קורס בדיקות תוכנה ובקרת איכות QA לגברים חרדים בלומדה - המכון החרדי ללימודי מקצוע

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודים לדתיים? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס בקרת איכות תוכנה QA לגברים חרדים - מכון לומדה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס בקרה ואיכות תוכנה QA לגברים חרדים בלומדה – המכון החרדי ללימודי מקצוע
 
סוף מעשה במחשבה תחילה
 

מוצרים מבוססי תוכנה ומערכות ממוחשבות עוברים בתהליך הייצור שלהם שלב של בדיקות, שתפקידן לראות את הנולד, לחזות באגים ושגיאות שעלולים לחבל בתפקוד השוטף של המכשירים, ולמנוע מבעוד מועד את הופעתם. שלב בדיקות התוכנה מכונה גם שלב הבטחת איכות (QA=Quality Assurance), כיוון שהוא מיטיב את המוצרים המשווקים לצרכן.

 
על הקורס במכון לומדה
 
בקורס בקרה ואיכות תוכנה QA לגברים חרדים בלומדה – המכון החרדי ללימודי מקצוע, מתקיימת ההוראה במסלול לגברים בלבד, ובו מכירים את יסודות התכנות ואת כלי החשיבה הלוגית הדרושים לעבודה זו, מכירים את שפות הפיתוח הנפוצות ביותר, וכמובן – את הטכנולוגיות הקיימות לביצוע הבדיקות עצמן. בנוסף, הסטודנטים לומדים כיצד מתכננים ומנהלים תוכנית לבדיקת תוכנה, איך מזהים תרחישי בדיקה, ואיך מבצעים בדיקות אוטומטיות וידניות.
 
מתכונת הלימודים בקורס
 
הסטודנטים מתרגלים שיטות בדיקה שונות באמצעות סימולציות ועובדים על פרויקט יישומי להגשה, שבמהלכו הם כותבים בשפת C SHARP תוכנה לביצוע בדיקות אוטומטיות או לניהול בדיקות. היקף הקורס הוא 600 שעות לימוד אקדמיות, והוא נלמד במתכונת של שלוש פעמים בשבוע, ונפרש על פני כעשרה חודשים. הלימודים מתקיימים בירושלים, או בביתר.
 
נושאי הלימוד
 
הקורס נחלק לשני פרקי לימוד. הפרק הראשון, המהווה יותר ממחצית מתכנית הלימודים, עוסק בהכשרה לתכנות. בשלב זה המשתתפים לומדים לבצע אלגוריתמים ותרשימי זרימה, ומכירים סביבות פיתוח, מסדי נתונים ומערכות הפעלה. הפרק השני מתמקד בתחום הבדיקות, ובמהלכו המשתתפים לומדים אופני בדיקה, תהליכי תכנון וניהול בדיקות, תקנים הנוגעים לבקרת איכות ותוכנות ייעודיות. הנה כמה מן הנושאים הנלמדים מקרוב:
 
  • תרחישי בדיקה
  • תקשורת נתונים
  • תכנות פרוצדורלי
  • תכנון סביבת הבדיקות
  • שפת C, שפת C#
  • JAVA, HTML, XML
  • בסיס הנתונים SQL
  • מערכת ההפעלה Linux
  • ניתוח מערכות UML     
  • מחולל היישומים ACCESS     
  • ועוד
 
קהל היעד ותנאי הקבלה
 
לצורך קבלה לקורס בקרה ואיכות תוכנה QA נדרשים המועמדים לעבור בהצלחה ריאיון קבלה אישי, הנערך על ידי ועדה מטעם מכון לומדה, וכן עליהם לעבור בחינת כניסה ולהשתתף בלימודי מכינה במקצועות המתמטיקה, האנגלית ויישומי המחשב. בבית הספר מציינים, כי העיסוק בתחום זה מתאים בעיקר לבעלי יכולת הפשטה וכישורים לוגיים, אשר מסוגלים ללמוד באופן עצמאי, לתכנן תהליך עבודה, לדייק בפרטים, לשמור על מיקוד ועל אורך רוח ולעמוד בזמני עבודה והגשה.
 
 
הסמכה ואפשרויות התעסוקה
 
בתום הלימודים בקורס בקרה ואיכות תוכנה QA במכון לומדה החרדי ללימודי מקצוע, יזכו הבוגרים שעמדו בדרישות המסלול בתעודה מטעם משרד התמ"ת, ויוכלו להשתלב בעבודה בחברות הייטק ובחברות ציבוריות מסוגים שונים, בבתי תוכנה פרטיים, בחברות סטארט אפ ועוד. כמו כן, בוגרי המסלול יוכלו להמשיך וללמוד במסלולים מתקדמים יותר, לפיתוח תוכנה או להנדסת תוכנה. ניתן לשלם את שכר הלימוד באמצעות מלגות או הלוואות מקרנות ומגופים, שעמם נמצא מכון לומדה בשיתופי פעולה – על פי הקריטריונים המוצבים על ידם.
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכון לומדה - המכון החרדי ללימודי מקצוע

עוד מסלולי לימוד - מכון לומדה

כלים שיעזרו לך לבחור