רוצה פרטים על הנדסת איכות בביו תהליכים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תואר ראשון בהנדסת איכות בביו תהליכים

רוצה לדעת על הנדסת איכות בביו תהליכים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר ראשון בהנדסת איכות בביו תהליכים

 

מקצוע מהנדס האיכות נחשב לצעיר ביחס לענפים ותיקים אחרים, ומטרתו לספק לקהל הצרכנים הרחב מוצר שהרמות הפונקציונאליות שלו גבוהות במיוחד. בעקבות המגמה הגוברת בתעשייה של מודעות לנושאי בטיחותו של המוצר, עלתה גם החשיבות של מקצוע מהנדס האיכות שבאחריותו להקפיד על מוצר יעיל ותקין. הקפדה זו רלוונטית במיוחד כשמדובר במוצרים מתעשיית הרפואה או המזון. 

 

 

מה לומדים?

 

לימודי הנדסת איכות בביו תהליכים מתמקדים בהקניית ידע מורחב בתקנים הבינלאומיים, בשיטות השונות להגדלת פיריון הייצור ובעקרונות ניהול, לצד הקנייה של כלים טכנולוגיים מקצועיים.

בנוסף, הסטודנטים נחשפים לתהליכי המיצוי של חומרים ביולוגיים שונים תוך שילוב עקרונות הנדרשים לשלבי הייצור והשירות, החל מהשלב הראשוני שלב התכנון, דרך שלבי הפיתוח, הייצור ועד לשלב התחזוקה של מוצרים מגוונים. הם בוחנים שיטות לביקורת כי המוצר עובר את כל התקנים בכל שלבי הפיתוח עד לקבלת מוצר מוגמר ובטיחותי למשתמש, תוך עמידה בכל תנאי הלקוח.

תוכנית הלימודים כוללת הכנה מקיפה לבחינות ההסכמה מטעם האיגוד הישראלי והאיגוד האמריקאי לאיכות, כשמעבר הבחינה מקנה לסטודנט תעודת Certified Quality Engineer.
 

 

בחירת התמחות

 

במסגרת תוכנית הלימודים יכולים הסטודנטים להתמחות באחד מהתחומים הבאים:

 

  • מזון וביו-טכנולוגיה - התמחות העוסקת בבקרה בטכנולוגיות מזון.
  • מערכות מכאניות - התמחות העוסקת בטכנולוגיות חישה מתקדמות בהקשר של תהליכים, מערכי ייצור וציוד.
  • מערכות סביבתיות - התמחות העוסקת בתחום הסביבה והפיתוחים הטכנולוגיים האקולוגיים.

 

נושאי הלימוד

 

תוכנית הלימודים כוללת מגוון רחב של קורסי חובה, בחירה וסמינרים, להלן רשימה של קורסים לדוגמא:

 

  • מזון וביוטכנולוגיה
  • כימיה אנליטית
  • מערכות משולבות חיישנים
  • מודלים בחקר ביצועים
  • פיזיקה של חומרים אורגניים
  • מבוא לביוטכנולוגיה מולקולארית
  • ועוד
  • טכנולוגיות הידראוליות ופניאומאטיות     
 

 

תנאי קבלה

 

בין דרישות הקבלה לתכנית לימודים זו, על המועמדים להיות בעלי בגרות במתמטיקה ברמת ארבע או חמש יחידות לימוד וציון סכם של 82 לפחות, הכולל את ממוצע תעודת הבגרות וציון פסיכומטרי (לפי נוסחת הטכניון). דוגמאות למועמדים שיוכלו להתקבל: בעלי ממוצע בגרות 101, וציון בפסיכומטרי של 660; בעלי ממוצע 95 בבגרות וציון 700 בפסיכומטרי; בעלי ממוצע בגרות 107 וציון פסיכומטרי 620; ועוד.

 

היכן ניתן ללמוד?

 

  • הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל - הפקולטה להנדסה אזרחית של הטכניון מציעה את תוכנית הלימודים היחידה בישראל לתואר ראשון בהנדסת איכות בביו תהליכים.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

אפשרויות תעסוקה

 

לבוגרים יפתחו דלתות תעסוקה מגוונות בשלל תעשיות כגון מזון, אלקטרוניקה, ביוטכנולוגיה, רכב ותחבורה חכמה ועוד. באפשרותם להשתלב בכל ארגון ציבורי או פרטי הזקוק לאנשי מקצוע מיומנים בתחום הנלמד בדגש על ביו תהליכים. בנוסף, בוגרי התואר יכולים להמשיך ללימודים מתקדמים בתחום ולהשתלב בחזית המחקר וההוראה באקדמיה. 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על הנדסת איכות בביו תהליכים?

רוצה לדעת יותר על הנדסת איכות בביו תהליכים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור