| מסלול | מספר מדרגים | דירוג מרצים | קושי להתקבל | קושי הלימודים | שירותי מנהלה | דירוג כללי |
|---|---|---|---|---|---|---|
| לימודי חינוך – אוניברסיטת בן-גוריון | 34 | 3.6 | 2.9 | 3.7 | 3.7 | 4.3 |
| גליל מערבי - חינוך | 57 | 3.3 | 2.1 | 4.0 | 3.8 | 4.2 |
| מכללת תל חי - חינוך | 77 | 3.4 | 2.6 | 3.8 | 3.9 | 4.2 |
| סמינר הקיבוצים- חינוך | 62 | 3.4 | 2.6 | 4.0 | 3.8 | 4.2 |
| המרכז ללימודים אקדמיים - לימודי חינוך | 44 | 3.4 | 2.6 | 3.9 | 4.0 | 4.2 |
| אורנים - תואר ראשון בחינוך מיוחד | 15 | 4.1 | 3.2 | 4.0 | 4.1 | 4.2 |
| מכללה ירושלים - חינוך מיוחד לדתיות | 21 | 3.7 | 2.0 | 3.9 | 4.2 | 4.2 |
| חינוך גופני - המכללה האקדמית בוינגייט | 52 | 3.6 | 2.9 | 3.9 | 4.0 | 4.2 |
| תואר בחינוך וחברה - הקריה האקדמית אונו | 143 | 3.2 | 2.3 | 4.1 | 3.9 | 4.2 |
| חינוך - דוד ילין | 149 | 3.5 | 2.7 | 3.9 | 3.8 | 4.2 |
| לימודי חינוך - האוניברסיטה הפתוחה | 88 | 3.8 | 1.5 | 4.0 | 4.0 | 4.1 |
| המכללה האקדמית בית ברל- חינוך | 76 | 3.3 | 2.1 | 3.8 | 3.8 | 4.1 |
| לוינסקי - לימודי חינוך | 164 | 3.6 | 2.7 | 3.8 | 4.1 | 4.1 |
| מכללת גורדון- חינוך | 62 | 3.6 | 2.7 | 4.0 | 3.7 | 4.1 |
| מכללת כנרת - תואר בחינוך וקהילה | 22 | 3.4 | 2.6 | 4.0 | 3.9 | 4.1 |
| ייעוץ אישי חינם | מחשבון תנאי קבלה |
בטעינה..
המרצים נחמדים מאוד. ההנהלה דואגת לכל הצרכים. אווירה נינוחה וטובה.
על הקמפוסקמפוס קטן וביתי עם מקומות ישיבה ומדשאות נחמדות. ישר כשנכנסים בשער מרגישים את האווירה המקסימה של המקום. חוץ מזה, זה 5 דקות הליכה נוחה מתחנת רכבת קריית מוצקין. קרא עוד...
טיפיםלכו לשאנן. תלמדו, תחכימו ותהנו מהחיים במסלול נח שמאפשר לך לעבוד תוך כדי ומחייב אותך להגיע רק יום אחד במהלך השבוע (בדר"כ). קרא עוד...
המרחק קשה לי מאוד וכל פעם אני מגיע הבית עם בחילות, אבל אני מאוד נהנית שם במיוחד מהצוות שיש ומהרמה של הלימודים ושל המרצים והנושא העיקרי שמיוחד שם זה שעושים לנו (הדתיות)יום נפרד לנשים בלבד קרא עוד...
על הקמפוסמרווח ויפה במיוחד המרחבי דשא למטה וגם זה קרוב לתחנת רכבת שזה מקל על דרכי ההגעה וזה שיש קפיטריה במקום זה עוזר מאוד לנוחות והאווירה הטובה שיש שם. קרא עוד...
טיפיםתשקיעו זה שווה את המאמץ, ושאתם מחפשים מקום ללימודים תחפשו מקום קרוב לבית זה מקל מאוד וחשוב שהשעות יהיו נוחות במיוחד אם אתם נשואים ושיהיה המון בהצלחה. קרא עוד...
קחו הרבה קורסים בשנה ראשונה. במיוחד לרווקים שבנינו. תבואו בראש טוב הכל יהיה טוב. חוץ מזה יש ארוחות צהריים מאוד טובות בקפיטריה אבל המחיר לא מסובסד ודי מבאס ככה. בכל אופן רוב האנשים מביאים בעצמם אוכל.
יש שלושה מקררים וכמות גדולה ביותר של מיקרוגלים שמרוכזים במקום אחד (מפאת סכנת הקרינה). תמיד חשוב לזכור לא להשאיר אוכל ביום חמישי כי עד לשבוע הבא כל הדברים שנותרו במקרר נזרקים! אז קחו באיזי אם נזרק לכם פעם אחת....
לברר את דרישות החוג מראש , לסדר את המערכת מראש לפנות לכל הגורמים הרלוונטיים , רצוי להתייעץ עם סטודנטים שכבר לומדים באותו חוג כדי להבין אם הכיוון הוא נכון ולהגיע מסודרים עם מטרות ברורות. לסטודנטים שגרים רחוק עדיף לשכור דירה במעונות הם חדשים ונמצאים ממש בסמוך למכללה המחיר נוח יחסית ושווה לכל כיס.
כדאי מאוד לחשוב האם תחום הלימודים מתאים בכלל לסטודנט,כדאי לבדוק בעולם התעסוקה על תחום הלימומים הרצוי ולראות אם הסטודנט באמת רואה את עצמו בתחום הזה בפועל,לבדוק רמת מכללה או אוניברסיטה ואם ישנה אפשרות קרובה לבית זה עדיף הן מבחינת הלינה שעולה כסף והן מבחינת הנסיעות בקיצור חשוב מאוד לחסוך בתקופה זו
שווה להגיע למכללה, אם מישהו מתכנן ללמוד הוראה ומרגיש שזה מתאים לו כדאי לו מאוד לבדוק בכמה מוסדות לימודים את התוכנית השנתית דרכי הגעה ובמיוחד לשמוע המלצות.
מה שבמיוחד השפיעה על החלטתי להרשם למוסד הנוכחי זה שהאוירה מאוד טובה והצוות מאוד אכפתי ותומך
טיפים ועצות עבור סטודנטיות לעתיד: יש אפשרות להגיע עם אוכל מהבית ולשמור אותו במקרר ולחמם בעמדת המיקרוגלים, כך נחסך כסף רב בקניית אוכל מהקפיטרייה, כמו כן ישנו סופר זול מאוד שנמצא בסמוך למכללה שגם בו ניתן לקנות אוכל.
כדאי תמיג לשאול מישהו שלמד באותו מסלול שאתה רוצה ולקחת ממנו את כל הטיפים ולברר על כל השאלות זה הכי עוזר.
השנה הראשונה לא קשה ולכן כדאי לברר על כמה שיותר מלגות ועבודות כמובן שלא יותר ממך
לפני בחירת המסלול ומוסד הלימודים יש לבדוק ולהתייעץ עם סטודנטים באותו מסלול, כיוון שלעיתים לא יודעים בדיוק למה נכנסים וחבל. בחירת המוסד חשובה מאוד, כי לכל מקום יש אופי שונה.
לנסות לסדר את הזמן כמה שאפשר. לעשות ימים מרוכזים ללימודים, ואחרי העבודה שוב לימודים, לעשות סדר יום הכי חשוב! ככל שננהל את הזמן שלנו טוב יישאר לנו יותר זמן לעצמנו.
טיפ ראשון זה לבוא בראש פתוח ללמוד ולהחכים. טיפ שני זה להיעזר בסטודנטים משנים קודמות מאחר והחומר חוזר על עצמו אז אם מתקשים בחומר מסויים זה יכול לעזור מאד
הדרישות מאוד גבוהות ויש מקום להקל בכל אופן הסטודנטים עובדים קשה ויש מספיק עבודות קשות הסימנריוניות לכן אין צורך להכביד בכל השאר
תהיו ממוקדי מטרה! לא לפספס מועדי הגשה, להיבחן בזמן ובמקסימום הצלחה שאתם מסוגלים וממילא תשיגו את היעדים שהצבתם לעצמכם!
להתמסר ב100 אחוזים ללימודים! להשקיע,ללמוד,לא להתעצל!
עדיף ללמוד מקצוע שאתה באמת אוהב,לא רק כי ההורים לוחצים אותך.
ללכת ללמוד מה שהלב מרגיש ולמקום שבו יהיה לכם תחושה טובה וחברה כי בסופו של דבר עם האנשים האלה אתה נמצא רוב הזמן
להגיע בשמחה ואז הכל עובר בקלות ובהנאה. לשלוח למרצים הודעות על כל דבר שלא ברור תמיד מתקבלת תשובה במאור פנים.
כדי לכם להירשם ללימודים במכללת שאנן...היתרון הגדול שלומדים בשבוע רק יומיים (ראשון ושני) ויום עבודה מעשית
לחפש מקום לימודים קרוב לבית, ובעלות הגיונית. לבדוק טוב טוב מה בדיוק כלול בתואר שעושים, ומה יוצא ממנו.
אני אישית היתי ממליצה להגיע וללמוד במכללה הזאת מקום ממוקם באזור טוב יש חניה לסטודנטים ויחס אדיב.
מי שחיי את חיו באורך דתי זהו מקום לימודים מצוין! וחשוב לסיים עם החובות של המכללה כמה שיותר מהר!
לדעתי ההתנסות המעשית בכיתות בתור מורה חשובה מאוד להמשך העיסוק בהוראה ולחינוך התלמידים העתידיים
תבואו לקמפוס בו אני למדתי הרבה מרוצים!
זה קמפוס שהרבה מבקשים להתקבל אליו...בגלל השם הטוב...!
מלא/י פרטיך ונדאג לחזור אליך עם תשובות