הכשרת אומני תיאטרון בובות בבית הספר לתיאטרון בובות ודרמה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי אמנות? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על לימודי בובנאות - בית הספר לתיאטרון בובות ודרמה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי בובנאות – מסלול להכשרת אמני תיאטרון בובות בבית הספר לתיאטרון בובות ודרמה (בחסות מכללת לוינסקי)
 
כל העולם במה, ואתם מפעילים את השחקנים 
 
לימודי תיאטרון בובות הם תחום שהולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות. במסגרת הצורך ההולך וגובר בעיסוק באומנות שתשים חיץ בין לחץ החיים היומיומי, החלו להתפתח כפטריות אחרי הגשם שלל תחומי אומנות חדשים ומרעננים. תיאטרון הבובות הוא אחד מהם. בית הספר לתיאטרון בובות ודרמה מטעם מכללת לוינסקי מציע מגוון מסלולים להעשרת העולם הפנימי של הסטודנט, זאת במטרה להעמיק את הידע והיכולת שלו בתחום הבובנאות.
 
על הלימודים
 
מסלול להכשרת אמני תיאטרון בובות , כשמו כן הוא – מטפח את הכישורים האישיים של הבובנאי. הלימודים נפרשים על פני שלוש שנים, כשבכל אחת משנות הלימוד ניתן לבחור קורסים ספציפיים לפי תחומי ההתעניינות של כל סטודנט. הלימודים מאפשרים לתלמידים היכרות עם עקרונות מפתח ליצירה בתחום תיאטרון הבובות, כמו גם הרחבה של ארגז הכלים שלהם לפיתוח שפת במה אישית. התלמיד עובר מסע אישי שחל מרגע בניית הבובה ויצירת מציאות חייה, ועד לתפקודה על הבמה. כמו כן ילמדו התלמידים את רזי הקול וחשיבותו בעבודת השחקן ובעבודה עם בובה, ואת יחסי הגומלין בין הקול למוזיקה. יילמד גם השילוב של כלי הקול בעבודה הטיפולית חינוכית. במסגרת הלימודים במסלול אף לא מזניחים את הפן העיצובי של הבובה עצמה, ולכן תילמדנה גם טכניקות של עיצוב ובנייה של בובה.  
 
עם הקורסים השונים שמציע המסלול נמנים אלה הבאים:
 
 
  • השתתפות בהפקות בית הספר
  • תיאטרון סיפור
  • בניית מופע קצר לבובה, שחקן וחפץ
  • סיפור בקול ובתנועה
  • משחק ודרמה למתחילים
  • בנייה, הפעלה, עיצוב, ומשחק עם בובות
  • הנחייה אישית ביצירת שעת סיפור הכוללת בובות וחפצים
  • ועוד...
 
 
רוב הקורסים במסלול להכשרת אמני תיאטרון בובות מתקיימים בשעות הערב וחלקם הקטן בשעות הצהריים והבוקר, אך בשל גמישות מערכת השעות ואפשרות הבחירה בין הקורסים, רשאי כל תלמיד לסדר את שעות הלימוד שלו בהתאם לצרכיו. במסגרת הלימודים יסגלו התלמידים לעצמם שגרה קבועה של צפייה בהצגות מומלצות.
 
תנאי קבלה
 
תנאי הקבלה למסלול כוללים ראיון אישי והצגת תיק עבודות.
 
פרטים נוספים
 
חשוב לציין כי מסיימי המסלולים השונים בבית הספר מתברגים בעשייה האומנותית בארץ ולא אחת מופיעים בפסטיבלים לתיאטרון בובות בארץ ובחו"ל . כמו כן, בית הספר מקפיד לטפח יוזמות של טיסות קבוצתיות לפסטיבלים של תיאטרון בובות ברחבי העולם .
 
לסיכום
 
ככל הידוע לנו, את הזמן לא ניתן להשיב לאחור, אך לימודי תיאטרון בובות הם דרך נפלאה לחזור למחוזות הילדות שלנו ולהפוך זאת לחלק בלתי נפרד משגרת היומיום שלנו. המסלול להכשרת אמני תיאטרון בובות יספק לכם את כל הכלים הדרושים להתמקצע בתחום, ואף לפתח את הקריירה שלכם סביב העיסוק בתיאטרון בובות בפרט ובמלאכת התיאטרון וסיפור סיפורים בכלל. זוהי הזדמנות נהדרת לעסוק במה שאתם באמת אוהבים.
  


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: בית ספר לתיאטרון בובות ודרמה בחסות מכללת לוינסקי

כלים שיעזרו לך לבחור