לימודי מבוא באבטחת מידע לאנשי IT בשיא סקיוריטי

רוצה לדעת על לימודים בנושאי מחשבים? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על אבטחת מידע לאנשי IT - שיא סקיוריטי.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס סקירה מלאה באבטחת מידע לאנשי IT ב – See Security– בית הספר לאבטחת מידע וללוחמת מידע

 

להישאר בתוך התמונה

 

אבטחת המידע היא חלק חיוני ובלתי נפרד כיום מכל ארגון ומערכת. עולם זה מורכב מבעלי תפקידים שונים הכוללים את אנשי האחזקה, אנשי טכנולוגיות אבטחת המידע, מתכנני מערכות אבטחת מידע ועוד. עם זאת, אנשי מקצוע בתחומי הטכנולוגיה השונים, שלא עברו קורס אבטחת מידע, ושאינם עוסקים ישירות בתחום אבטחת המידע, נדרשים גם הם להתמצא בו כיום ולהכיר אותו. לשם כך בדיוק נועדה תכנית הסקירה המלאה באבטחת מידע ב – See Security.

 

על הקורס ב – See Security

 

קורס סקירה מלאה באבטחת מידע לאנשי IT ב – See Security – בית הספר לאבטחת מידע וללוחמת מידע, נועד לאנשים בעלי תפקידים מובילים בתחומי הטכנולוגיה השונים, שאינם מגיעים דווקא מתחום אבטחת המידע. מסלול לימודים מקיף זה נועד להכיר לאנשי ענפי הטכנולוגיה את עולם אבטחת המידע, על בוריו – תוך התייחסות לכל מרכיביו השונים, ולקטגוריות העיקריות הנכללות בו.

 

הקורס ב – See Security  מועבר על ידי מרצים שהם בעלי שם ומומחיות בענף אבטחת המידע, והוא מקנה לבוגריו את היסודות הדרושים לתכנון של מערך אבטחת מידע, לניתוח ולהבנה של אירועים בתחום האבטחה, להתמודדות עם דרישות עסקיות וארגוניות שונות הקשורות במערכות אבטחה אלה, לקיום התקנים והרגולציות המתחייבים מהן, ועוד.

 

תכנית הלימודים

 

קורס סקירה מלאה באבטחת מידע לאנשי IT מתמקד בחמשת עולמות הידע שעליהם בנוי תחום אבטחת המידע – טכניקות הגנה, הכלים והטכנולוגיות בתחום, ממשל, ארגון וניהול אבטחת מידע, ו – Hacking. מבין הנושאים הנלמדים בקורס מקיף זה:

 

  • עולם הסייבר
  • איומים פנימיים
  • לימודי לוחמת סייבר
  • מודלים בתחום ההגנה
  • חשיבות אבטחת המידע
  • טכנולוגיות אבטחת מידע
  • נקודות פגיעות וסיכון במערכות השונות
  • מבוא לניהול סיכוני אבטחת סייבר – תפישות, איומים, ניהול תהליכי סיכון, ועוד
  • ונושאים רבים נוספים

 

קהל היעד ומתכונת הלימודים

 

קורס זה מתאים לבעלי רקע טכנולוגי בכל התחומים – אנשי תשתית, אנשי תוכנה ופיתוח, מנהלים, אנשי ניתוח בתחומי ההיי-טק, וכדומה. תכנית זו נלמדת בהיקף של 50 שעות לימוד הנפרשות על פני חמישה מפגשים חד שבועיים, במסלול לימודי יום מלא.

 

מידע נוסף

 

בסיום הקורס בהצלחה מוענקת לבוגריו תעודת ההסמכה "בוגר קורס אבטחת מידע ארגוני – חמשת העולמות", מטעם See Security – בית הספר לאבטחת מידע וללוחמת מידע. עם זאת, על המשתתפים לעמוד בתנאים המאפשרים סיום מוצלח של הקורס, וביניהם: נוכחות ב - 80% לפחות משעות הלימוד בקורס וקבלת ציון 70 ומעלה במבחן הסיום, המסכם את כל החומר הנלמד.

 

לסיכום

 

קורס סקירה מלאה באבטחת מידע לאנשי IT ב – See Security – בית הספר לאבטחת מידע וללוחמת מידע, עורך למשתתפיו היכרות מעמיקה עם כל העולמות המרכיבים תחום חשוב זה. כיום, אבטחת מידע היא מרכיב חיוני ובלתי נפרד מכל מערכת מידע, בכל ארגון ובכל סדר גודל, ולכן ראוי שכל בעלי התפקידים המשתייכים לעולם הטכנולוגי יכירו ענף זה, ויתמצאו בו.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת שיא סקיוריטי | see security

כלים שיעזרו לך לבחור