לימודי תעודה באומנות לבת הדתית במכללה האזורית צפת

לימודי תעודה באומנות לבת הדתית במכללה האזורית צפת

לימודי תעודה בתחום האומנות לבת הדתית במכללה האזורית צפת

 

המסלול אינו פעיל, למסלולים נוספים של המכללה האזורית צפת לחצו כאן

 

בית הספר לאמנות של מכללת צפת

 

מכללת צפת מפעילה מספר מסלולי לימוד בתחומי האומנות בבית הספר לאומנות בית היוצר. מסלולים אחדים מאפשרים לבוגרים לקבל תעודת מדריך אומנות מוסמך ואחרים מוצעים לכלל האוכלוסייה לשם העשרה והרחבת הידיעות בתחום.

 

לימודי אומנות לקבלת תעודה מקיפים קורסים תיאורטיים ומעשיים ומאפשרים לסטודנטים ליישם את החומר הנלמד בסדנאות עבודה שונות. הלימודים מוגשים על ידי אומנים בעלי ניסיון עשיר בתחום האומנות המעניקים לסטודנטים יחס אישי ורמה אקדמית גבוהה.

 

בית הספר לאמנות של מכללת צפת מציע לאלו המעוניינים להרחיב את ידיעותיהם בתחומי האומנות להשתלב בקורסי אמנות שונים המיועדים לשעות הפנאי. לימודי תעודה אלה פתוחים לקהל הרחב ומאפשרים לו לרכוש ידע בתחומי האומנות השונים כמו לדוגמא בתחום הצורפות, הפיסול הציור ועוד.

 

"בית היוצר" אשר ממוקם בסמוך ל-"קריית האמנים" מאפשר לסטודנטים ליהנות מאווירה קסומה וייחודית התורמת לחוויית הלימוד ולהתפתחות המקצועית.

 

תוכנית לימודים

 

בבית הספר לאמנות בית היוצר במכללה האזורית צפת, פועלים למעשה שני מסלולי לימוד המובילים את הסטודנטים לזכות בתעודת "מדריך מוסמך מקצועי באמנות". אחד מהמסלולים הוא המסלול הייחודי המיועד לבנות הדתיות או לבנות החרדיות אשר מעוניינות לרכוש ידע ותעודה בתחום האמנות ולהיפגש עם מגוון הכלים והמיומנויות בתחום האמנות. מפגש זה מסייע להן להתבונן אל תוך עולמן הפנימי ומעשיר את השכלתם וידיעותיהם בתחומי האמנות.

 

התוכנית ללימודי תעודה בתחום האומנות לבת הדתית מורכבת מקורסי יסוד, ומקורסים בסיסיים ומתקדמים באמנות הפלסטית כמו גם מסדנאות העשרה ומלימודי הדרכה יישומיים.

 

עם סגל ההוראה במסלול זה נמנות מורות מקצועיות ומנוסות אשר מכינות את התלמידות להשגת תעודת "מדריך מוסמך מקצועי באמנות".

 

קיראו על: לימודים לחרדים

 

תנאי קבלה

 

הקבלה למסלול הלימודים מותנית בעמידה בתנאים הבאים:

  • השכלה של 12 שנות לימוד לפחות
  • תיק עבודות
  • ראיון אישי

 

היקף הלימודים

 

המסלול ללימודי תעודה בתחום האומנות לבת הדתית במכללה האזורית צפת אורך כשנתיים וכולל 20 שעות לימוד שבועיות על פני 3 ימים בשבוע, בשעות הבקר.
 

למידע נוסף לחצו: המכללה האזורית צפת