחו"ל

רוצה לדעת על לימודי אופנה בחו"ל? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי אופנה בחו"ל

 

בגדים לאזרחי תבל

 

יופי, צבע ודמיון עולים מתוך מסע של ניסיונות ספונטניים עם חומר וצורה, כשמה שמייחד את עולם האופנה הוא זה שהעיסוק האמנותי עוטף את גוף האדם ומותאם למימדיו. בבתי הספר למקצועות עיצוב האופנה הנחשבים בעולם עומדים בראש סדר העדיפויות הצרכים האנושיים והחברה, כשתוכלו למצוא שפע של מסלולים עסקיים וניהוליים לצד התכניות המרכזיות בעיצוב. בחלק מן המקומות תצטרכו ללמוד את שפת המקום כדי להבין על מה מדברים. הנה כמה אפשרויות ללימודים בחו"ל בתחום האופנה:

 

 

ארצות הברית

 

ב – FIT – המכון הטכנולוגי לאופנה במדינת יורק הופכים את התשוקה של האומנים למקצוע. בתכניות המוצעות הסטודנטים מחדדים את החושים, מפתחים יכולות, חוקרים, מתנסים, יוזמים ומשתפים פעולה. מגמות ההתמחות בתואר הראשון כוללות: אקססוריז, תכשיטים, טקסטיל, עיצוב אריגים ובגדי גברים. בתואר השני ניתן להתקדם לניהול אופנה גלובלי או לשיווק קוסמטיקה. עלויות: 2,212 עד 10,095 דולר לכל סמסטר.

 

יפן

 

מכללת בונקה לאופנה (Bunka) שבטוקיו התחילה כבית הספר הראשון לייצור שמלות ביפן. דגש חזק מושם באופן מסורתי על ההתאמה לצרכים הממשיים של אנשים בחברה, כאשר קיימת התייחסות רבה לעולם המתחדש, שהופך למרחב הטרוגני מבחינה תרבותית. במבנה המכללה הכולל 21 קומות יש ספריה, מוזיאון תלבושות ומרכז מידע. ניתן להשתתף בתכניות ארבע שנתיות לתואר ראשון במחלקות לייצור בגדים, טכנולוגיות אופנה, שיווק והפצה, אקססוריז וטקסטיל, וכן במסלול לתואר שני באופנה. עלויות: 1,045,000 עד 1,570,000 ין.

 

 

אנגליה

 

האוניברסיטה לאמנויות בלונדון מקיימת שיתופי פעולה עם מוזיאונים, גופי מסחר וענקי אופנה כמו לוריאל, כריסטיאן דיור, לואי ויטון ועוד. לאחר שנתיים במסלול לתואר ראשון יכולים הסטודנטים לבחור לקחת הפסקה מלימודים בהיקף מלא, ולרכוש ניסיון מעשי תוך שהם מתקדמים בהכשרה לקראת התעודה המקצועית. הידע המגוון מאפשר להם לצאת לקריירה בעיצוב, בייעוץ, בעיתונות, בסטיילינג, בצילום ועוד. קיימות תכניות לתואר ראשון ולמאסטר. עלויות: 12,700 אירו.

 

 

אוסטריה

 

אנגוונדטה - האוניברסיטה לאמנות שימושית בווינה (Angewandte) מזמינה אליה סטודנטים מכל העולם ומציעה להם שילוב של תחומי יצירה מגוונים עם ידע מדעי. ואולם חשוב מכך – מי שבא ללמוד בה, מפנים ומיישם את הלקח החשוב, שנביעה של דמיון וכושר המצאה היא תמיד ממקור של הצבת שאלות. לכן, באנגוונדטה לא ממהרים להגיע לפטנט שיפתור את הבעיה, אלא נותנים מקום לניסוי ותעייה, לפיתוח החשיבה והמקוריות של התלמידים, ולצבירה של רמה טכנית מקצועית גבוהה בד בבד. בכדי להתקבל למחלקה לאופנה, הנחשבת לאחת מן החשובות באירופה, יש לשלוח תיק עבודות ולעבור בחינת מיון. עלויות: 1,525 אירו.

 

דנמרק

 

האקדמיה של קופנהגן לאופנה ולעיצוב מקיימת מסלול של שנתיים לתעודה מקצועית. בשנה הראשונה לומדים לאייר, לפתח רעיונות, לאתר מידע, לגזור, לדרג, לדגם ועוד. בשנה השנייה האוריינטציה היא תעשייתית יותר, ומתמקדת בבגדי ילדים, בני נוער וגברים. לכל אורך הדרך הסטודנטים עובדים על פרויקטים עצמאיים, שירכיבו את תיק העבודות שלהם, ובסיום המסלול עליהם לעבור בחינה. שני קורסים נוספים האורכים כשישה שבועות כל אחד מוצעים בתחום הדיגום והגזרות. תנאי הקבלה כוללים הגשת דוגמאות יצירתיות או ביצוע מטלה, מעבר של ראיון עם ההנהלה וסיום 12 שנות לימוד. עלויות: 2,950 עד 144,000 כתרים דניים.


צרפת

 

 

בית ספר אסמוד הבינלאומי (Esmod) הוא למעשה רשת הפרושה על ערים שונות בצרפת כפריז, ליון, בורדו, ריין ורובה, הדוגלת ביצירה מתוך חיפוש, שמטרתו לקלוע לדרישות של צרכנים. במקום יכשירו אתכם למגוון תפקידים בענף האופנה בתחומי הייצור, השיווק והתקשורת. קיימות תכניות לתואר בוגר ולתואר מוסמך, וכן קורסי קיץ וקורסי ערב. ישנו אף מסלול מיוחד במינו לתואר שני בניהול מותגי אופנה ומותרות. עלויות: 12,000 אירו.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי אופנה בחו"ל?

רוצה לדעת יותר על לימודי אופנה בחו"ל?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
המרת ציוני בגרות לGPA לקבלה ללימודים בארהב
עבודה בפיזיותרפיה בחו"ל וקבלה לתואר שני
תואר בהתכתבות
מגורים ולימודים בחו"ל - ממש מבולבל
השלמת בגרויות בחו"ל - האם ניתן?
מדעי המחשב באירופה - איטליה או ספרד
רופא שיניים ישראלי בארה"ב - התמחות בארץ או בחול?