רוצה פרטים על לימודי אנגלית בארה"ב?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס אנגלית בארה"ב - רוצה ללמוד אנגלית באמריקה?

רוצה לדעת על לימודי אנגלית בארה"ב? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי אנגלית בארצות הברית

 

לדבר כמו בסרטים

 

אם אתם רוצים להישמע ולדבר כמו אמריקנים, להשתמש בסלנג הנפוץ ולהבין את המשמעות של הביטויים המקובלים במוסדות להשכלה גבוהה בארצות הברית, אין ספק שכדאי לכם להתעניין בקורסים הנלמדים במדינותיה השונות. סביר להניח שתזכו להכיר בתכניות הללו חברים חדשים מכל העולם, ובחלק מהמקרים תהיה לכם הזדמנות לטעום מחיי הקמפוס האקדמיים באמריקה. הכירו כמה מבתי הספר:

 

מוסדות לימוד בפרישה רחבה

 

רשת Embassy English

 

הרשת מפעילה סניפים בבוסטון, לוס אנג'לס, סן דייגו, ניו יורק, סן פרנסיסקו ומבצר לודרדייל. בהם תוכלו להשתתף בקורסי שפה ברמות שונות, במסלולי הכנה למבחני TOEL, IELTS ו – Cambridge, בתכניות מיוחדת למטיילים ובהכשרה למורים. משך הלימודים נע בין שבועיים לשלושה חודשים. יש אפשרות להתארח אצל משפחה אמריקנית, בעיקר בחודשי הקיץ. הסטודנטים מדווחים על שילוב של רצינות וכיף בשיעורים ועל אמצעי למידה מגוונים, ובכלל זה מסך חכם המוקרן על הקיר. טווח מחירים: 500 עד 14,500 דולרים.

 

רשת ELS

 

ELS מנהלת עשרות בתי ספר בצד המזרחי והמערבי של ארצות הברית, אליהם מגיעים אנשים מכל העולם הרוצים להתקבל לאוניברסיטאות אמריקניות או למקומות עבודה הדורשים כישורי אנגלית גבוהים לשם תקשורת משופרת עם לקוחות. התעודה המוענקת לבוגרים מוכרת במאות מוסדות אקדמיים לשם קבלת פטור ממבחן המיון באנגלית.

 

הסטודנטים מדווחים על יתרונות נוספים. כך למשל, רבים מהם הכירו חברים מכל העולם, וקיבלו עזרה אישית מהצוות המנהל בהרשמה ללימודים, במציאת מקום עבודה ובהכנה לראיונות. בקורסים אף מקבלים רקע על התרבות האמריקנית, והצוות האדמיניסטרטיבי מסייע לסטודנטים בהתמצאות הגיאוגרפית. התכניות נמשכות בין חודש לשנה. טווח מחירים: 1,300 עד 19,300 דולרים.

 

 

רשת Kaplan International English

 

רשת קפלן מקיימת שלוחות בבוסטון, שיקגו, קליפורניה, לוס אנג'לס, מיאמי, ניו יורק, פילדלפיה, סיאטל, וושינגטון DC, סן פרנסיסקו, סן דייגו, פורטלנד וסן פרנסיסקו. הרשת מאפשרת לכם לטייל ברחבי ארצות הברית עם קבוצת תלמידים בינלאומית, להתארח אצל משפחה מקומית או ללמוד בקמפוס אוניברסיטאי. יש קורסים ארוכים של סמסטר או שנה, ולעומתם מסלולים גמישים שניתן לשלב עם חופשה. במקום גם מכינים למבחני IELTS ו – TOEFL ומכשירים מורים לאנגלית. טווח מחירים: 470 עד 10,125 דולרים.

 

רשת EF

 

בתי הספר של Education First פזורים במדינות: אטלנטה, בוסטון, שיקגו, סן דייגו, סיאטל, סנטה ברברה, וושינגטון DC, ניו יורק, לוס אנג'לס, הונולולו, סן פרנסיסקו ומיאמי ביץ'. אפשר ללמוד אנגלית בתכניות גמישות המותאמות למשכי זמן שונים על פי רצונכם, או להצטרף למסלולים מובנים לצרכי עבודה, לעסקים, למילוי דרישות אקדמיות, להכנה לבחינות הרשמיות בשפה וכדומה. אורך הקורסים נע בין שבוע לשנה, כאשר התדירות משתנה ונעה בין 20 ל – 32 שעורים בשבוע. מידע על שכר הלימוד אינו מפורסם לרבים, וניתן למי שממלא טופס פנייה.

 

מוסדות לימוד לפי מדינה

 

פלורידה

 

המרכז ללימודי אנגלית אינטנסיביים (CIES) חנך השנה מבנה חדש בקמפוס אוניברסיטת פלורידה בטלהאסי, שתוכלו למצוא בו כיתות מאובזרות ומרחבים לבילוי חברי משותף בהפסקות. במקום מוצעים קורסים המתאימים למעוניינים ללמוד לתואר אקדמי בארצות הברית. הקורסים מועברים על ידי מדריכים בעלי תואר שני לפחות בהוראת אנגלית כשפה שנייה. קבוצות הלמידה מצומצמות להשגת יחס אישי מרבי. סטודנטים רבים מעידים על אווירה משפחתית חמה ונוחה, המחברת בין אנשים ממגוון תרבויות לאומיות. עלות: 2,100 דולרים (כולל חומרי לימוד ותשלום על פעילויות מחוץ לכיתה).

 

וושינגטון

 

מכללת ספוקן (Spokane) ממוקמת בשדרות ריברסייד בוושינגטון בקרבת כיכר הריבר-פארק. הסטודנטים נהנים מפעילויות תיירותיות וספורטיביות, שאת חלקן הם עצמם מציעים לצוות במקום. תהליך הלמידה כולל שימוש במשאבי ידע מקוונים, ויש אפשרות להירשם למסלול המשלב שיעורים פרטיים כמו גם לתכנית שכולה הדרכה אישית. ניתן לגור במעונות סטודנטים או לשהות עם משפחה בעיר ספוקן. משך הלימודים נע בין שלושה חודשים לשנה. טווח מחירים: 240 עד 335 דולרים לשבוע.

 

סן דייגו

 

במרכז האמריקני לשפה האנגלית באוניברסיטת סן דייגו ללימודים אינטגרטיביים מציעים לתלמידים מכל העולם לשפר את הכישורים בשפה הבינלאומית תוך היעזרות במורים בעלי ניסיון רב. קיימים קורסים ברמות מתחילים, בינוניים ומתקדמים, וכן מסלול הכנה לבחינת TOEFL, תכנית לאנגלית עסקית, קורס לשיפור הדיבור השוטף והמבטא. בנוסף, מוצעת הכשרה בהוראת אנגלית כשפה זרה לדיפלומת TESOL. כל רמה נלמדת במשך תקופה של שלושה חודשים. מחוץ לקמפוס תוכלו ליהנות מרצועת החוף החמימה בפינה הדרום מערבית של קליפורניה, ולא רחוק ממקסיקו סיטי. עלות: בין 300 ל – 500 דולרים לחודש.

 

ברקלי

 

באוניברסיטת קליפורניה בברקלי מתקיימות תכניות לצרכים המגוונים של דורשי האנגלית. כך למשל, בקורס לכישורים משולבים תוכלו לשפר את רמת ההבנה שלכם בשפה הדבורה, ותעבדו על הגייה, קריאה, כתיבה וחשיבה באנגלית. בקורס ליכולות קומוניקטיביות תתמקדו בהיבטים תרבותיים שיאפשרו לכם תקשורת שוטפת ונכונה יותר עם המקומיים. יש גם תכנית אינטנסיבית המהווה הכנה ללימודים אקדמיים בחו"ל. ההיקף נע בין שלושה שבועות לחודש אחד. טווח מחירים: 1,045 עד 1,660 דולרים.

 

ניו יורק

 

בעיר ניו יורק פועל בית הספר החדש ללימודים ציבוריים, המאפשר לקהל מגוון של לומדים עצמאיים לבוא ולקחת קורסים במבחר מקצועות. בין השאר, בית הספר מציע קורסים באנגלית כשפה זרה והכשרות להוראת אנגלית. התכניות מתאימות לבעלי רמה 3 לפחות (קדם-בינוני), ואורכות עד שלושה חודשים. ניתן לשלב לימודי עיצוב או לימודי מוסיקה בניו יורק. גובה שכר הלימוד לא מפורסם.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי אנגלית בארה"ב?

רוצה לדעת יותר על לימודי אנגלית בארה"ב?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד לימודי אנגלית בארה"ב
שאלות הגולשים בנושא
קורס אנגלית בארצות הברית לתקופת הקיץ