קורס ייעוץ ושיווק פיננסי במרכז האקדמי כרמל

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי פיננסים לתעודה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס ייעוץ פיננסי - המרכז האקדמי כרמל.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ייעוץ ושיווק פיננסי במרכז האקדמי כרמל

 

המרכז האקדמי כרמל מקיים מגוון רחב של מסלולי לימוד אקדמיים ומסלולי הכשרה מקצועיים בתחומים רבים. הלימודים במרכז הם איכותיים ומקצועיים והסטודנטים הלומדים בו רוכשים את ההכשרה המקצועית ביותר שתקדם אותם לקראת השתלבות מוצלחת בתעסוקה. בנוסף לכך, מתכונות הלימוד מותאמות לצרכי הסטודנטים ולרמתם וסגל המרצים המלמד במכללה הוא בעל ניסיון אקדמי וניסיון מעשי והוא מספק לסטודנטים תמיכה וליווי צמוד.

 

במרכז האקדמי כרמל פועלת היחידה ללימודי חוץ, אשר הוקמה מתוך כוונה לספק מענה לתושבי האזור אשר מבקשים לרכוש מקצוע מעשי ולהשתלב בתעסוקה. ההכשרות ביחידה זו שואפות לקדם את הסטודנטים לקראת עשייה מקצועית והן מאפשרות לכלל הציבור להשתלב באחד ממסלולי הלימוד הפועלים בה. תוכניות הלימוד להכשרה מקצועית מוצעות במרכז האקדמי כרמל במגוון תחומים לרבות תחומי הניהול , הנדל"ן והלוגיסטיקה, והן מותאמות לדרישות השוק ולהתפתחויות במשק.

 

 

תוכנית לימודים

 

בין מסלולי הלימוד הפועלים ביחידה ללימודי חוץ מוצע קורס ייעוץ פיננסי. תוכנית הלימודים בקורס מכינה את הלומדים לבחינות הרישוי אשר נערכות על ידי המפקח על הביטוח ומי מבוגרי הקורס שיעבור את בחינות המפקח על הביטוח, יוכל להמשיך את ההכשרה לקראת בחינה נוספת של הרשות לניירות ערך ויהיה זכאי לקבל רישיון לעסוק בייעוץ השקעות.

 

המעוניינים להשתלב במקצוע הייעוץ והשיווק הפיננסי, אשר נחשב למקצוע בכיר ומבוקש בשוק ההון, מחוייבים להחזיק בתעודת יועץ ובתעודת סוכן ביטוח פנסיוני שמהווים למעשה את רישיון העבודה לעסוק בתחום.

 

תוכנית ההכשרה בקורס שמה דגש על איכות המרצים והיא מעניקה למשתתפים בקורס חוברות לימוד וחוברות תרגול בלעדיות וזאת במטרה להוביל אותם להצלחה מקסימלית בבחינות. במהלך הקורס נערכים קורסי הכנה לקראת הבחינות החיצוניות שמחויבות על פי חוק הפיקוח על השירותים הפיננסים (ביטוח) התשמ"א 1981.

 

נושאי לימוד

 

להלן הנושאים הנלמדים בקורס:

 

  • מימון
  • סטטיסטיקה
  • חשבונאות
  • מכשירים פיננסים
  • ביטוח פנסיוני
  • כלכלה
  • יסודות ודיני ביטוח
  • ועוד.

 

המבחנים מתקיימים פעמיים בשנה, במועד קיץ וחורף, ברשות לניירות ערך.

 

קהל היעד

 

קורס ייעוץ ושיווק פיננסי במרכז האקדמי כרמל מיועד לאלו המעוניינים לעסוק בתחום ולקבל רישיון משווק פנסיוני ויועץ פנסיוני מטעם המפקח על הביטוח.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: המרכז האקדמי כרמל - היחידה ללימודי חוץ | לימודי תעודה

כלים שיעזרו לך לבחור