| מסלול | מספר מדרגים | דירוג מרצים | קושי להתקבל | קושי הלימודים | שירותי מנהלה | דירוג כללי |
|---|---|---|---|---|---|---|
| המסלול האקדמי המכללה למינהל - לימודי פסיכולוגיה | 7 | 4.1 | 3.0 | 4.3 | 4.0 | 4.7 |
| פסיכולוגיה - אוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי) | 27 | 4.1 | 2.6 | 4.3 | 4.2 | 4.6 |
| מכללת אשקלון - פסיכולוגיה | 8 | 4.1 | 3.4 | 4.1 | 4.1 | 4.4 |
| לימודי פסיכולוגיה - האוניברסיטה הפתוחה | 136 | 3.9 | 1.5 | 4.0 | 4.1 | 4.3 |
| אריאל - לימודי פסיכולוגיה | 52 | 3.7 | 2.7 | 3.7 | 3.1 | 4.1 |
| לימודי פסיכולוגיה – אוניברסיטת תל אביב | 23 | 4.1 | 3.3 | 4.0 | 4.0 | 4.1 |
| מכללת כנרת - תואר ראשון בפסיכולוגיה | 23 | 3.0 | 1.9 | 4.1 | 4.1 | 4.0 |
| לימודי פסיכולוגיה - אוניברסיטת בר אילן | 39 | 3.8 | 2.8 | 3.6 | 3.5 | 4.0 |
| המרכז ללימודים אקדמיים - פסיכולוגיה ומשאבי אנוש | 8 | 3.3 | 2.6 | 3.3 | 3.4 | 4.0 |
| האקדמית תל אביב - פסיכולוגיה | 70 | 4.0 | 2.8 | 4.0 | 3.6 | 4.0 |
| לימודי פסיכולוגיה - אוניברסיטת בן-גוריון | 88 | 4.0 | 3.0 | 3.5 | 3.3 | 4.0 |
| לימודי פסיכולוגיה - אחוה | 40 | 4.1 | 2.7 | 4.0 | 3.6 | 4.0 |
| לימודי פסיכולוגיה - האוניברסיטה העברית | 13 | 4.2 | 3.2 | 3.4 | 3.7 | 3.6 |
| ייעוץ אישי חינם | מחשבון תנאי קבלה |
בטעינה..
אוהבת את המשפחתיות והאכפתיות, באמת מרגישים שייכים וקשורים למקום
על הקמפוסגדול מאוד ולא תמיד יש מענה אישי, אבל עדיין מרגישים את האחווה והדאגה לשלומינו
טיפיםלבחור רק את מה שאתם אוהבים, בלי שום לחץ מבחוץ, זאת הבחירה שלך ואתה צריך לשמוח בה
לא היו מקומות בקורסים, לא עונים לפניות בזמן.
על הקמפוסבקמפוס תמיד רואים חיוכים ויש אווירה טובה, המרצים עומדים בזמנים, הקפיטריה לא מותאמת לתקציב הסטודנטים.
טיפיםעבורי המסלול מתאים כיון שאני רוצה להמשיך לתואר שני בייעוץ חינוכי, כך שהוא לא תורם להתקדמות בקריירה אך מקנה לי כלים חשובים שפסיכולוגיה וחינוך קרא עוד...
להגיע מוכנים לשיעור, אם אתם מתכוונים לדבר רוב השיעור כדי לא להגיע כדי לא להפריע לסטודנטים אחרים שכן רוצים לשמוע, בתור אחת עם בעיות קשה וריכוז האוזן שלי תמיד תיתפס שלא במכוון לכל הרעש בכיתה חוץ ממה שהמרצה אומר וחבל לי כי אני נותנת מעצמי 100% בשיעורים ואוהבת להשתתף להביע דעתי ולהגיב בהתאם, הפלאפון זה הדבר האחרון שאני מתעסקת בו כי אני שם נטו כדי ללמוד ..
זה לא קל להיות סטודנט, להתנתק מהכל, לעבור לגור במקום חדש, עם אנשים חדשים שאתה לא מכיר.. אך עם זאת, זו אחת התקופות היותר יפות ...קחו הכל בקלות, נשימה ועוד שאיפה, תכירו, תבלו, תלמדו.
וזכרו, דברים תמיד מסתדרים בסוף.
לחשוב מה רוצים ללמוד לפני עושים פסיכומטרי, לא "להינהל" על מוסד מסוים, לחשוב טוב מה קוצים ללמוד ולבדוק את האופציה במספר מוסדות אקדמים, לבדוק גם את האופציות של מכינות לפני שניגשים לעשות מבחן פסיכומטרי
העצה שלי היא לגור בקרבת הלימודים.. באריאל או באחש מהישובים בסביבה
בנוסף לשלב עבודה במשרה חלקית עלמנת לא להתקע בלי כסף
לחרוש מלא מלא לפני המבחנים ולשפא ציונים אם צריך כדי לשמור על ממוצע גבוהה.
לשים לב למה אתם משלמים,המזכירות והמחלקות למינהם לא משרתים את צרכינו בעיקר בתואר רב תחומי יש דברים שנופלים בין הכסאות וכך הסטודנט נדפק מזה ממליצה לגור בקראוונים יש אווירה טובה של אנשים
אם העבודה משפיעה על ציוני התלמיד עדיף לדעתי לא לעבוד לפחות בהתחלה כדי להתחיל את הלימודים ברגל ימין ולהיכנס לענינים ורק אחכ אם ממש צריך לשלב עבודה אך להיזהר שלא ישפיע על הציונים
לא להתפשר על מה שרוצים ללמוד.. ללכת לברר במספר מקומות לפני שנרשמים למקום הראשון ששומעים עליו. וכמובן, ללמוד במהלך הסמסטר ולא למשוך הכל עד לתקופת מבחנים. והעיקר- בהצלחה.
יש להתייחס לסטודנטים ביחס יותר אישי ולהסביר כל הזמן מה הולך להיות בכל שלב ושלב. אני חושבת שזה יעשה סדר אצל הרבה סטודנטים. בנוסף יש לסדר את המבחנים בצורה יעילה.
קודם כל, לא להילחץ! זה כיף להיות סטודנט! מעבר ללימודים ולמבחנים מוצאים חברים, מכירים אנשים ועל הדרך גם רוכשים השכלה:)
טיפ- לקחת הכל בקלות ולא לשכוח ליהנות!
אפשרי לעבוד במשרה חלקית בלבד ולכן חשוב מאוד לתכנן הוצאות מראש, לבוא ללימודים עם הון עצמי ולא להסתמך על מימון תוך כדי התואר. כמו כן המעונות מומלצים ביותר
לפעמים גם אם אתה לא סגור על מה תרצה לעשות בחיים כשתגדל יכול להיות לטובה. תתחיל ללמוד משהו שמעניין אותך ולאט לאט תבין את הכיוון הנכון שלך בחיים.
לבחור במקצוע שטוב עבורם, ואשר יתן להם כלים לעבודה בהם ירצו לבחור. מקום לימודים טוב, מקנה אווירה טובה, שמסייעת לסטודנטים. ממליצה על אריאל.
להגיע לאוניברסיטת אריאל.
זה אחלה מקום שפשוט כיף ללמוד פה.
כמובן שגם הסיפרייה מעולה , ותמיד הייתי מציע להם לבוא לבדוק את המקום.
חשוב מאוד לבחור מקום עם אווירה טובה, ולא רק רמת הלימודים. לא להיחפז ולהתחיל ללמוד סתם תואר, רק כי רוצים תואר. זה לא יחזיק מעמד.
אם בוחרים בתחום הפסיכולוגיה מומלץ לבחור חוג שני בנושא אחר על מנת להשאיר מס' אופציות פתוחות ז תואר קשה והרוב משנים מסלול.
להכיר את הסביבה באוניבירסטה לפני שהוא נרשם
לבדוק מה מתאים לו יותר ללמוד
להתייעץ ולהכיר סטודנטים משנות קודמות
להשקיע בבגרות וביחידות ריאליות. להתמקד בבחירת מקצועות ריאליים כהנדסה, ופחות במדעי החברה שאין בם הרבה תעסוקנ
עבודה שדורשת השקעה נפשית מאוד לא ממומלצת לשילוב עם לימודים. שווה לקחת את השנים האלו ולהשקיע בלימודים.
מחירי הקפיטריות באריאל גבוהות , הייתי ממליצה לפתוח בקשה להצעות נוספות עוד הצעות לקפיטריות . תודה רבה
השתדלו לבנות מערכת שעות בזמן! על מנת שלא תתקעו עם מערכת שתתפרס לכם על כל השבוע. והרבה מאד סבלנות!
מלא/י פרטיך ונדאג לחזור אליך עם תשובות