רוצה פרטים על הנדסאי אנימציה והדמיה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

תעודת הנדסאי אנימציה והדמיה

רוצה לדעת על הנדסאי אנימציה והדמיה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


הנדסאי אנימציה והדמיה 

עולם האנימציה זוכה למקום של כבוד בשנים האחרונות ותפס תאוצה גם בישראל. הסרט "ואלס עם באשיר" אשר זכה בגלובוס הזהב והיה מועמד לאוסקר פתח את הדלת לאנשי מקצוע רבים בתחום. על מנת להיות הנדסאי אנימציה והדמיה יש ללמוד זאת בצורה מסודרת בחוג השונים לתקשורת אינטראקטיבית.

 

הנדסאי הוא כידוע איש מקצוע אשר יש לו אוריינטציה טכנולוגית יישומית הבאה לידי ביטוי בתחומים רבים כמו עיצוב תעשייתי, פלסטיקה, אדריכלות, עיצוב פנים, רכב וגם אנימציה.

 

הגוף המפקח על הכשרה והסמכה של הנדסאים בישראל הוא המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע (מה"ט) אשר כפוף למשרד התמ"ת. כל מי שרוצה להיות הנדסאי חייב לעמוד בכל הדרישות והקריטריונים של גוף זה.

 

מה לומדים ולמה כדאי לי ללמוד להיות הנדסאי אנימציה והדמיה?

 

לימודי הנדסאי אנימציה והדמיה הם מגוונים ומקיפים תחומים רבים הקשורים להפקה, בימוי, תסריט, קול וסאונד. ישנם מספר גופים בישראל המכשירים הנדסאי אנימציה והדמיה. מטרת הלימודים היא להכשיר אנשי מקצוע איכותיים בתחום על מנת שיוכלו לתרום מזמנם ומכישרונם לענף מתפתח זה.


אנימציה והדמיה ממוחשבת הוא תחום ייחודי שמשלב בין אמנות וטכנולוגיה ולכן הנדסאי אנימציה והדמיה ממוחשבת צריכים להיות בעל אוריינטציה טכנית מחד ובעל כושר יצירתי ומעוף מאידך. הנדסאים אלה יוצרים ומעצבים באמנות האנימציה והתקשורת החזותית בטלוויזיה, בקולנוע ובאינטרנט.


בכדי להפיק מוצר אינטראקטיבי ברמה גבוהה נדרשת מיומנות רבה בתחומים רבים, ולכן הלימודים במסלול זה הם כוללים נושאים מרתקים כמו:

 

  • צילום ותאורה
  • עיצוב גרפי
  • תוכנות עריכה
  • עריכת פס קול
  • תסריטאות
  • רישום, ציור וצבע
  • השפה הקולנועית
  • עיצוב לשידור
  • עיצוב בתלת מימד
  • בימוי אנימציה
  • חיבור בין וידאו וצליל
  • יסודות העיצוב
  • הדמיה ועיבוד תמונה
  • פיתוח משחקי מחשב     
  • אנימציה קלאסית ודו מימד    
  • ועוד

 

תוכניות הלימוד בלימודי הנדסאי אנימציה והדמיה משלבות בין תיאוריה למעשה. במסגרת הלימוד יתנסו הסטודנטים ביצירת סרטי אנימציה, פרסומות, אפקטים מיוחדים, הדמיות ועוד.


אז אם אתם מתחברים לעולם האנימציה ורוצים ליצור סרטים, מצגות ופרסומות באמצעות כלי מרתק זה, הירשמו למסלול של הנדסאי אנימציה והדמיה ותגלו עולם ומלואו.

 

מה הם תנאי הקבלה למסלול הנדסאי אנימציה והדמיה?

 

לתכנית מתקבלים מי שבידיהם ציונים עוברים במבחני הבגרות במקצועות מתמטיקה, אנגלית וחיבור. יכולים להתקבל לתכניות אלו גם בוגרי מכינות להנדסאים.

 

כמה זמן לומדים?

 

הכשרת ההנדסאים לוקחת כשנתיים עד שלוש שנים, בהתאם למסלול של כל תלמיד. מסלול לימודי יום אורכים שנתיים ומסלול לימודי ערב כשלוש שנים. רבים בוחרים ללמוד במסלול של לימודי ערב על מנת לשלב את לימודיהם עם עבודה במשרה מלאה. להנדסאים ניתנת בדרך כלל האפשרות להמשיך לתואר ראשון מקוצר בתחומי הנדסה רבים ובעיקר בתחום התמחותם.

 

מהו שכר הלימוד?

 

במכללות ובבתי ספר המתוקצבים ע"י המה"ט שכר הלימוד הוא כ- 8,000 שקלים לשנת לימוד ועוד 1,800 שקלים לפרויקט הגמר. חיילים משוחררים יוכלו לשלם את כל שכר הלימוד על חשבון הפיקדון הצבאי.

 

איזו הסמכה מקבלים בתום לימודי הנדסאי אנימציה והדמיה ממוחשבת?

 

הנדסאי אנימציה והדמיה ממוחשבת יזכו לדיפלומה הנדסאי מטעם המכללה והמה"ט.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?

 

אפשרויות התעסוקה בתחום זה הן רבות ומגוונות מכיוון שעולם האנימציה התפחת מאוד בשנים האחרונות. בין היתר יוכלו הבוגרים להשתלב כאנשי מקצוע היוצרים אנימציה עבור פרסומות, תכניות טלוויזיה, אתרי אינטרנט בחברות לסרטי אנימציה תלת מימדית, מחלקות הפרומו והמיתוג בערוצים משדרים ובחברות להפקת סרטים.הבוגרים יוכלו גם לעבוד (כשכירים או כעצמאיים) כמעצבי אתרים, מפתחי לומדות, מתכנני משחקי מחשב, יוצרי מצגות מולטימדיה ועוד.

 

מה הן האפשרויות ללימודי המשך בתחום הנדסאי אנימציה והדמיה ממוחשבת?

 

הנדסאי אנימציה והדמיה יכולים להרחיב את הכשרתם בתחומי לימודי קרובים כמו: לימודי תואר ראשון בקולנוע וטלוויזיה או לימודי הפקה ועריכה קולנועית.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על הנדסאי אנימציה והדמיה?

רוצה לדעת יותר על הנדסאי אנימציה והדמיה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור