המכללה האזורית צפת

שירות אישי - צור קשר
המכללה האזורית צפת

המכללה האזורית צפת

על מוסד הלימוד

 

המכללה האזורית צפת היא מרכז ללימודי רכישת מקצוע, מאז שנת 1986 היא מספקת השכלה מקצועית לתושבי האזור ולתלמידים מרחבי הארץ. המכללה ממוקמת במבנים העתיקים במרכז העיר צפת בקמפוס של המכללה האקדמית צפת, והלומדים בה נהנים מנוף הררי קסום ומאווירת לימודים ייחודית. מאות סטודנטים לומדים כיום במסלולי ההכשרה השונים שמפעילה המכללה ובמשך כל תקופת הלימודים הם זוכים ליחס אישי ולליווי צמוד של סגל המרצים.

במכללה האזורית צפת פועלות ארבע חטיבות לימוד שונות בהן מתקיימים לימודי תעודה במגוון תחומים. עם סיום מסלולי ההכשרה הבוגרים זוכים בתעודה מקצועית ומוערכת, אשר מובילה אותם לעיסוק במקצוע ולהשתלבות מוצלחת בתעסוקה. להלן החטיבות הפועלות במכללה האזורית צפת:

 

 

  • בית הספר להנדסאים: בית הספר מציע לימודי הנדסאי במגמות שונות אשר מותאמות לצורכי התעשייה. תוכניות ההכשרה בבית ספר להנדסאים בנויות בהתאם לדרישות מה"ט ובתום הלימודים מוענקת לבוגרים דיפלומת הנדסאי. הלימודים בבית הספר מתפרסים על פני שנתיים עד שלוש שנים. בית הספר להנדסאים של המכללה האזורית בצפת מעניק לסטודנטים יחס אישי וסגל מרצים מיומן והוא מעמיד לרשותם מעבדות משוכללות, ספריה אקדמית עשירה ומערך מלגות לזכאים.

 

  • היחידה ללימודי חוץ: המכללה האזורית צפת מפעילה גם את היחידה ללימודי חוץ במטרה לאפשר לתושבי האזור לרכוש השכלה מקצועית מחד ולהרחיב אופקים מאידך. תחומי ההכשרות המקצועיות וקורסי ההעשרה המוצעים ביחידה ללימודי חוץ של המכללה הם רבים ומגוונים והם כוללים תחומים מבוקשים שונים במשק הישראלי, כגון מחשבים, מנהל, תפירה וענפים נוספים. ביחידה ללימודי חוץ עובד צוות מרצים מיומן ומנוסה ועם סיום מסלולי ההכשרה זוכים הבוגרים הזכאים לכך בתעודה ממשלתית.

 

  • בית הספר לאמנות- בית היוצר: המכללה האזורית צפת מפעילה גם מסלול ללימודי אמנות. הלימודים בבית הספר לאמנות מותאמים לקהל ללא ידע מוקדם בתחום וכן לבעלי ידע בסיסי באמנות אשר מעוניינים להעמיק את ידיעותיהם. במהלך הלימודים התלמידים משתלבים בשיעורים עיוניים ומעשיים, במסגרתם הם מתנסים במגוון רחב של תחומי אמנות ומיישמים הלכה למעשה את החומר הנלמד.

 

  • המסלול להכשרת מטפלי הידרותרפיה: מסלול הכשרה נוסף הפועל במכללה האזורית צפת הוא המסלול להכשרת מטפלים בהידרותרפיה. לימודים אלה מכינים את התלמידים להשתלבות בתחום ומובילים אותם לזכות בתעודת הידרותרפיסט. תכנית ההכשרה משלבת שיעורים עיוניים ושיעורים מעשיים במסגרתם מיישמים התלמידים את עקרונות הטיפול במים.


המכללה האזורית צפת רואה לנגד עיניה את טובת הסטודנטים ולכן היא ממקדת את מירב משאביה לענות על כל צרכיהם. במשך כל תקופת הלימודים הסטודנטים זוכים ליחס אישי של סגל המרצים ונהנים ממתכונות לימוד גמישות, הכוללות לימודי יום ולימודי ערב שמאפשרים שילוב נוח עם עבודה. נוסף על כך, המגוון הרחב של מסלולי הלימוד, תנאי הלימוד הנוחים ומתקני הלימוד המשוכללים מכוונים כולם גם יחד למיקסום התמיכה בסטודנטים ולהובלתם להצלחה מקצועית ולמיצוי אישי.

עוד מסלולי לימוד - המכללה האזורית צפת
חוות דעת של סטודנטים על המכללה האזורית צפת
התקבלו 37 דירוגיםבציון ממוצע: 4.1 מתוך 5
נדין
23/07/2023
5/ 5

המכללה האזורית צפת

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אני לא אוהבת את עניין מצוקות החנייה מסביב למכללת ובמתחם הקמפוס. אני לא אוהבת שאין תוספת זמן בבחינות קרא עוד...

על הקמפוס

קמפוס בוטיק, אווירה נוחה וכיפית ומרצים נותני יחס אישי.

טיפים

להיות מפוקסים ולבוא באווירה טובה ללימודים כך גם לא יהיה לכם קשה. תעבדו כבר מתחילת הלימודים במקום הנו קרא עוד...

נחמן
29/10/2018
5/ 5

המכללה האזורית צפת

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

יחס חם ואוהב והמון משפחתיות, ועם זאת מקצועיות ללא פשרות. הכול קטן ככה שהרבה צומת לב

על הקמפוס

מיוחד היות ואזור הוא שקט ונתן את המוטיבציה להשקיע ולהתרכז. בנוי טוב ונותן הרבה אפשרויות. הנושא של חנ קרא עוד...

טיפים

להשקיע ולנצל את כל הכלים שהמרצים והצוות נותן, מוטיבציה זה החשוב מאוד לעשות סטופ מהחיים ולתת את הכול

אוריה
28/10/2018
5/ 4

המכללה האזורית צפת

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

הכל מצוין עד כה, אוהב את החברים המרצים התוכנית לימודים

על הקמפוס

נחמד האמת עד כה אין תלונות קצת חסרות חניות אבל מקווים שגם בזה יטפלו לאט לאט

טיפים

תמיד לשאוף קדימה להשתדל לעשות מה שטוב להשקיע להקשיב למרצים ולהנות ממה שאת/ה לומד


לכל חוות הדעת