תואר שני במנהל עסקים בהתמחות בניהול השיווק בקריה האקדמית אונו - קמפוס חיפה

שירות אישי - צור קשר
תואר שני במנהל עסקים בהתמחות בניהול השיווק בקריה האקדמית אונו - קמפוס חיפה

תואר שני במנהל עסקים MBA בהתמחות בניהול השיווק והפרסום בקריה האקדמית אונו - קמפוס חיפה

 

הלימודים ייפתחו במחזור חורף בתאריך 1/2/2026.


בקמפוס חיפה של הקריה האקדמית אונו מתקיים תואר שני MBA במנהל עסקים עם התמחות בניהול השיווק והפרסום. התמחות זו מתכתבת עם השינויים המשמעותיים המתחוללים בעולם השיווק, ועם הדרישה הגוברת להתמקצעות מצד מנהלי השיווק. אותם המנהלים נדרשים כיום להתמצא במגוון רחב של נושאים לרבות פיתוח מוצרים חדשים, תכנון אסטרטגי, וגיבוש רעיונות תוך חשיבה יצירתית ויזמית. כמו כן, עליהם לשלוט במגוון של פלטפורמות דיגיטליות חדשניות. כל זאת תורם להפיכת השיווק למרכיב אסטרטגי ודומיננטי בניהול הפירמה, אשר מסייע לקידום ערך ויתרון תחרותי.

 

מה לומדים?


התואר השני במנהל עסקים בהתמחות ניהול השיווק והפרסום מקנה לסטודנטים סל מיומנויות אקדמי ויישומי נרחב בשיווק בעולם הדיגיטלי המשתנה. הסטודנטים מעמיקים בענפים רלוונטיים כגון תכנון אסטרטגי, פיתוח מוצרים, ניהול מותגים, קידום חדשנות בשיווק, ועוד. תמהיל הקורסים בהתמחות זו מכין את הסטודנטים להתמודדות עם האתגרים המאפיינים את ענף השיווק, ומסייע לקידום הקריירה לתפקידי מפתח. הלימודים בנויים באופן אינטגרטיבי ומקיפים את תחומי השיווק, הפרסום, והתקשורת השיווקית תוך עדכון הנושאים הנלמדים בהתאם למגמות הרלוונטיות בשוק.

 

מה הן מטרות הלימודים?


בין מטרות ההתמחות:

  • הקניית ידע אקדמי מעמיק בשיווק ובפרסום, וכן פיתוח תפיסת עולם שיווקית אשר מקנה כישורים להחדרת מוצרים חדשניים, לבניית ערך מותגים, ולרכישת נאמנות הלקוחות.
  • הקניית כלים פרקטיים עדכניים ליישום בעבודה בתחומי השיווק והפרסום בעידן הדיגיטלי.
  • חשיפת הסטודנטים לשיטות עבודה מתקדמות בענפי השיווק והפרסום.
  • עידוד חשיבה יצירתית ורכישת מיומנויות יישומיות רלוונטיות.

 

מה משך הלימודים ומתכונתם?


משך התואר השני במנהל עסקים הינו שנה ושלושה חודשים. ניתן לבחור בין מסלול חד יומי בו לומדים ביום מלא אחד בשבוע, לבין מסלול דו יומי בו לומדים בשעות אחר הצהריים פעמיים בשבוע.

 

אילו נושאים נלמדים במהלך התואר?


בין הנושאים הנלמדים:

  • ניהול מותגים.
  • פיתוח מוצרים חדשים.
  • חדשנות בעולם השיווק.
  • אסטרטגיות יחסי ציבור.
  • שיווק בעולם רב-תרבותי.
  • ניהול הפרסום בעידן הדיגיטלי.
  • שיווק דיגיטלי ורשתות חברתיות.
  • ועוד.

 

מה הם תנאי הקבלה?


קבלה ישירה: תואר ראשון מטעם מוסד אקדמי מוכר בממוצע ציונים 80 ומעלה.

 

קבלה משוקללת:

  • תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר בממוצע ציונים הנע בין 70-79, ומעבר ראיון קבלה.
  • תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר, מעבר ראיון קבלה, וניסיון ניהולי, מקצועי, או תעסוקתי רלוונטי.

 

אילו תעודות מקבלים?


מוסמכי התכנית זכאים לתעודות הבאות:

  • תואר שני מוסמך במנהל עסקים MBA.
  • תעודת התמחות בניהול השיווק והפרסום.
  • תעודת דירקטור - קבלת התעודה מותנית בהשלמת קורס דירקטורים, שהינו קורס רשות.

 

מה הן אפשרויות התעסוקה?


בתום לימודיהם בהתמחות ניהול השיווק והפרסום, יכולים המוסמכים להשתלב בתפקידים בכירים בענפים כגון שיווק דיגיטלי, פרסום, מיתוג, יחסי ציבור, וניהול תקשורת שיווקית. בין התפקידים אותם יכולים למלא בוגרי התכנית נכללים מנהלי דיגיטל, מנהלי תקציבים, מתכנני מדיה, תפקידי מחקר ותכנון אסטרטגי, ועוד. כמו כן, באפשרותם לשמש יועצים חיצוניים בתחום השיווק עבור חברות וגופים בתעשייה.

עוד מסלולי לימוד - הקריה האקדמית אונו - קמפוס חיפה