| מסלול | מספר מדרגים | דירוג מרצים | קושי להתקבל | קושי הלימודים | שירותי מנהלה | דירוג כללי |
|---|---|---|---|---|---|---|
| המסלול האקדמי המכללה למינהל - לימודי חשבונאות | 29 | 4.1 | 2.8 | 3.7 | 4.2 | 4.4 |
| מנע"ס וחשבונאות - הקריה האקדמית אונו | 45 | 4.0 | 2.1 | 4.1 | 3.9 | 4.2 |
| הקריה האקדמית אונו קמפוס חיפה - מנע"ס וחשבונאות | 28 | 3.6 | 2.2 | 4.5 | 4.0 | 3.9 |
| ייעוץ אישי חינם | מחשבון תנאי קבלה |
בטעינה..
המסלול האקדמי המכללה למינהל היא בין המכלללות הנחשבות בארץ ללימודי חשבונאות המכללה עמדה בכל מה שהובטח בתחילת שנה לימודים הראשונה יש הרבה תרגולים יש הרבה עזרה גם לימודית וגם מבחינה מציאת התמחות או עבודות בתחום הקשור עונים מהר לכל פנייה ומוכנים לעזור גם מעבר לשעות הלימוד המוקצות קרא עוד...
על הקמפוסדבר ראשון יש אווירה של משפחתיות בקמפוס הכול מושקע ומטופח ונקי יש מקומות לימוד בכל פינה יש את הספרייה ואת ההב אפשר להישאר ללמוד בקמפוס עד השעות הקטנות של הלילה ואפילו בתקופת מבחנים אפשר לבוא ללמוד בשבת יש כיתות שנפתחות בשביל זה רק תבוא עם כוח רצון ללמוד ונותנים להם את כל הכלים להצלחה בקיצור אין כמו המכללה למנהל קרא עוד...
אני ממליצה בחום לסטודנטים להגיע וללמוד במסלול האקדמי המכללה למנהל. המרצים מצויינים, יש מתרגלים מקצועיים שנותנים מענה לכל סטודנט בנפרד. חווית הלמידה היא שונה לחלוטין מזו הקיימת באוניברסיטאות שונות. כיף לבוא למכללה ולהכיר חברים חדשים . לאורך כל תקופת המבחנים הצוות המקצועי מלווה את הסטודנטים דבר המאפשר למידה יעילה ופרקטית. סטודנטים לעתיד- תבואו ותיהנו גם אתם מהמכללה למנהל.
תנו כל הכוח שלהם ללמוד בלי לזלזל בדברים פחות חשובים ועוד יחסכו כסף מקודם כי העבודה בזמן הלימודים מאוד קשה (עבורי) בעוד תמיד יחשבו שהלימדים פותח להם עולם חדש עם המון שמחה שעושים ישגים ויסתכלו רק ממבט הצלחה ויעשו כל המאמץ להמשיך בשביל החלום שלכם שמתי בם מגיעים ישכחו כל הלחץ והעייפות הלימודים 💛💛
לעבוד ולחסוך כמה שיותר לפני תחילת הלימודים כדי שבמהלך הלימודים יוכלו לעבוד כמה שפחות כי זה לא קל לשלב הרבה משמרות יחד עם לימודים... ולבוא עם ראש פתוח ובכיף כי בסה״כ גם לומדים משהו שאוהבים וזה תמיד טוב להעשיר את הידע-בטח כשזה יקנה לנו מקצוע בעתיד.. ולא לשכוח שזה גם סוג של חוויה :)
בתארים הריאליים - מנהל עסקים, חשבונאות, כלכלה - אין צורך לרכוש מחשב נייד חבל על הכסף. תנסו להביא אוכל ושתייה מהבית כי המחירים לא זולים כמו שהייתם מצפים. תיכנסו לכל השיעורים וכל התרגולים, תגישו את כל המטלות גם אם הם לא חובה ותנסו ליהנות מחיי החברה כמה שיותר.
להירשם למכללה למנהל אווירה מדהימה מרצים אכפתיים מאוד מרוצה מהבחירה, לחשוב הרבה לפני שמחליטים ללמוד זו החלטה גורלית שתלך איתך עוד שנים קדימה ולכן אני ממליצה לשבת עם ההורים לשמוע ביקורת מאנשים להתייעץ לפני שעושים צעד כזה גדול
אני ממליצה בחום על המכללה למנהל, ממה שאני חווה עד עכשיו , הרבה יחס, אנשים טובים, אווירה טובה. רמה גבוה .
מינוס יחיד ודומיננטי זה השכר הלימוד הגבוה שהם דורשים.
שלצעירים בגילי , שאני בת 23 , קשה מאוד לממן ואף בלתי אפשרי .
תלמדו תלמדו תלמדו, קשה והרבה. מי שנרשם למכללה אל תוותרו על הלימודים, בהתחלה זה נראה כמו משהו בלתי אפשרי כי זו שנה ראשונה, אבל יש עזרה מסטודנטים משנים מתקדמות, כאשר פונים לדיקנית היא עוזרת בכול. הכי חשוב לא לוותר.
במכללה יש מרצים מאוד טובים וזה לדעתי הכי חשוב.
יש דברים שהם קצת פחות טובים כמו מזכירות וכולי אבל בכללי מכללה טובה.
עדיף ללמוד בוקר אם ניתן כי אמנם יש לחץ בסמסטר אבל לא לומדים סמסטר קיץ לעומת מסלול ערב.
ללכת על מקצוע שאתם פחות או יותר חושבים שאתם תתחברו אליו אם אינכם יודעים אז אפשר לעשות מבחנים במכונים שיגלו מהו תחום שלכם כי הרבה סטודנטים מהשנה הראשונה נושרים או לאחר קבלת התואר לא עובדים במה שלמדו.
לשקול טוב טוב את מוסד הלימודים שאתם בוחרים. לא להאמין לכל דבר שמבטיחים לכם. הכי טוב זה לדבר עם סטודנטים שכבר לומדים שם. פשוט לגשת לסטודנטים שמסתובבים בקמפוס ולשאול אותם לדעתם על מוסד הלימודים.
קודם כל ללכת על מקצוע שאתם הכי מתחברים אליו כי בכול זאת זה מה שיעסיק אתכם אחר כך בעבודה..
לסכם שיעורים ולקרוא חומר לימוד
ולהשתדל להשקיע כמה שאפשר..
תלכו למוסד שקרוב לכם לבית כי אם המוסד כרוך בנסיעות ארוכות זה מעייף מאוד ותשקיעו כמה שאתם יכולים רק אתם תרוויחו מזה ובעתיד בעבודה תפתחו "ראש גדול"
לטעמי, כדאי להתחיל ללמוד בשלב מוקדם בחיים ככל האפשר, ללא דחייה עקב עבודות או טיולים, כך שמגיעים להקמת משפחה ללא לימודים לתואר וכבר בשלב של עבודה.
רוב המרצים מעבירים את החומר בצורה טובה מאוד , הם מאוד נחמדים ואנושיים ואף עונים מיידית על שאלות במיילים. אם יש אפשרות ללמוד לימודי בוקר אז עדיף
אני מציעה לבחור מוסד לימודי שמתאים לאדם הספציפי כלומר אם האדם צריך יותר מענה ועזרה עדיף לפנות למכללה ולא לאוניברסיטה ששם ההתמודדות קשה יותר
בזמן הלימודים כדאי תמיד להכין את השיעורים הניתנים ע"י המרצה גם אם אין חובת הגשה בקורס וכמובן להקשיב היטב בהרצאה זה עוזר מאוד להצליח במבחנים
שכר הלימוד גבוה מאוד כדאי לחסוך הרבה לפני
אמנם אין הכרות אישית עם המרצים אך האווירה הכללית היא טובה ולרוב ניתן לפנות למתרגלים ולקבל מענה
לפני שאתם בוחרים לימודים תחשבו מה מעניין אתכם כדי שבמהלך הלימודים תהנו מחומר שמעניים אתכם.חלק גדול ממהצלחה בלימודים זה ההנאה והעניין בהם.
להתעניין בכל הקורה באגודת הסטודנטים הם הגוף שבאמת הכי בא לקראת הסטודנטים והנציגים פשוט מוכנים להשקיע מזמנם בכדי לעזור לכל סטודנט.
האמביציה, הנחישות והעקביות הינם תנאי להצלחה בלימודים. כמו"כ, אל תבחר את התחום הריווחי ביותר, בחר את התחום שאליו אתה מתחבר יותר
מלא/י פרטיך ונדאג לחזור אליך עם תשובות