| מסלול | מספר מדרגים | דירוג מרצים | קושי להתקבל | קושי הלימודים | שירותי מנהלה | דירוג כללי |
|---|---|---|---|---|---|---|
| אפרתה - חינוך לגיל הרך דתי | 12 | 3.4 | 2.3 | 3.9 | 3.8 | 4.3 |
| מכללת תלפיות בחולון - חינוך לגיל הרך לדתיות | 62 | 3.3 | 2.5 | 3.6 | 3.8 | 3.9 |
| תואר בחינוך לגיל הרך לדתיות - חמדת הדרום | 15 | 3.6 | 2.6 | 3.7 | 3.1 | 3.7 |
| תואר בחינוך לגיל הרך לדתיות - מכללה ירושלים | 8 | 3.3 | 2.8 | 3.6 | 4.0 | 3.6 |
| תואר בחינוך לגיל הרך לדתיות - אורות ישראל | 9 | 3.9 | 2.7 | 3.7 | 3.7 | 3.6 |
| גבעת וושינגטון - חינוך גופני לגיל הרך | 14 | 3.6 | 2.6 | 3.6 | 3.4 | 3.4 |
| שאנן - לימודי חינוך לגיל הרך לדתיות | 29 | 3.8 | 2.7 | 3.6 | 4.2 | 3.3 |
| ייעוץ אישי חינם | מחשבון תנאי קבלה |
בטעינה..
המכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון
11/11/2014
אוהבת את הסטודנטים מכיון שהם חברותיים ואוהבים לעזור אחד לשני
על הקמפוסיחס מדהים של המרצים לסטודנטים, עוזרים ומסבירים בצורה טובה ומעניינת .. ועם סבלנות לכל תלמיד
המכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון
07/11/2014
אני אוהבת את תחושת החמימות במכללה, מכיוון שזוהי מכללה קטנה כולם מכירים את כולם כמו משפחה וגם המרצים נותנים יחס אישי לכל סטודנט. קרא עוד...
על הקמפוסהמכללה היא מכללה דתית ללימודי החינוך - מחינוך גופני, גיל הרך ועד הוראת התנ"ך והספרות. יש מגוון מסלולים מעניינים. קרא עוד...
לגבי עבודה, אין לך דרך לעבוד וללמוד יחד אלא אם כן אתה מכיר את הבוס במקום העבודה והוא מוכן לתת לך משמרת אחת (לפעמים שתיים) כי זה כל מה שאתה יכול לתת עקב הלימודים, זה מאוד קשה שכן שכר הלימודים גבוהה מאוד כך שגם עבודה כזאת של פעם בשבוע לא עוזרת לשלם את שכר הלימוד (אני לדוגמה עובדת פעם-פעמיים בשבוע ועדיין אין לי אפשרות לשלם את שכר הלימוד שלי)
אני מציעה לבוא ללמוד במכללת אפרתה שם יש יחס אישי חם ואוהב ועזרה אישית ברוב הבעיות..
תכנון זמן לדעת כמה ימים בשבוע הלימודים ומה הם דורשים מה כמות שיעורי הבית וכמה זמן הם לוקחים פחות או יותר ובהתאם לחפש עבודה, כדי לעשות מלגות שלא תופסות את כל היום כדי שהיה אפשר לעבוד באותו יום המקביל. בכללי חשוב לשמור על קור רוח ולצאת להתרעננות בחופשות... דרך צלחה:)
להגיע למקום ביום הפתוח ולהתרשם, לבקש רשימה של סטודנטים המגיעים מאותה העיר וליצור עימם קשר לתחבורה משותפת או לבדוק דרכי הגעה נוספות, להצטייד במזון לאורך יום הלימודים הארוך, להגיע עם מוטיבציה וחיוך להתחלה בריאה ונעימה בהצלחה...
אני ממליצה להכנס למדרשת אביב שנמצא בתוך המכלה האווירה שם מדהימה הלימוד פורה ומעניין המרצים במכללה מקסימי הסטודניות טובות היתי ממליצה גם להקשיב בשיעורים והתעניין מההרצאות כי הם באמת שווים
כדאי תמיג לשאול מישהו שלמד באותו מסלול שאתה רוצה ולקחת ממנו את כל הטיפים ולברר על כל השאלות זה הכי עוזר.
השנה הראשונה לא קשה ולכן כדאי לברר על כמה שיותר מלגות ועבודות כמובן שלא יותר ממך
בואו ללמוד באפרתה ;)
תחסכו המון המון כסף לפני שאתם מתחילים ללמוד, וגם תבררו כמה שיותר על מלגות לפני שאתם מתחילים ללמוד.
תבחרו ללמוד במשהו שאתם מתחברים אליו ואוהבים אותו באמת.
יש לבדוק היטב מה דרישות המכללה לפני שאתה מחליט להירשם למכללה. במידה ואין למועמד מבחן פסיכומטרי יש לעשות מבחן אמי"ר ולהשקיע לפני הבחינה וללמוד היטב, בעתיד זה יחסוך גם כסף וגם זמן.
סטודנטים לעתיד במכללה צריכים לבוא מוכנים לכך שלא יהיו להם שעות עבודה רבות והם צריכים לחסוך כסף לפני הלימודים או לקבל עזרה מההורים מה שלא כולם יכולים להרשות לעצמם
על הסטודנטים בעתיד עליהם להשקיע בזמן הלימודים ולסכם את השיעורים והקורסים ולשמור את כל החומר . ובנוסף העבודה בשטח באה עם ערך נוסף וזה נותן את האפשרות אח"כ בשטח
כדאי להגיע ללימודים מתוך עניין אישי ורצון ללמוד.
כדאי לשלב כבר מהתחלת הלימודים עבודה, מדרשה או קורס לפי הרצון האישי על מנת להספיק ולהנות מהתקופה הזו.
להגיע עם ראש פתוח ורצון ללמוד ,לחשוב טוב מה אתם רוצים ללמוד לפני שאתם נרשמים, להגיע עם מוטיבציה ועם הכלים הנכונים, להגיע עם אוכל מספיק לאותו יום.
לכו בעקבות הלב. ללמוד רק במקום שהלב שלך מושך אותך ורק מה שמעניין. לא ללמוד משהו רק כי הוא איני או מכניס, אחרת תמותו משעמום כל החיים.
לברר את כל החובות האקדמאיות הכלליות שאינן קשורות לקורסים מסוימים. לברר בכל קורס את דרישותיו. לבדוק טוב את מידת ההתאמה האישית לתואר.
דבר ראשון לא להיות אדישים ולשים לב לזכויות שלך. לקחת את הלימודים ברצינות ובכיף. זה זמן חשוב ללמוד מכיוון שאח"כ הכל זה בעיקר מעשי.
לבדוק מערכות של כל השנים מסטודנטים, לשאול איך היחס של המכללה כלפי הסטודנטים, אם יש בעיה האם מטפלים בה או מתעלמים וכו...
עדיף להגיע לפני ולהתרשם לראות אם המקום באמת מתאים..כי לא כל אחד מתחבר למוסדות שכאלו. בהצלחה לכל הסטודנטים בדרכם האישית.
באשר לשאלה האחרונה, ניתן לשלב תעסוקה ולימודי תעודה, אך רצוי ללמוד בלבד על מנת לסיים את לימודי התעודה בשנה אקדמית אחת.
ממליצה בחום לבוא ללמוד במכללה שלנו. יחס אישי לכל תלמיד, מרצים מנוסים ובעלי ידע נרחב, נותנים כלים מעשיים לעבודה בשטח.
דבר ראשון, יש להשיג מלגות, יש היום ובשוק הרבה מלגות.דבר שני ממש נחמד ללמוד עם אנשים שהם איתך בדעותיהם ן במחשבותיהם.
המרצים במכללה הינם מרצים בעלי רמה גבוהה, מרצים טובים המעודדים לימודים ומעברים את החומר בצורה טובה, מעניינת ומספקת
מלא/י פרטיך ונדאג לחזור אליך עם תשובות